Yh-äitejä ketuttaa huominen hemmottelun puute...
Kun ei ole miestä, joka tekisi aamiaisen, ostaisi lahjan ja huomioisi erityisesti. Vähän sääliksi käy kyllä :(
Kommentit (72)
Onhan niillä lapset. Mikäs sen parempaa?
Eikö se niiden lasten homma kuitenkin ole?
Eipä ole tuota lastakaan. : /
Eksä ei koskaan muistanut äitienpäivänä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:07"]Kun ei ole miestä, joka tekisi aamiaisen, ostaisi lahjan ja huomioisi erityisesti. Vähän sääliksi käy kyllä :(
[/quote]
Jeesus sitä äitien hemmottelun määrää teidän ihanissa ydinperheissänne :) kiitos, en ole nauranut viikkoihin näin hyvin.
Ai, mulla on lapset hemmottelemassa. Kakun ovat jo leiponeet ja täyttäneet, en saa mennä jääkaapille enää tänään. Aamulla meinaavat koristella. Kortit ja lahjat ovat kai tehneet koulussa ja päiväkodissa ja aamiaista laittavat myös.
Minua ei harmita, lapset keittävät aamukahvit, ovat varmaan tehneet kortteja ja lahjojakin. Luultavasti leipovat jotain :) Saan koko päivän rentoutua ja viettää aikaa heidän kanssaan. Parempaa ei voi ollakaan!
Jaa, eipä meillä mitään hemmottelua mieheltä ikinä sen kummemmin ole näkynyt äitienpäivän takia (eikä kaivattukaan). Terkkuja vaan ydinperheestä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]Eikö se niiden lasten homma kuitenkin ole?
[/quote]
Jos on pienet lapset ne tuskin leipaa kakkua tai tuo aamiaista vuoteeseen :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]Eikö se niiden lasten homma kuitenkin ole?
[/quote]
[/quote] onneksi ei oo rakkauden mitta kaffet petiin ♡
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:07"]Kun ei ole miestä, joka tekisi aamiaisen, ostaisi lahjan ja huomioisi erityisesti. Vähän sääliksi käy kyllä :( [/quote] Jeesus sitä äitien hemmottelun määrää teidän ihanissa ydinperheissänne :) kiitos, en ole nauranut viikkoihin näin hyvin.
[/quote]
Nauttikaa nyt, teillä on hyvät miehet joista kannattaa pitää kiinni. Muuten tulen ja vien, rrraaaauh!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]
Eipä ole tuota lastakaan. : /
Eksä ei koskaan muistanut äitienpäivänä.
[/quote]
Siis ole enää..
Voihan sen kakun iteki tehdä... :)
Njooh, kuten olemme aikaisempina vuosina saaneet lukea, ydinperheiden äidit tuntuvat olevan ylitsepääsettömän onnellisiä kun mies muistaa äitienpäivänä. Eikun hetkonen. Valituksia siitä, kun mies ei ole tehnyt omin kätösin kakkua vaan se on kaupan pakastealtaasta. Lahja on liian halpa/ruma/väärä/ ja anoppilaankin vielä joutuu menemään. Lapset tappelevat, kämppä on kuin pyörremyrskun jäljiltä ja mieskin vaan pelaa pleikkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:13"]
Jaa, eipä meillä mitään hemmottelua mieheltä ikinä sen kummemmin ole näkynyt äitienpäivän takia (eikä kaivattukaan). Terkkuja vaan ydinperheestä.
[/quote]
Ai, meillä minua kyllä hemmotellaan oikein viimeisen päälle. Ja sitä aina odotankin iloisesti. Terkkuja toisesta ydinperheestä.
Mua vituttaa kun ei ole ketään ketä hemmotella:( lapsillakin tulee olemaan rankka huominen.
Mies 42, YH isä
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"]Mua vituttaa kun ei ole ketään ketä hemmotella:( lapsillakin tulee olemaan rankka huominen.
Mies 42, YH isä
[/quote]
Anteeksi kielenkäyttö, jotenkin vaan nämä äitienpäiväviikonloput todella raskaita.
Mies 42, YH isä
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"]
Mua vituttaa kun ei ole ketään ketä hemmotella:( lapsillakin tulee olemaan rankka huominen. Mies 42, YH isä
[/quote]
*hali*
N
Väittäisin että monella yh:lla on paremmat hemmottelut kuin naimisissa olevalla. Itse ainakin nyt eron jälkeen ja uudelleen seurustelevana saan aivan ihanaa kohtelua, eihän tässä voi kuin olla ärsyttävän hyvällä tuulella koko ajan
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]Eikö se niiden lasten homma kuitenkin ole?
[/quote]
[/quote] onneksi ei oo rakkauden mitta kaffet petiin ♡
[/quote]
Eipä kai, mutta kukapa sitä miehen extrahemmottelua vastustaisi ;)
Sääli on sairautta sanoi aina kuukkiluokanope.
T. Onnellinen yh