Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naispsykopaatit

Vierailija
09.05.2015 |

Tunnetteko yhtään tai tiedättekö? Löytyykö sukulaisissa? Aino Nykopp-Koski (myrkkyhoitaja) ja Katariina Lönnqvist (insuliinisurmaaja) ovat ainoita diagnosoituja, joita tiedän. Yhden naisen tiedän, joka oli täysin tunteeton ja harjoitteli eri ilmeitä peilin edessä. Ei kuitenkaan diagnoosia. Mites te muut? Löytyykö diagnosoituja tai diagnosoimattomia? Sellainen nainen, kuin Sharon Stone Basic Instincteissä ja Rebecca de Mornay Käsi, joka kehtoa keinuttaa-elokuvassa lastenhoitajana. Hannu Lauerman mukaan elokuvien naispsykopaatit vastaavat hyvin kuvausta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
2/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Laamanen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannie Doss, Dorothea Puente, Belle Gunnes, Ilse Koch....

Vierailija
4/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myra Hindley

Vierailija
5/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
6/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos.

Taannoin oli juttu, että runsaat selfiet saattavat kertoa pyskopatiasta. NO ylläri: tämä koski vain miehiä!

Naisistahan lähes jokainen olisi psykopaatti jos heihin sovellettaisiin samoja määrittelyjä kuin miehiin. 

Vierailija
7/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitini sopii psykopaatn luonnekuvaukseen täydellisesti. Tunnekylmyys, empatiakyvyttömyys, ei tunne katumusta eikä syyllisyyttä, huijari ja patologinen valehteliha, sadisti ja hyväksikäyttäjä.

Vierailija
8/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös autisteilla ja aspergereilla voi olla ongelmia tunteiden ilmaisussa (kuten myös monilla Suomalaisilla...). Matkustapa vähäksi ajaksi vaikka jenķkeihin, niin huomaat Suomeen palatessasi, mitä tarkoitan...Aidot psykopaatit ovat oikeasti harvassa. Mitä nyt näitä muutamia täällä av:lla pyörii.

Vierailija
9/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aileen Wuornos

Vierailija
10/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rose West

Vierailija
11/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
12/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Hänellä ei ole diagnoosia, koska hän on tehnyt rikoksia vain kaikkein lähimpiään eli lapsuuden perhettään ja omia perheenjäseniään kohtaan. Nämä eivät ole halunneet viedä asioita tuomioon asti. Lasten isät eivät ole nostaneet syytteitä lastensa takia.

Vierailija
14/34 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa nimiä päähän mutta murderpediassa on lista.

Vierailija
15/34 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma äitini sopii psykopaatn luonnekuvaukseen täydellisesti. Tunnekylmyys, empatiakyvyttömyys, ei tunne katumusta eikä syyllisyyttä, huijari ja patologinen valehteliha, sadisti ja hyväksikäyttäjä.

Onko nimi Nina tai Johanna?

Vierailija
16/34 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aileen Wuornos

Tälläin suomalaiset juuret

17/34 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan nyt kiihkoissanne, että psykopaatti ja tappaja eivät ole synonyymeja. Ei edes psykopaatti ja paha ihminen.

Vierailija
18/34 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Muistattehan nyt kiihkoissanne, että psykopaatti ja tappaja eivät ole synonyymeja. Ei edes psykopaatti ja paha ihminen.

Oliko sun (aikuisella?) pojallasi joku tällainen diagnoosi, vai muistanko väärin?

Vierailija
19/34 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että exäni oli psykopaatti. Osasi hyvin systemaattisesti esittää täysin eri ihmistä minulle seurustelumme alkuaikoina ja tutuilleen. Aikaa myöten paljastui täysin tunteettomaksi ihmiseksi, joka ei tuntenut empatiaa ketään kohtaan ja selvisi että oli esim ex tyttöystävänsä koiraa potkinut. Ryhtyi myös lopulta minua kohtaan riidoissa väkivaltaiseksi, mutta sekin oli hyvin suunnitelmallista, osasi aiheuttaa vahinkoa ilman näkyviä jälkiä näkyvillä paikoilla jne. Kun erosimme, minulta hävisi paljon tavaraa ja arvoesineitä, jopa sen jälkeen kun hän oli palauttanut avaimensa (jonka sain vasta monien uhkailujen ja muiden oihmisten mukaan ottamisen jälkeen). Myös minulle erityisen tärkeitä esineitä, joilla ei edes suusrta rahallista arvoa, katosi. Vähitelle,n pikkuhiljaa, niin etten heti tajunnut mitä tapahtui. Epäilen että oli tehnyt siitä kopion ja kävi asunnossa eron jälkeenkin, muutin pois ja salsin kaikki tietoni, niin että hän ei voinut enää vainota minua. Eipä enää hävinnyt tavaroita.

Vierailija
20/34 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että exäni oli psykopaatti. Osasi hyvin systemaattisesti esittää täysin eri ihmistä minulle seurustelumme alkuaikoina ja tutuilleen. Aikaa myöten paljastui täysin tunteettomaksi ihmiseksi, joka ei tuntenut empatiaa ketään kohtaan ja selvisi että oli esim ex tyttöystävänsä koiraa potkinut. Ryhtyi myös lopulta minua kohtaan riidoissa väkivaltaiseksi, mutta sekin oli hyvin suunnitelmallista, osasi aiheuttaa vahinkoa ilman näkyviä jälkiä näkyvillä paikoilla jne. Kun erosimme, minulta hävisi paljon tavaraa ja arvoesineitä, jopa sen jälkeen kun hän oli palauttanut avaimensa (jonka sain vasta monien uhkailujen ja muiden oihmisten mukaan ottamisen jälkeen). Myös minulle erityisen tärkeitä esineitä, joilla ei edes suusrta rahallista arvoa, katosi. Vähitelle,n pikkuhiljaa, niin etten heti tajunnut mitä tapahtui. Epäilen että oli tehnyt siitä kopion ja kävi asunnossa eron jälkeenkin, muutin pois ja salsin kaikki tietoni, niin että hän ei voinut enää vainota minua. Eipä enää hävinnyt tavaroita.

Aina pitää vaihtaa lukot, jos eroaa riitaisasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi