en uskalla tehdä lapsia, kroppa menee piloille todennäköisesti :(
Pelkään alapääsynnytystä mahdollisten repeämien vuoksi. Sektiota pelkään mahdollisten komplikaatioiden vuoksi. En kerta kaikkiaan uskalla hankkia lapsia. Jos olisin mies tekisin niitä mieluusti, mutta naisen ruumiissa ollessani rohkeus ei vain riitä.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:26"] ikäsi? [/quote] Ikää on jo 35 ja olen aina tuntenut näin. Pikkutytöstä asti olen pelännyt kuollakseni synnytystä ja raskautta. [/quote] Eihän nyt tuon ikäisenä enää lapsia edes tehdä. :D Olis pikkasen noloa olla mummoäiti, voi LOL! Hyvä vaan olla sun tekemättä lapsia, niin ei tarvitse heidän hävetä mumm...äitiään. [/quote] Veikkaan et tää kommentoija on iältään n. 14-vuotias.
[/quote]Tai maalta koska pääkaupunkiseudun ensisynnyttäjien keski-ikä on 33v.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:12"]
Pelkään alapääsynnytystä mahdollisten repeämien vuoksi. Sektiota pelkään mahdollisten komplikaatioiden vuoksi. En kerta kaikkiaan uskalla hankkia lapsia. Jos olisin mies tekisin niitä mieluusti, mutta naisen ruumiissa ollessani rohkeus ei vain riitä.
[/quote] pahimmat repeämät lääkäri kursii kokoon ja sektiosta mulla on erittäin positiivinen kokemus, alapää synnytyksestä ei oo kokemusta koska yksi lapsi. Turhaa pelkäät, vaiva on sen arvoinen kun saa oman vauvan käsivarsille. aivan uskomatonta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:58"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:26"] ikäsi? [/quote] Ikää on jo 35 ja olen aina tuntenut näin. Pikkutytöstä asti olen pelännyt kuollakseni synnytystä ja raskautta. [/quote] Eihän nyt tuon ikäisenä enää lapsia edes tehdä. :D Olis pikkasen noloa olla mummoäiti, voi LOL! Hyvä vaan olla sun tekemättä lapsia, niin ei tarvitse heidän hävetä mumm...äitiään.
[/quote] sullapa on heikko itetunto, itse sain vielä vanhempana kun 35 v ja ei oo ollut ongelmaa, lapsi tavallista fiksumpi vielä
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:16"]
Älä tee. Hyvin yksinkertaista, tuskin maailma menettää mitään jos et tee lapsia.
[/quote]
Samaa mieltä ja luontokin kiittää. -ap
[/quote]
Ja Linkola.
AP, miten ihmeessä sä uskallat ikääntyä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:28"]
Mitä niistä repeämistä? Jos niitä tulee, kätilö neuloo ne. Ei siitä käyttökelvotonta tuu, ja arvet haalistuu sieltäkin. :-D
[/quote]
Entä jos tulee neljännen tai viiden asteen repeämä? Luin artikkelin naisesta, jolla ei enää kakka pysy sisällä ja on pari korjausleikkausta jo takana. Ja sit on näitä tarinoita, että synnytyksestä on puoli vuotta takana ja vieläkin yhdyntä sattuu. Yhdellä taas on tuntoaisti mennyt alakerrasta. Onhan näitä kamalia kohtaloita :(
[/quote]
Nää on jopa vähän yleisempiä kuin mitä annetaan ymmärtää.
Itsellänikin yksi tuttu jolla kävi näin.
Et niitä välttämättä enää saisikaan. Olet jo iäkäs ensisynnyttäjäksi.
Miksi te yritätte kääntää ap:n pään? Eikö se nyt ole parempi mitä harvempi niitä lapsia tekee, jos yhtään mietityttää etukäteen? Parempi että vain ne, jotka todella lapsia haluavat, lisääntyvät.
Naurattaa vieläkin tuo ap:n termi "alapääsynnytys". Go, jonnet!
Noh... Kroppa menee "pilalle" joka tapauksessa iän myötä. neljänkympin jälkeen alkaa jo olla jos jonkinlaista kremppaa. :)
Ei se lapsettomuus takaa hyvää kroppaa..kyllä sen eteen pitää tehdä töitä oli sitten lapsia tai ei.tiedän monta lapsetonta jonka kroppa on järkyssä kunnossa..maha ja tissit roikkuu ja selluliitti kukoistaa.
No sittempä olet tekemättä. Tai lakkaat lukemasta pelkkiä avn kauhujuttuja ja varaat ajan perhesuunnitteluneuvolaan. Olet sen ikäinen että sun täytyykin punnita tämä nyt läpi, haluatko niitä vai et, muutama vuosi kun kuluu niin alat olla sitten lopullisesti lapseton. Asiaan kannattaa muuten ihan erityisesti kiinnittää huomiota jos sulla on mies, joka haluaisi lapsen. Valitettavasti.
repeäminen on ihan tavallista. On ihan tavallista parantua siitä muutamalla tikillä. On harvinaista revetä hyvin pahasti ja voithan jäädä auton alle ensi viikolla.
eikä se ole mikään maailmanloppu jos seksi sattuu vähän vielä puolen vuoden kuluttua. Sattui mullakin vuoden, arpi kai kiristi ja limakalvot oli imetyksestä kuivat. Vieläki tietty kohta saattaa kiristää mutta arvaa mitä. Ei haittaa yhtään mitään. Sain lievän laskeumankin (mieti nekin vielä!) eikä sekään haittaa eikä vaivaa toistaiseksi ollenkaan.ei haittaa seksiä eikä elämää.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:44"]
Noh... Kroppa menee "pilalle" joka tapauksessa iän myötä. neljänkympin jälkeen alkaa jo olla jos jonkinlaista kremppaa. :)
[/quote]
Niin. Miksi tosiaan syödä terveellistä ja ravitsevaa ruoka tai olla tupakoimatta? Kertakäyttötavaraahan tuo kroppa on.
Nyt valoja päälle siellä.
Viisikymppisenä kroppa on kuitenkin enää muisto. Sitten sulla joko on ne lapset tai ei.
Jos synnytys pelottaa, niin on hyvä jättää lapset tekemättä. Oikeastaan olisi hyvä, jos ihmiset lisääntyisivät todella hillitysti. Hyvä valinta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:16"]
Viisikymppisenä kroppa on kuitenkin enää muisto. Sitten sulla joko on ne lapset tai ei.
[/quote]
Sun mielestä on ihan samantekevää, onko kroppa pilalla kolmikymppisenä kuin viisikymppisenä? "Mitä väliä, paskaksi menee kuitenkin."
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:26"]
ikäsi?
[/quote]
Ikää on jo 35 ja olen aina tuntenut näin. Pikkutytöstä asti olen pelännyt kuollakseni synnytystä ja raskautta.
[/quote]
Eihän nyt tuon ikäisenä enää lapsia edes tehdä. :D Olis pikkasen noloa olla mummoäiti, voi LOL! Hyvä vaan olla sun tekemättä lapsia, niin ei tarvitse heidän hävetä mumm...äitiään.
[/quote]
Veikkaan et tää kommentoija on iältään n. 14-vuotias.