Olen pienikullinen mies. Kysy jotain.
Ääh, edes jotain. Vaikka filosofiasta, musiikista, ruuanlaitosta.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:50"]
Mitä kuuluu?
[/quote]
Kukkuluuruu.
Leivoin ja otin sen kunniaksi oluen.
Kiitos kysymästä.
Musiikkia kuulokkeiden kautta kuuluu.
Onko sinulla ns. "voimabiisiä" jota kuuntelemalla saat paremman mielen? Itse luukutan esimerkiksi Joan Baezin Diamonds and Rustia aina kun itkettää.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:51"]
Mitä kutsunnoissa tapahtuu?
[/quote]
Ei paljon mitään. Katsoimme "rah rah rah" maanpuolustusvideon ja kuuntelimme sotapropagandaa. Sitten komission eteen, jossa palveluspaikka ilmoitettiin. Turha tilaisuus. Skapparitkin olivat läskejä.
Aikansa elänyt instituutio.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:54"]
Mistä musiikista pidät ?
[/quote]
60-luvun soul, 80-luvun elektroninen ja 90-luvun boom bap.
Eli hyvästä musiikista.
Ethän iske naisia baarista? Voi että, kun vituttaa pienimunaiset miehet, jotka niin tekee. Ensi kerralla sanon suoraan, että sori ei pystykään.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:57"]
Onko sinulla ns. "voimabiisiä" jota kuuntelemalla saat paremman mielen? Itse luukutan esimerkiksi Joan Baezin Diamonds and Rustia aina kun itkettää.
[/quote]
On.
Joan Baezia kuuntelen myös. Eri kappaleita tosin. Uskomaton ääni.
Voimabiisinä tykkään nopeampitempoisesta musasta. Ekana nyt mieleen tulivat Streets Of Fire - leffan soundtrackilta kappaleet: Nowhre Fast ja Tonight Is What It Means to Be Young.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:34"]
Olisin kysynyt sun pienestä kullista, mutta ei sitten. Filosofia ei kiinnosta.
[/quote]
Kukaan ei estä. Tämä on vapaa maa, ja vapaa keskustelupalsta.
[/quote]
Vastaus tulikin jo tuolla. Mietin vaan, että olen tapaillut miestä jolla oli rehellisesti sanottuna pieni. Asia ei minua haitannut, seksi oli nautinnollista ja pidin hänestä erittäin paljon. Koko oli hänelle itselleen isompi ongelma kuin minulle, ja suhde loppuikin. Niin sitä vaan yritän sanoa, että kaikki naiset ei ole samanlaisia, eikä sillä isommallakaan tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:01"]
Ethän iske naisia baarista? Voi että, kun vituttaa pienimunaiset miehet, jotka niin tekee. Ensi kerralla sanon suoraan, että sori ei pystykään.
[/quote]
Joskus kyllä. Enää en. Edustamasi näkökanta on saanut unohtamaan yrityksen ja keskittymään kaljanjuontiin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:06"]
[/quote]
On.
Voimabiisinä tykkään nopeampitempoisesta musasta. Ekana nyt mieleen tulivat Streets Of Fire - leffan soundtrackilta kappaleet: Nowhre Fast ja Tonight Is What It Means to Be Young.
[/quote]
Oli pakko tsekata kyseiset kappaleet, ovat aivan uusia tuttavuuksia minulle mutta juuri sellaista musiikkia mistä tykkään! Kiitti vinkistä AP!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:34"] Olisin kysynyt sun pienestä kullista, mutta ei sitten. Filosofia ei kiinnosta. [/quote] Kukaan ei estä. Tämä on vapaa maa, ja vapaa keskustelupalsta. [/quote] Vastaus tulikin jo tuolla. Mietin vaan, että olen tapaillut miestä jolla oli rehellisesti sanottuna pieni. Asia ei minua haitannut, seksi oli nautinnollista ja pidin hänestä erittäin paljon. Koko oli hänelle itselleen isompi ongelma kuin minulle, ja suhde loppuikin. Niin sitä vaan yritän sanoa, että kaikki naiset ei ole samanlaisia, eikä sillä isommallakaan tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
[/quote]
Kiitos. Ymmärrän tämän ja haluaisin myös oikeasti sisäisestikin ymmärtää.
Valitettavasti se on vain hankalaa.
Kaikki saamani signaalit (naiset, media, kavereiden pilkka, yms.) viittaavat siihen, että olen miehenä vajavainen. Tämä heijastuu jokapäiväiseen elämääni. En luota itseeni kuin tietyissä ja tietyissä asioissa olen negatiivisten kokemusten pelossa (ja kokemana) jo täysin luovuttanut. Ei vain enää kestä ottaa vastaan ainuttakaan lyttäävää kommenttia asiasta johon en ole syyllinen.
Kaverisi kuulostavat suoraan sanoen kusipäiltä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:06"]
[/quote]
On.
[/quote]
Oli pakko tsekata kyseiset kappaleet, ovat aivan uusia tuttavuuksia minulle mutta juuri sellaista musiikkia mistä tykkään! Kiitti vinkistä AP!
[/quote]
No Problemo!
Jos vielä kiinnostaa, niin nimet Rory Dodd ja Jim Steinman ovat suositeltavia googlettavia.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:34"] Olisin kysynyt sun pienestä kullista, mutta ei sitten. Filosofia ei kiinnosta. [/quote] Kukaan ei estä. Tämä on vapaa maa, ja vapaa keskustelupalsta. [/quote] Vastaus tulikin jo tuolla. Mietin vaan, että olen tapaillut miestä jolla oli rehellisesti sanottuna pieni. Asia ei minua haitannut, seksi oli nautinnollista ja pidin hänestä erittäin paljon. Koko oli hänelle itselleen isompi ongelma kuin minulle, ja suhde loppuikin. Niin sitä vaan yritän sanoa, että kaikki naiset ei ole samanlaisia, eikä sillä isommallakaan tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
[/quote]
Kiitos. Ymmärrän tämän ja haluaisin myös oikeasti sisäisestikin ymmärtää.
Valitettavasti se on vain hankalaa.
Kaikki saamani signaalit (naiset, media, kavereiden pilkka, yms.) viittaavat siihen, että olen miehenä vajavainen. Tämä heijastuu jokapäiväiseen elämääni. En luota itseeni kuin tietyissä ja tietyissä asioissa olen negatiivisten kokemusten pelossa (ja kokemana) jo täysin luovuttanut. Ei vain enää kestä ottaa vastaan ainuttakaan lyttäävää kommenttia asiasta johon en ole syyllinen.
[/quote]
:) monilla on asioita, joiden takia haluaa luovuttaa parisuhdemarkkinoilla. Itse koen olevani niin tylsä ihminen (ja näin on myös annettu rivien välistä ymmärtää muiltakin tahoilta) etten halua ottaa riskiä. Pysyttelen mieluummin sinkkuna kuin ihastun taas ihmiseen joka pian kyllästyy minuun. Enhän edes harrasta mitään seksikästä, kuten kalliokiipeilyä tai crossfitiä. Sydän uskoo mitä haluaa, vaikka järki kuinka yrittäisi selittää.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:18"]
[/quote]
No, joo. Ihmiset eivät välttämättä tajua puheidensa ja tekojensa seurauksia. On oletettu normi ja siitä poikkeavaa saa hyväntahtoisesti pilkata. Ajattelematta miten pilkka osuu.
Ei viitsisi ainoista kavereistakaan luopua. Parempi vain tyytyä tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:18"]
[/quote]
Komppi tälle. Sinuna hankkiutuisin moisista "kavereista" eroon.
Omalla miehelläni on aika pieni (joo, en ole mitannut mutta veikkaisin että menee vähän keskiarvon alapuolelle). Mutta hemmetti soikoon, kun tuo mies osaa käyttää vehjettään. On kokemusta isostakin ja silloin homma oli lähinnä sellasta rynkyttämistä, en minä moisesta ainakaan nauti. Plus mieheni on hyvä kielimies.
Joten esimerkiksi itselleni pienempi vehje ei ole mikään ongelma. Ja tuskin olen ainoa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:07"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:34"] Olisin kysynyt sun pienestä kullista, mutta ei sitten. Filosofia ei kiinnosta. [/quote] Kukaan ei estä. Tämä on vapaa maa, ja vapaa keskustelupalsta. [/quote] Vastaus tulikin jo tuolla. Mietin vaan, että olen tapaillut miestä jolla oli rehellisesti sanottuna pieni. Asia ei minua haitannut, seksi oli nautinnollista ja pidin hänestä erittäin paljon. Koko oli hänelle itselleen isompi ongelma kuin minulle, ja suhde loppuikin. Niin sitä vaan yritän sanoa, että kaikki naiset ei ole samanlaisia, eikä sillä isommallakaan tee mitään jos sitä ei osaa käyttää. [/quote] Kiitos. Ymmärrän tämän ja haluaisin myös oikeasti sisäisestikin ymmärtää. Valitettavasti se on vain hankalaa. Kaikki saamani signaalit (naiset, media, kavereiden pilkka, yms.) viittaavat siihen, että olen miehenä vajavainen. Tämä heijastuu jokapäiväiseen elämääni. En luota itseeni kuin tietyissä ja tietyissä asioissa olen negatiivisten kokemusten pelossa (ja kokemana) jo täysin luovuttanut. Ei vain enää kestä ottaa vastaan ainuttakaan lyttäävää kommenttia asiasta johon en ole syyllinen. [/quote] :) monilla on asioita, joiden takia haluaa luovuttaa parisuhdemarkkinoilla. Itse koen olevani niin tylsä ihminen (ja näin on myös annettu rivien välistä ymmärtää muiltakin tahoilta) etten halua ottaa riskiä. Pysyttelen mieluummin sinkkuna kuin ihastun taas ihmiseen joka pian kyllästyy minuun. Enhän edes harrasta mitään seksikästä, kuten kalliokiipeilyä tai crossfitiä. Sydän uskoo mitä haluaa, vaikka järki kuinka yrittäisi selittää.
[/quote]
En minäkäään. Kerran tipahdin kiipeilyseinältä. Lasketaanko se?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:35"]
Kuinka pieni on pieni ?
[/quote]
Kohtaamilleni naisille liian pieni. Kavereihini verrattuna liian pieni. Itselleni liian pieni.