G: Kuinka monta timanttia omistat?
Kommentit (28)
2 rivitimanttisormusta eli 14 kiveä, 1 iso (0,3) timantti keskimmäisessä sormuksessa. Korvissa 2x 0,2, kaulaketjussa 1 x 0,2 ja rannerenkaassa samoin.
Lisäksi 3 timanttisormusta joissa yhteensä 13 pienempää timanttia, näitä käytän harvemmin. Pidän siroista ja kevyistä koruista. Yhteensä 32.
Loput olen antanut tyttärille kun ovat täyttäneet 18v.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:16"]En yhtään. Semmoisen sormuksen jossa oli niitä annoin ämmälle mutta en tiedä missä sormus nykyään menee.
[/quote]
Huomaa ANNOIT, eihän lahjaa oteta/pyydetä takaisin vaikka kyseessä olisi ämmä, olisit miettinyt ennen kuin annat sormuksen.
Minä omistan yhden timantin joka on kihlasormuksessani ja sen on aluinpitään äitini vihkisormuksesta.
Ei yhtään. Koruja minulla on paljon mutta timanteista en välitä
24, kihlassa 3, vihkissä 11 ja kaulakorussa 10 :)
Kihlaosrmuksessa 1, vihkisormuksessa 5, korviksissa 2 ja kaulakorussa 1. Eli 9. Koko ihan mukava, ei pienin, mutta kaukana suuresta möllykästä!
Ei yhtään, kai. Nyt kun rupesin miettimään, voi olla että yhdessä sormuksessa, jonka sain lahjaksi, on viis, tai sit ei.
Korut kyllä tekevät naisesta arvokkaan ja "hienon" näköisen... suokaa anteeksi antifeministinen kommenttini.