Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni äiti viedään ABC:lle äitienpäivälounaalle

Vierailija
09.05.2015 |

Siis huoltoasemalle, jossa kolkko kahvila, tukkueineksistä väsättyä rasvaruokaa, bensamittareita ja autopesula ja ostoksista saa s-bonusta. Olin joskus ihan lentää selälleni, kun joku selitti tällaisella juhlalounaalla olleensa ja kävi ilmi ettei se niin harvinaista olekaan. Meille tulisi ero, jos mulle tällaista ehdotettaisiin.

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukin tavallaan, ei saa olla noin tuomitseva. Ei meilläkään mentäis missään nimessä, mutta joillekin se on jees, joten antaa olla.

Vierailija
2/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä muuta sano :) voi sitä tuulipukujen kahinaa syömässä gurmee pihviä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö maalla lähteä 60 kilometrin päähän "oikeaan" ravintolaan sen takia ettei 5 km:n päässä olevalle ABC:lle voi mennä, kun se ei ole ilmeiseti trendikästä?

Viikon suurin idiootti, klap klap!

Vierailija
4/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin menee syömään mihin huvittaa, ap voi mennä syömään kuudenkympin etanakeittoa jos se tekee susta fiinimmän ja paremman ihmisen.

Vierailija
5/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kiva mennä abc:lle lounaalle. Simppeliä perusruokaa, varmasti maistuis.

Vierailija
6/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:19"]

[/quote]

Voi sinun sivistystasoasi kun kirjoita 'gurmee'. Itselläni moinen kirjoitusmuotu hyppää heti silmille. Mutta sinä varmaan kirjoitat myös sanan 'enää' 'enään'.

Vierailija
7/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, että mitä ihmiset saa siitä että arvostelee muiden elämää? :D Joku menee huomenna Kämp-hotelliin äitienpäivälounaalle ja joku toinen taas ABC:lle. Mitä väliä? Tärkeintä on, että perheet viettäisivät yhdessä aikaa ja arvostaisivat sitä, että heillä on toinen toisensa. Jokainen eläkööt omaa elämäänsä juuri niin kuin parhaakseen näkee. :)

Vierailija
8/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et ap ei ole pääsemässä mihinkään.. Ja se kismittää!

Vierailija
9/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan lounaan huomenna itse, mulle kelpaisi se abc-safkakin, ei tarttis laittaa itse.

Vierailija
10/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut ABC:llä äitienpäivälounaalla, enkä tunne ketään kenen tietäisin olleen. Mutta ei siitä nyt kriisiä mulle tulis, olisihan se erilaista kuin se ainainen itse väsätty edullisin ruoka mitä keksit, meillä kun oikeasti syödään arjet ja pyhät jotain makaronilaatikkoa, jauhelihakeittoa, kinkkukiusausta yms halpaa, aina.
Tosin vähän kyllä olisin ihmeissäni jos mut ABC:lle vietäis kun meillä on 5hlö perheellä 6euroa rahaa joilla pärjätä keskiviikkoon asti..

Vierailija
11/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan äitiäni liikaa viedäkseni hänet jonnekin huoltikselle syömään. Ällöttävää!

Vierailija
12/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maistuis ja ainakin ajatus olisi kaunis.

t. saa ruokaa, jos itse tekee, lahjoja tai kakkua tms. ei ikinä. 

Vierailija
13/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:19"]

[/quote]

Voi että se lehtipihvi, joka on korpuksi paistettu maistuu Marjuskalle mammapäivänä

Vierailija
14/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa. ABC:n piha täynnä Toyotia ja wt-kansa ahmii juhlalounasta napaan. 

Vierailija
15/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut. Mutta ei aabeeceelle, vaan nesteele

Vierailija
16/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku pääsis edes sinne...

Vierailija
17/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi, pääsisin kerrankin valmiiseen pöytään. 

Vierailija
18/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin mieluusti. Sopivan rentoa.

Vierailija
19/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä menisin mieluiten ABC:lle syömään. Pääsis valmiille, maha ruöis täyteen ja eikä ois älyttömän kallistakaan. :)
Harmi ku kerkesin jo ottaa pakkasesta kanaa sulamaan huomista ruokaa varten.. ois muuten saatettu mennäki absille tai vaik heseen juhlistamaan äitienpäivää. :P

Vierailija
20/164 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole rakkautta teidän avioliitossa sitten tippakaan jos ero tulisi noin mitättömästä asiasta. 

Jos me mentäisiin äitienpäivälounaalle jonnekin niin lapset saisi päättää paikan ja se voisi hyvinkin olla Abc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi