Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä tai joku tuttavasi saanut koronatartunnan ffp2-maskin käytöstä huolimatta?

Vierailija
14.01.2022 |

-

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmesti rokotettu iäkäs tuttava pariskunta jotka käyvät kerran viikossa omalla autolla hiljaiseen aikaan isossa marketissa, eivät liiku muuten ja vieraitakaan ei ole käynyt pariin vuoteen, omat käsidesit aina mukana ja uudet ffp2 maskit sekä hansikkaat. Saivat molemmat tartunnan, onneksi lievän.

Niin eli kylillä on luuhattu ihmisten ilmoilla. En ymmärrä mikä pakkomielle näillä on juosta ympäriinsä, jotka saavat olla kotona.

Iäkäs isäni on ollut kotivankilassa kohta kaksi vuotta. Ei edes ruokakaupassa ole käynyt. Sosiaalisena ihmisenä siinä on mielenterveys todella kovilla. Helppo huudella, kun ei joudu itse kokemaan.

Se on kyllä oma valinta ja sinä tietysti vielä olet patistellut siihen?

Kun aikoinaan Suomessa vanhusten käskettiin pysyä kotona, soitin minä vanhemmilleni ja sanoin, ettei missään nimessä! Ei tarvitse käydä kaupoissa jne., mutta ulos pitää lähteä ja tavata tuttavia ulkosalla. Liikkumista ei saa unohtaa!

Ja myöhemmin, kun tilanne alkoi selvitä, ohjeistin myös käymään kaikissa totutuissa jumpissa, kun ne vaan auki olivat. Ja olen itse käynyt ulkomailta heitä useamman kerran tapaamassa, vaikka isäni on heikkokuntoinen ja monisairas. Luojan kiitos heillä on terve järki tallella. He ovat tavanneet perhettä, ystäviä ja sukua. Ei elämän viimeisiä vuosia uhrata eristäytymiseen. Kolmen rokotuksen plus influenssa- ja keuhkokuumerokotuksen voimalla nauttivat elämästä sen, minkä vielä pystyvät.

Vierailija
62/62 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dw.com/en/coronavirus-face-mask-face-shield-ffp2-n95-kn95-w…

"Only a FFP 3-grade mask will filter out enzymes and viruses."

Eli olette käyttäneet koko ajan roiskesuojaa naamalla luullen että siitä on viruksia vastaan apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän