Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten nolot kulmakarvat, opetelkaa meikkaamaan tai älkää meikatko!

Vierailija
09.05.2015 |

Taas näin paria tuttua, joilla silmämeikit tehty viimeisen päälle, mutta kulmakarvat piirretty ihan päin persettä... Kulmakarvat on kasvojen kehys, kannattais opetella piirtämään/meikkaamaan kulmakarvat ennenkuin astuu ihmisten ilmoille. Myötähäpeä tälläisiä naisia kohtaan.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset *rolling eyes*

Vierailija
82/84 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:21"]Hahaha, mikä järki on ajella ne kaikki pois? Kertokaa joku kun ihan varmasti täälläkin joku on niin tehnyt. Miksi teit sen?
[/quote]
Teininä ajoin kulmat pois, kun onnistuin vahingossa polttamaan puolet kulmakarvoista. :D kelasin sit, et parempi ajaa kaikki pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, rumia piirrettyjä kulmia näkee hurjasti ja joskus tekis mieli ottaa muuten kaunis ihminen, meikata sille kunnon kulmat ja antaa sitten katsoa peiliin.

Itse olen vielä nuori ja kulmien laittoon menee n. 20 minuuttia. Piirrän ensin alarajan mustalla kulmakynällä (minulla on vaaleanruskeista mustiksi värjätyt hiukset ja kulmat on meikkaamattomina lähes näkymättömät), jonka jälkeen otan vinosiveltimen ja levitän mustaa luomiväriä kulman "loppuosaan" eli siihen joka menee korvaa kohti. Alkupäähän levitän väriä tasapäisellä siveltimellä ja kun kulmat ovat valmiit laitan niihin vielä ripsiväriä jotta pysyisivät paikalalan ja tummenisivat :-) Rajaan kulmien ympärystön peitevoiteella ja ne näyttävät siisteiltä. Ottakaa mammat mallia - huolellisesti ja sävyjä vaihdellen.

Vierailija
84/84 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne myötähapeää kenenkään kulmakarvojen takia, mutta kasvojen väriin sopimattomat liian tummiksi/liian vaaleiksi värjätyt hiukset kammottavat kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme