Nainen, "antautuisitko" tällä kauniille miehelle?
https://desireerosenberg.files.wordpress.com/2014/01/wpid-screenshot_2014-01-15-22-20-46-1.png (Laillinen, ei ole sakkolihaa, jos sitä pelkäätte) Kertokaa mammat ikänne myös
Kommentit (55)
Nätti poika se on, mutta mulla olis tunne kuin olisin viemässä poikuutta joten no thanks. :)
14-vuotiaan kasvot 20-vuotiaan kropassa. Hmm, ehkä ei...
34v nainen
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:01"]
Nätti poika se on, mutta mulla olis tunne kuin olisin viemässä poikuutta joten no thanks. :)
[/quote]
Ja olin siis 35v
En kans tajua tuota et miksi nuoruutta pidetään niin huonona asiana. :D Teinipojathan on parhautta. Nuoria, kokemattomia ja kroppa kunnossa. Ah. <3
T: 40
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:08"]
En ole kiinnostunut lapsista
N22
[/quote]
Taidat olla niitä tietämättömiä, jotka väittävät teineistä kiinnnostuneita pedofiileiksi eivätkä siis erota lasta teini-ikäisestä tai nuoresta aikuisesta? Sivistä itseäsi, pliis. Lapsi on ihan eri asia kuin sukupuolisen ja fyysisen kypsyyden saavuttanut lähes-aikuinen.
Esim. omasta mielestä lapset ovat lähinnä rumia ja ällöttäviä, enkä ajattele niitä seksuaalisesti mutta teinit kiihottavat tosi paljon.
N21
Joo voisin, on toi nyt ainakin minun ikäiseni, ellei vähän vanhempi, mutta, jos järjellä ajattelee, niin tuskin hän minun kaltaiseni pyöreänpuoleisen naapurintytön kanssa haluaisi panna ;D
N20
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:04"]
En kans tajua tuota et miksi nuoruutta pidetään niin huonona asiana. :D Teinipojathan on parhautta. Nuoria, kokemattomia ja kroppa kunnossa. Ah. <3
T: 40
En kans tajua naisten kaisnaismoralistista suhtautumista. Kukaan ei huuda täällä lapsiinsekaantujaksi yli nelikymppisiä kun on kyse vanhemmasta naisesta ja nuoresta pojasta, auta armias kun asia on toisinpäin, johan huutaa joka toinen ällötystään.
Itse ymmärrän mainiosti naisten haluavan nuortakin miestä ja taas itse mieluummin nuoren naisen kanssa kuin vanhemman.
[/quote]
Häh? Ihan lapsen näköinen. Ei todellakaan kiinnosta seksuaalisesti. N31
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:08"]
En ole kiinnostunut lapsista
N22
[/quote]
Taidat olla niitä tietämättömiä, jotka väittävät teineistä kiinnnostuneita pedofiileiksi eivätkä siis erota lasta teini-ikäisestä tai nuoresta aikuisesta? Sivistä itseäsi, pliis. Lapsi on ihan eri asia kuin sukupuolisen ja fyysisen kypsyyden saavuttanut lähes-aikuinen.
Esim. omasta mielestä lapset ovat lähinnä rumia ja ällöttäviä, enkä ajattele niitä seksuaalisesti mutta teinit kiihottavat tosi paljon.
N21
[/quote]
Tiedän tasan tarkkaan mitä pedofiili tarkoittaa ja jos niistäisit herneen nenästäsi tajuaisit kyllä että viestini oli kärjistys siitä, että näen kys. pojan/miehen aivan liian nuoren näköisenä enkä voisi todellakaan koskea tuollaiseen rääpäleeseen. Korjataan nyt sitten että en ole kiinnostunut myöskään teinipojista.
Jos tyyppi on vähintään 18-vuotias niin varmasti. N32