Sara Chafakin överit huulet
Ei muistuta enää missikuviaan ollenkaan. Ja tuskin tunnistaa luistelukisa-ajoistakaan.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kato eräänlainen julkinen salaisuus tämä chafakin ulkonäkö:D Sara itse väittää, ettei mitään ole tehty, mutta eihän nuo huuletkaan itsestään kasva ja nenä pienene. Ja rinnatkin on paljon suuremmat kuin missiaikoina, kuvista eron näkee selvästi.
Eikä siinä omitään, mutta noloa miksei voi myöntää, että leikkauksia on tehty. Monet julkkikset tekevät tätä, ja arvostan niitä jotka sanovat suoraan, että ollaan tehty sitä ja tätä. Pelätäänkö ihmisten arvostelua, vai onko se niin paljon hienompaa sanoa, että "Katsokaa kuinka kaunis olen luonnostaan!!!"... vaikka tuo vika sana olisikin täyttä soopaa. Enemmän ihmiset meuhkaantuvat, kun ei suoraan myönnetä miten asiat on.
Luuletko että Saraa kiinostaa mitä mieltä joku av-mamma on tai joku av-mamman arvostus:D ei helv..
Vierailija kirjoitti:
Paljon on ehtinyt vettä virtaamaan Vantaanjoessa näiden kuvien välissä http://static.iltalehti.fi/viihde/missit_saracennen2211in_244_vi.jpg ja http://www.highendmanagement.com/wp-content/uploads/2013/08/sara_chafak5.png
Nenä ja suu muuttuneet aika lailla. Oli kyllä ihan söpö alun perinkin. Niin ne ulkonäkötrendit vaikuttavat...
Uusimman Anna-lehden kannessa.
Tuo aloituksen videohan on vanha...
"Nuoret kärsivät ulkonäköpaineista"
Ihan järkyttävän näkönen tossa selviytyjissä leveä nekrunenä ja törröttävä Ankka huuli yhdistettynä ilmeettömyys kasvoihin ja monotoniseen ääneen ja puhetapaan.
Alkaa olla nuo nuorehkot naiset kaikki samannäköisiä samoilla ilmeillä.
Täytyy kyllä sanoa paljon parjatun Sara Siepin olevan vielä omannäköinen, raikas.
Vierailija kirjoitti:
Sara on aika hyvin tehnyt kirurgiansa, mutta nuo huulet! Ei onneksi tuksun huulet , mutta toivottavasti ei laita lisää.
Noiden Seiskajulkkisten täyttöhuulet ovat karun näköisiä livenä, monia nähnyt. Huulet ovat muhkuraiset pistosten jäljiltä, lähes peräpukamaisen näköiset ja vähän sinertävätkin, ja niitä yrittävät sitten tasoitella mattahuulipunin tai kuvakäsittelyin kuvia varten. Noin nuorena kun alkaa piikityshoidot niin järkyttävät kraaterimaiset arpikudokset tulee olemaan nelikymppisenä.
10v. tuohon lisää, näyttää kasvot elähtäneeltä ja nuo huulet alkaa näyttää helposti pahalta. Ylähuulet sivuilta aikamoiset kyljykset jo noilla täytemäärillä, kun näyttää olevan aika pieni suu luonnostaan. Mutta jokaisen omia asioitahan nämä täyteaineet on ja aina vähän riskillä mennään lopputulosten kanssa.
En ole koskaan tajunnut, miten tuo nainen voi olla missi. Niin mitätön, ettei ankanhuulet ainakaan rumenna alkuperäistä naamaa. Sori...olen vain rehellinen.
Mä en enää erota noita ex-missejä Sofia Belorffea, Sofia Ruusilaa, Sara Chafakia ja mitä niitä vielä olikaan, kun kaikki käsitelty jossain saman näköisiksi klooneiksi. Esikuvana Thaimaan ladyboy-showtyyli? Kardashiaanit ja Jennerit ovat sentään vielä naisellisen näköisiä eikä poikamaisia.
Saralla ei näytä olevan liikaa täytettä kuitenkaan kun huulten ympärillä ei ole sellaista valkoista rengasta, ja kun ylähuuli on kuitenkin pienempi kuin alahuuli, eikä huulten reunat väänny ankkamaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää erota noita ex-missejä Sofia Belorffea, Sofia Ruusilaa, Sara Chafakia ja mitä niitä vielä olikaan, kun kaikki käsitelty jossain saman näköisiksi klooneiksi. Esikuvana Thaimaan ladyboy-showtyyli? Kardashiaanit ja Jennerit ovat sentään vielä naisellisen näköisiä eikä poikamaisia.
ei kyllä mikään ihme ettet erota beloffea ja ruusilaa.
Ei oo överit vaan harvinaisen onnistuneet kun vertaa muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xD
Ja itseasiassa nää kaks voisi erottaa.
Mutta keitä muita itseään muokanneita kaunottaria sitten on kuin sara ja sofia? Eipä näitä muita ole. Sieppikin ilmeisesti tehnyt jotain mutta vähäisesti.
No... Tuksu.
Tuntemattomia kumihuulia riittää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusila oli tosiaan aivan eri näköinen ennenkuin leikkeli itsestään Belörffin.
Sara on aika hyvin tehnyt kirurgiansa, mutta nuo huulet! Ei onneksi tuksun huulet , mutta toivottavasti ei laita lisää.