kuinka usein tarkistat pimpin kunnon peilin
avulla? Itse katselen säännöllisen epäsäännöllisesti, että limakalvot ovat ok, eikä muutoksia ole tullut.
Kommentit (23)
En ole ikinä katsonut alapäätäni peilin kanssa. Hyvin tuntuu edelleen toimivan.
No nyt raskaana ollessani aika usein, järkytyin kun neuvolalääkäri sanoi että on tullut suonikohjuja. Hyi hitto. En edes tiennyt sellaisista ja tämä on kolmas raskaus. Noo, ei ne niin pahalta näytä mutta aika ällöt kuitenkin. Niin että tarkastan niitä usein etteivät ole pahentuneet.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:02"]
[/quote]
Miksi ihmeessä et ole katsonut?? voiko tälläisiä ihmisiä olla olemassa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:02"]
[/quote]
Miksi ihmeessä et ole katsonut?? voiko tälläisiä ihmisiä olla olemassa?
[/quote]Sitä vartenhan miehet on, että näkevät suoraan sinne, minne nainen ei. Tai ainakin se on yksi miesten vahvuuksista.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:07"]
Miksi sitä pitäis peilillä vahdata?
[/quote]
Katsoa onko limakalvoissa muutoksia. Ja on musta mukavaa muutenkin katsoa omaa pimppi, onhan se sen verran hieno vehje. :D
En todellakaan ronklaa minkään peilin kanssa, miksi pitäisi? Yhden kerran elämäni aikana olen sairastanut hiivatulehduksen, eikä sen toteamiseen mitään peiliä tarvittu.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:07"]
Miksi sitä pitäis peilillä vahdata?
[/quote]
Katsoa onko limakalvoissa muutoksia. Ja on musta mukavaa muutenkin katsoa omaa pimppi, onhan se sen verran hieno vehje. :D
[/quote]
ÖÖ? Miksi miinuksia? Eikö omasta pimpistään saa tykätä??
Kyllä aina karvoja siistiessä tulee samalla vilkaistua pinpin yleiskunto. :)
Tuleeko teillä sitten koko ajan jotain limakalvomuutoksia, mitä pitää peilillä vahtia? Itse käyn gynekologilla säännöllisesti eikä ole koskaan maininnut mistään muutoksista eikä ole tullut mieleenkään sellaisia seurata.
Ei, ei ole koskaan ollut. Mutta pitäähän naisten rintansakin tutkia, miksei sitten alapään kuntoa seuraisi?
Kerran olen katsonut ja sen verran järkytyin etten katso enää koskaan!
No en tarkistele, siellä se on ilman peilailuitakin. On aika paljon parempaakin tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:13"]
Tuleeko teillä sitten koko ajan jotain limakalvomuutoksia, mitä pitää peilillä vahtia? Itse käyn gynekologilla säännöllisesti eikä ole koskaan maininnut mistään muutoksista eikä ole tullut mieleenkään sellaisia seurata.
[/quote] haha, samaa mietin..
siis oikeastiko näin moni suhtatuu välinpitämättömästi tai suorastaan vihamielisesti omaan pimppiinsä?