Olen 32v nainen ja häpeän suurta kumppanien määrää!
Noin. 90 kumppania ollut.
Nyt vasta tajunnut, miten ällöttävää tuo yhden illan juttunen harrastus on. Miksi olen antanut niin monen miehen panna minua? En tiedä!
Se tuntuu vastenmieliseltä, että olen antanut niin monen tuntemattoman miehen alistaa minua. Vasta nyt olen alkanut ymmärtämään miten alisteista seksi on meille naisille! Mies saa panna, tunkea munan meidän SISÄLLE! Me joudutaan olemaan vain panon uhreina ja ottamaan miehen elin sisällemme, hyi. Mies saa olla sen sankari.
Monelta yhdenillan jutulta myös "tullut" liian aikaisin, jolloin itsellä jäänyt nautinto kokonaan.
Tietenkin voisin väittää, että olen käyttänyt 90 miestä hyväksi omaan iloon, mutta totuus on toinen.
Kommentit (22)
Ei ap välttämätttä ole provo, itellä on ihan samanlaiset fiilikset vaikka miehiä ei ihan noin montaa olekkaan. Ihan liikaa silti. Eikä tosiaan ole tullu harrastettua seksiä minkään panetuksen/munan puutteen takia vaan ihan vain ja ainoastaan antanut miesten käyttää hyväksi turhan vahvassa humalassa. Se vaan jotenki on sillä hetkellä jurrissa aivoton idiootti, joka kuvittelee miehen olevan oikeasti kiinnostunut/ihastunut. Kerta toisensa jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:36"]Syytäkin hävetä senkin likainen, risainen makuualusta. Yök.
Minä pidän itseäni sen verran arvossa, että vain harvoille ja valituille annan.
Ei pidä kerätä turhia ajokilometrejä, ne näkee maskista.
N22
[/quote]
Taidat olla M22, jolla on poikuus tiukasti tallella. Ja sen kyllä huomaa.
[/quote]
Sen kyllä huomaa että olet loppuunajettu ja katkera.
Olen 35-vuotias nainen ja mulla on ollut lähes yhtä paljon seksikumppaneita. Kyllä olen ollut aktiivinen elämässäni, mutta ei se mua hävetä lainkaan. Miksi pitäisi? Tuskin olisin ihmisenä yhtään parempi jos olisin kokemattomampi. Nyt viihdyn yhden ja saman miehen kanssa. Alkuperäinen varmaan provo mutta vastaan silti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:36"]Syytäkin hävetä senkin likainen, risainen makuualusta. Yök.
N22
[/quote] Annat siis harvoin ja valitusti myös? Enemmänhän parisuhteessa oleva "kerää ajokilometrejä" kun saattaa panna jopa monta kertaa päivässä jatkuvalla syötöllä.
Nainen joka on ollut sinkkun vaikkapa 10 vuoden ajan, ja harrastanut seksiä 90 yhden-illan jutun kanssa on harrastanut seksiä 9 kertaa vuodessa, ei edes kerran kuukaudessa.
Ei mutta parisuhde tai selibaatti, prkl...
Jep, jep. Koitappas saada se lääkitys kohilleen ja muista jutella terapiassa myös provoistasi!
Paranemista ja kaikkea hyvää sinulle!
Syytäkin hävetä.
1 kumppanin nainen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:26"]
Noin. 90 kumppania ollut.
Nyt vasta tajunnut, miten ällöttävää tuo yhden illan juttunen harrastus on. Miksi olen antanut niin monen miehen panna minua? En tiedä!
Se tuntuu vastenmieliseltä, että olen antanut niin monen tuntemattoman miehen alistaa minua. Vasta nyt olen alkanut ymmärtämään miten alisteista seksi on meille naisille! Mies saa panna, tunkea munan meidän SISÄLLE! Me joudutaan olemaan vain panon uhreina ja ottamaan miehen elin sisällemme, hyi. Mies saa olla sen sankari.
Monelta yhdenillan jutulta myös "tullut" liian aikaisin, jolloin itsellä jäänyt nautinto kokonaan.
Tietenkin voisin väittää, että olen käyttänyt 90 miestä hyväksi omaan iloon, mutta totuus on toinen.
[/quote]
Yritit hämätä kirjoittamalla "naisena", mutta sun teksti on sitä samaa mitä aina.
ei jatkoon
Eihän sen nyt niin väliä. Seksiä se vaan on ja naisen kumppanien määrästä tehdään liian iso juttu. Kaikki ok jos et oo ketään pettänyt ja aina ollut mukana omasta tahdosta.
Taas tämä sama helkkarin "nainen antaa mies alistaa" -provo. Jättäkäämme rauhaan. Kiitos ja näkemiin!
Kalikka kalahti ja nyt tuntuu pisto sydämessä?
No kyllä saatkin hävetä!! Jessus...vai oletko maksullinen?
Kukaan ei tiedä, eikä ketään kiinnosta.
Syytäkin hävetä senkin likainen, risainen makuualusta. Yök.
N22
Olen samanikäinen nainen ja olen ihan tyytyväinen siihen että olen pannut tosi monen kanssa. Ei ole hyväksikäytetty olo. En ole maksullinen ja yhdenyönjuttujen harrataminen on ohi.
Sori ap, luin sen sun edellisen aloituksen, jossa kirjoitit saman jutun miehenä.
Lutkailu ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää toimintaa. Ei koskaan.
provo!!!! Tää on se sama mies kun alottelee niitä "panono uhri" -alotuksia
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:36"]Syytäkin hävetä senkin likainen, risainen makuualusta. Yök.
N22
[/quote]
Taidat olla M22, jolla on poikuus tiukasti tallella. Ja sen kyllä huomaa.