Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö minun loukkaantua, kun mies ostaa lastensa äidille äitienpäivälahjan?

Vierailija
09.05.2015 |

olen naimisissa ja meillä on omia teinejä lapsia, mutta ei yhteisiä lapsia. Yksi miehen teineistä asuu meillä. 

Mies tietää,,etten minä kaipaa äitienpäivämuistamisia (minä ajattelen, että en ole mieheni äiti), emmekä ole asiasta sen enempää jutelleet. 

Miehen puolelta on kuitenkin perinne, että äitiä muistetaan tavaralla. Mies osti lahjan, jonka teini antaa äidilleen. 

Mietin tässä, onko minulla syytä loukkaantua tästä tilanteesta? Itse sanon, ettei tarvitse muistaa, mutta mies muistaa eksäänsä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies, haluaa antaa lapsen kautta ex vaimolleen lahjan, aiku ihanaa. Ilmeisesti tykkää että on hyvä äiti lapselleen.

Vierailija
62/63 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä minä täältä taas luen.. kyllähän asioista saa vaikeita, kun oikein yrittää :D

Itse elän avoliitossa miehen kanssa, jolla on edellisestä suhteesta alakouluikäinen poika. Poika on fiksu, teki itse kortin äidilleen ja huomenna käymme yhdessä keräämässä valkovuokkoja kotiinviemisiksi, kun palaa äidilleen viikonlopun jälkeen. Ehkä kyse on ennen kaikkea siitä, keneltä aloite lahjojen ostoon tulee tällaisissa tapauksissa. Olisin ihmeissäni, jos mies keskenään ostelisi ex-vaimolleen lahjoja, mutta lapsen kanssa yhdessä mietitty muistaminen on tietysti asia erikseen- saammehan itsekin toisinaan ex-vaimolta ja lapselta esim. suklaata jouluksi ja isänpäivämuistamiset hoitavat aina asiallisesti. Eihän nämä 'uusperhekuviot' aina mitään helppoja ole, mutta kyllä se pieni vuokkokimppu jonka itsekin tänään vastaanotin auttaa muistamaan, mikä elämässä on etusijalla. Onnellista äitienpäivää kaikille mamitsuille tasapuolisesti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenköhän asia on millään lailla sinulta pois, jos et edes halua muistamisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän