Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tai mikseit miehetkin. Fetissit

Vierailija
13.01.2022 |

1.Mihin fetissiä on ehdotettu teille?
2. Mihin voisit ryhtyä ja mihin et? Miksi?

Bonus: Mitä fetissä haluaisit testata?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Mulla on paljon fetissejä. Giantess - rakastan olla suurempi ja pidempi kuin mies. Pidän sitä tunnetta tosi naisellisena, en tiedä miksi (olen XL ja pitkä sekä myöskin lihaksikas). Pukeudun tosi naisellisesti ja siellä missä asun (itä-eur suurkaupunki) ei ole kyl kukaan mies koskaan sanonut, että mun koko tekisi musta epänaisellisen.

Tykkään dominoida intiimeissä tilanteissa. Koska miehen tarvitsee paljon päättää ja olla aktiivinen arkielämässä, niin haluan antaa miehelle mahdollisuuden olla olematta sellainen sängyssä. Miehen vartalossa on paljon, mitä fetisoin. Etenkin parta ja aataminomena. Ei tarvitse kuin katsella partaa niin alkaa limat liikkumaan, ah kun sitä koskettelee. Tykkään puhua miehen elimelle ihan, kuin hän olisi ihminen. Ollessaan kovana tai pehmeänä, sekä että. Tyyliin: mites herrasmiehellä siellä alhaalla menee, haluatko pelata tänään pesistä. Jne. 

Vierailija
22/24 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole ehdotettu mitään. Itse tykkään naisilla vaipoista ja sukkiksista, molempia juttuja olen myös päässyt toteuttamaan. 98% seksistä kuitenkin ihan normaalia rakastelua ja hyvä niin.

M29

jos vaipoista, niin kelpaavatko ihan myös siteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin, että jos tällä kertaa takaapäin eikä lähetyssaarnaajassa. Antoi tuikata ja sanoi ettei tykkää. Oli hurja kokemus, valotkin oli päällä ja eikä edes sauna-ilta.

Vierailija
24/24 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja mielenkiintoinen keskustelunaihe. Keskustelun sisältö on paljon sivistyneempää kuin palstan yleinen taso. Kuitenkin on, kuin luolaihmiset keskustelisi, kirjoitusvirheineen päivineen? Hurjin fetissi tuntuu olevan se, kun valot on päällä? Ettei vaan naapurit ja kaikki saa tietää, sanovat sit takanapäin mua pervoksi ja kaikki kääntyy katsomaan kirkonkylän k- marketissa?