Nainen, "antautuisitko" tällä kauniille miehelle?
https://desireerosenberg.files.wordpress.com/2014/01/wpid-screenshot_2014-01-15-22-20-46-1.png (Laillinen, ei ole sakkolihaa, jos sitä pelkäätte) Kertokaa mammat ikänne myös
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:28"]
Liian nuoren näköinen. Ei vetoa minuun, 43v. naiseen. Tyypillisen Italiaanon/latinon ulkonäkö. Mieluummin Suomalainen viikinki.
[/quote]
Viikingit on kyllä olleet Norjasta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:34"]
Liian nuoren näköinen. Ei vetoa minuun, 43v. naiseen. Tyypillisen Italiaanon/latinon ulkonäkö. Mieluummin Suomalainen viikinki.
[/quote]
[/quote]
Suomessakin oli viikinkejä, mutta ne oli erilaisia kuin ruotsalaiset ja Norjalaiset.
En harrasta yhden illanjuttuja, eli ilman tutustumista toiseen en antautuisi olisi sitten miten hyvännäköinen tahansa.
N20
Vähän liian nuoren näkönen mun makuun... Tykkään enempi vanhoista sedistä. Mutta jos oisin sinkku ja tuo olis siinä tyrkyllä niin miksei.
N. 26
Musta tuntuu että toi poika olis se joka joutuis antautumaan mulle, mut joo ei kiitos
Kyllä kelpais mullekin, vaikken nainen ole. M17
Hyi, en tod. voisi. Ihan kuin oma poikani tummana versiona.
N38
kyl tota vois pepuun panna ja vähän purasta ;3 sori kun vastasin miehenä :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:34"]
[/quote]
[/quote]
Suomessakin oli viikinkejä, mutta ne oli erilaisia kuin ruotsalaiset ja Norjalaiset.
[/quote]
Eikä oo
En todellakaan, näyttää ihan 16-vuotiaalta.
-n36
Joo. En seurustelisi tms. mutta kyllähän ton kanssa voisi kerran touhuta :) N28
En todellakaan. Aivan lapsen näköinen, enkä itsekään ole kuin "vasta" 28-vuotias. Olisin vastannut myöntävästi varmaan viimeksi joskus 17-vuotiaana.
En todellakaa oo mamma oon 18v mut oi siis ihana
Miksi aina ajatellaan, että naisen pitää antautua? Onko se oikeastikin niin yleistä naisen keskuudessa, että halutaan olla passiivisia ja että mies hoitaisi hommat ja olisi dominoivampi osapuoli?
Mä oon aina fantasioinut nimenomaan siitä, että itse olisin se joka "ottaa" miehen ja tekee hänelle juttuja sekä tuottaa nautintoa. Minä en antaudu vaan minä otan. :3
Ps. On kyllä ihan jees poju. Ottaisin suihin ja sormettaisin peppuun. :3
N21