Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko katoitte Leave the world behind- leffan?

Vierailija
09.12.2023 |

Mitä mieltä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, tykkäsin todella paljon. Todella tymäkkä. Tykkäsitkö sinä?

Vierailija
2/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Tykkäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin. Kovasti herätti ajatuksia

Vierailija
4/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että Obamat mukana tälläisessa maailmanloppu-leffassa.

Vierailija
5/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja tykkäsin kovasti, katson varmaan toisenkin kerran. Herätti kyllä ajatuksia paljon, että mitä jos itse joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Ahdistava tunnelma oli ja kuvaustekniikka oli erikoinen, ne oudot kuvakulmat oli hienoja. Elokuva loppui yhtäkkiä kuin veitsellä leikaten ja jätti monia juttuja avoimeksi - mutta se ei oikeastaan itseäni haitannut vaan sai oman mielikuvituksen laukkaamaan, mitä sitten tapahtuisi

Suosittelen.

Vierailija
6/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono. En tajua miten olivat saaneet niin hyvät näyttelijät siihen kuraan. En todellakaan voi suositella. En edes jaksanut katsoa loppuun asti. 

Vierailija
7/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä tuubaa taas kerran. 

Vierailija
8/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huono. En tajua miten olivat saaneet niin hyvät näyttelijät siihen kuraan. En todellakaan voi suositella. En edes jaksanut katsoa loppuun asti. 

Viimeinen minuutti siinä paras olikin.

Vierailija
9/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä tuubaa taas kerran. 

Miksi katsoit?

Vierailija
10/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 2 tuntia täyttä skeidaa niin siinä ei yksi minuutti kyllä mitään enää pelasta. 

Vierailija
11/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja tykkäsin kovasti, katson varmaan toisenkin kerran. Herätti kyllä ajatuksia paljon, että mitä jos itse joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Ahdistava tunnelma oli ja kuvaustekniikka oli erikoinen, ne oudot kuvakulmat oli hienoja. Elokuva loppui yhtäkkiä kuin veitsellä leikaten ja jätti monia juttuja avoimeksi - mutta se ei oikeastaan itseäni haitannut vaan sai oman mielikuvituksen laukkaamaan, mitä sitten tapahtuisi

Suosittelen.

No mitäpä luulet että tapahtuisi kun ydinpommit räjähtelisi ja ydinlaskeuma tulisi? Minusta tuo leffa ei jättänyt mitään juttuja avoimeksi, loppu tuli.

Vierailija
12/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että Obamat mukana tälläisessa maailmanloppu-leffassa.

Miten ovat mukana?

Vierailija
13/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä pas""aa. Odotukset olivat kovat mutta petyin,

Vierailija
14/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa hyvä leffa. Tykkäsin.

T: tuntematon 

Vierailija
15/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 2 tuntia täyttä skeidaa niin siinä ei yksi minuutti kyllä mitään enää pelasta. 

No ei, loppu tuli. The end.

Vierailija
16/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä oli, ajatuksia herättävä. 

Koin että ydinsanoma oli se, että ihmisten tulisi pitää yhtä eikä kääntyä toisiaan vastaan, kuten ilmeisesti tiukassa paikassa tuppaamme tekemään. Hyvähän tästä on muistutella, tässä kylmenevässä maailmassa. 

"I'll be there for you..." 

Vierailija
17/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla petti pokka heti alussa kun rypistynyt Julia Robets tuijotti kameraan  ja sanoi "minä hel vetti vieköön vihaan maailmaa". Heillä ei myöskään ollut minkäänlaista kemiaa Ethan Hawken kanssa.

Vierailija
18/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

No mitäpä luulet että tapahtuisi kun ydinpommit räjähtelisi ja ydinlaskeuma tulisi? Minusta tuo leffa ei jättänyt mitään juttuja avoimeksi, loppu tuli.

Jaa, no mä ajattelin, että ne muutkin ovat tulossa siihen suojaan, missä se tyttö oli ja pystyisivät selviytymään siellä ainakin jonkin aikaa.

Vierailija
19/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla petti pokka heti alussa kun rypistynyt Julia Robets tuijotti kameraan  ja sanoi "minä hel vetti vieköön vihaan maailmaa". Heillä ei myöskään ollut minkäänlaista kemiaa Ethan Hawken kanssa.

No olihan se selvää, ettei avioparilla ollut oikein mitään yhteistä. Ja minusta oli kiva, että Roberts näytti ikäiseltään naiselta. 

Vierailija
20/38 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme