Minkä merkin koronatestit toimivat myös oireettomilla?
Kommentit (21)
Samaa just mietin. Taidan ostaa niitä molempia saatavilla olevia...
Ai nyt on joku kotitesti villitys. Kyllä olette ressukat täysin sekaisin.
Jos perheessä on koronapositiivinen niin kyllä muiden samassa taloudessa asuvien tulisi tehdä kotitesti oireettomanakin.
Mistä sen näkee että ne toimii myös oireettomilla?
Itseä kiinnostaa että kertooko joku kotitesti jo sairastetun koronan?
On se vaan jännää, kun korona on lähtöisin Kiinasta ja nyt Kiina myy testejä?
Vierailija kirjoitti:
Jos perheessä on koronapositiivinen niin kyllä muiden samassa taloudessa asuvien tulisi tehdä kotitesti oireettomanakin.
Miksi? Jos perheenjäsenelläni on vaikka norovirus, en minä sitä ole muilta edes ajatellut testata. Tai mitään muutakaan virusta, miksi tämän kanssa pitäisi toimia toisin?
Ei toimi boson. Olen eristettynä koronapositiivisen kanssa ja eilen oli hetken lämpöä joten tein testin. Näytti yhä negaa. Kolme jo tehtyvä ja kaikki negoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos perheenjäsenelläni on vaikka norovirus, en minä sitä ole muilta edes ajatellut testata. Tai mitään muutakaan virusta, miksi tämän kanssa pitäisi toimia toisin?
sössön söö sönk sönk
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi boson. Olen eristettynä koronapositiivisen kanssa ja eilen oli hetken lämpöä joten tein testin. Näytti yhä negaa. Kolme jo tehtyvä ja kaikki negoja.
Tuliko mieleesi että ehkä sinulla ei ole koronaa? On niitä muitakin flunssia edelleen liikkeellä. Ei ne kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan jännää, kun korona on lähtöisin Kiinasta ja nyt Kiina myy testejä?
Iltapulussa oli juttua että suomalaiset on laittaneet 2 vuodessa noin puoli miljoonaa euroa maskeihin, testeihin ja käsidesiin.... kaheleita.
Vierailija kirjoitti:
Itseä kiinnostaa että kertooko joku kotitesti jo sairastetun koronan?
Sama täällä.
Onko olemassa testiä joka paljastaisi onko korona jo sairastettu?
Tehkää ne testit aamuisin. On lopputuloksen kannalta pätevämpää. Aamulla kun ei hampaat harjattu eikä mitään laitettu suuhun.
Ainakin noi mitä myydään prismassa. Nimeä en muista.
Nostan