Naispsykopaatit
Tunnetteko yhtään tai tiedättekö? Löytyykö sukulaisissa? Aino Nykopp-Koski (myrkkyhoitaja) ja Katariina Lönnqvist (insuliinisurmaaja) ovat ainoita diagnosoituja, joita tiedän. Yhden naisen tiedän, joka oli täysin tunteeton ja harjoitteli eri ilmeitä peilin edessä. Ei kuitenkaan diagnoosia. Mites te muut? Löytyykö diagnosoituja tai diagnosoimattomia? Sellainen nainen, kuin Sharon Stone Basic Instincteissä ja Rebecca de Mornay Käsi, joka kehtoa keinuttaa-elokuvassa lastenhoitajana. Hannu Lauerman mukaan elokuvien naispsykopaatit vastaavat hyvin kuvausta.
Kommentit (34)
Googlatkaa Diane Downs. YouTubesta löytyy myös muijan haastatteluja sen jälkeen, kun eukko oli ampunut lapsiaan (väitti että lapsia oli ammuttu). Kiinnittäkää huomiota eleisiin.
Hyrrrrr.
Joo, tiedän yhden yksilön.
Taitaa olla lähinnä aina käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi.
Delphine LaLaurie tulee itselläni ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä
Onko sinulla diagnoosi, vai uskotko olevasi psykopaatti. Kerro itsestäsi?
Psykopatian esiintyvyys väestösssä on noin 2%, joten kovin usein ei varmaan vastaan kävele.
Miesten osuus hieman korkeampi kuin naisten. On arvioitu, että vakaviin rikoksiin tuomituista vangeista jopa 50% on psykopaatteja.
On oltava varovainen tuomittaessa ketään narsistiksi tai psykopaatiksi! Siihen tarvitaan hieman enemmän kuin tavallisen kaduntallaajan "varma tieto". Mielentilatutkimus on pitkällinen ja perusteellinen prosessi, ja sitä tuskin sinä tai minä voimme suorittaa?
Vierailija kirjoitti:
Psykopatian esiintyvyys väestösssä on noin 2%, joten kovin usein ei varmaan vastaan kävele.
Miesten osuus hieman korkeampi kuin naisten. On arvioitu, että vakaviin rikoksiin tuomituista vangeista jopa 50% on psykopaatteja.
On oltava varovainen tuomittaessa ketään narsistiksi tai psykopaatiksi! Siihen tarvitaan hieman enemmän kuin tavallisen kaduntallaajan "varma tieto". Mielentilatutkimus on pitkällinen ja perusteellinen prosessi, ja sitä tuskin sinä tai minä voimme suorittaa?
Olin yllättynyt että 2% , onhan se kuitenkin kaksi ihmistä sadasta!
Mun exä. Tuntenut 9 vuotta ja ihan selvä keissi. On niin sairas päästään että puistattaa.
Ei välitä kestään, harjoitteli peilin edessä ilmeitä ja etukäteen tilanteita. Manipuloi, myi luteisesta kämpästä tori.fissä saastuneita huonekaluja vieraille...
Myi traktorin mitä ei ollut , tehnyt useita petoksia ja saanut useita tuomiota väkivalta rikoksista , kaksi kuoleman tuottamista, kaksi exää hänen jälkeen psykiatrisessa osastolla, saa ihmiset puolelleen, valehtelee ja manipuloi , sai minutkin hoidon tarpeen arviointiin ja yritti minutkin saada sairaalaan.
Osaa olla todella karismaattinen ja ihana ja vieraiden edessä vieraat kuin sulaa voita.
Syyttää muita ja on todella hyvä puhumaan. On laittanut lääkkeitä ihmisten juomiin jos halunnut että nukahtavat että voi varastaa ihmiseltä. On aiheuttanut tahallaan vaaratilanteita useasti liikenteessä, nauraa psykoottisesti ja tykkää järkyttää ihmisiä.
Laittanut lsd:tä vitsinä kaverin juomaan eikä päästänyt pois asunnosta vaan psyykkasi kaverin psykoosiin , yritti saada osastolle.
Tahallaan jättänyt parvekkeen ikkunan auki että kaverin kissa tippuisi 8 kerroksesta. Työntänyt ihmisen raiteille yms yms. Täysi sekopää ja tuomioita saanut vain noin 7 vaikka tehnyt satoja rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Myös autisteilla ja aspergereilla voi olla ongelmia tunteiden ilmaisussa (kuten myös monilla Suomalaisilla...). Matkustapa vähäksi ajaksi vaikka jenķkeihin, niin huomaat Suomeen palatessasi, mitä tarkoitan...Aidot psykopaatit ovat oikeasti harvassa. Mitä nyt näitä muutamia täällä av:lla pyörii.
Kyllä tämä on kuin joku syöpä tämä suomalainen ankeus joka ottaa vallan, ellei omaa jotain aivan äimistyttävää extroverttipersoonaa johon tällainen ei tartu. Minunkin perheessäni aivan täysin ankea ja masentava meininki. Huvittaa jotenkin nämä tutkimukset suomalaisista maailman onnellisimpana kansana jne.
Sanoisin että joku 50% 35 ikäisistä naisista on ihan mielenterveys kamaa.
Onko se sitten feminististä psykopatiaa, sanna marin narsistia tai muuten vaan ihmisvihaa.
En ymmärtänyt asiaa liian kilttinä miehenä ennen kuin näin miten pari edellistä naista käyttäytyi.
Yksi noin vuoden suhteen jälkeen lähetteli työkavereille facessa viestejä ja teki jonkun draama shown.
Koskaan en enää tavannut kun jäi kiinni. Sain avaimen joskus puolivuotta postiluukusta tiputettuna.
Ei mitään vastuuta oteta miten toimitaan. Sanna elävä esimerkki.
Mulla myös eksä kävi asunnossa vuosia eron jälkeen ja aiheutti muutakin harmia
Minä olen kolmekymppinen, ja minulla on kaksi lasta - tyttöjä ja ikää molemmilla alle 4v... Muistat väärin.