Onpa kiva olla Nordeassa töissä kun
Nalle laukoo noita totuuksiaan. Taas on maanantaina niin tyytyväisiä asiakkaita.... On se kumma kun herrat saavat laukoa mitä vaan, mutta me lattiatasolla "joudumme " olemaan niin asiakaspalveluhenkisiä.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:27"]Nalle laukoo noita totuuksiaan. Taas on maanantaina niin tyytyväisiä asiakkaita.... On se kumma kun herrat saavat laukoa mitä vaan, mutta me lattiatasolla "joudumme " olemaan niin asiakaspalveluhenkisiä.
[/quote]
No omistajan oikeudella.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:27"]
Nalle laukoo noita totuuksiaan. Taas on maanantaina niin tyytyväisiä asiakkaita.... On se kumma kun herrat saavat laukoa mitä vaan, mutta me lattiatasolla "joudumme " olemaan niin asiakaspalveluhenkisiä.
[/quote]
Joo, sulla taitaa olla paljon pankkia vaihtavia asiakkaita taas viikonlopun jäljiltä. No, ajattele positiivisesti: ei tule sitä hiekkaa niin paljon pankkisalin lattioille jatkossa! :D
Ootko ajatellut, että printtaisitte hallituksenne pj:n kootut lainaukset?
- Käyntikorttiin/nimikylttiin: "Minun tehtäväni on tuottaa mahdollisimman paljon varallisuutta omistajillemme!"
- Seinälle juliste: "Emme voi jatkaa köyhyyden sekä rikkinäisten perheiden taloudellista tukemista!"
- Ja toinen juliste: "Suomalaiset! Teette vähiten töitä norjalaisten jälkeen!"
Ja heti ulko-ovelle tietty:
- Ethän tuo hiekkaa pankkisalimme lattialle, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:22"]
- Käyntikorttiin/nimikylttiin: "Minun tehtäväni on tuottaa mahdollisimman paljon varallisuutta omistajillemme!"
- Seinälle juliste: "Emme voi jatkaa köyhyyden sekä rikkinäisten perheiden taloudellista tukemista!"
[/quote]
Juuri näin. Amen.
Mutta Wahlrooshan on oikeassa. Tosin itse väittäisin, että 85-90% ihmisistä on tietämättömiä, ehkä juuri tyhmäksi lueteltavia. Oikeasti iän myötä on vain tajunnut, että ihmiset on yleisesti umpityperiä, kliseisiä ja vailla omaa ajattelua. Ihan koulutettukin väestö.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:22"]
[/quote]
Hei, toi viimeinen oli vuorineuvos Pertti Voutilaisen lohkaisu 90-luvulla ollessaan Meritan johtaja, Voutilainen sanoi suurimman osan asiakkaista tuovan vain hiekkaa pankkiin. Iltalypsy silloin tästä teki hyvän satiirin:
"En minä ole sanonut, ettei köyhät saa meille tulla... muistavat vaan mennä kyykkyyn jo tuulikaapissa." Ja sitten siinä satiirissa näytettiin, missä asennossa pankkiin pitää mennä.:)
Oikeastiko Nordean asiakkaat reagoivat vaihtamalla pankkia? Minulla kun on Nordean asiakkaista se mielikuva, että he pysyvät lojaaleina pankilleen vaikka Nalle itse tulisi hakkaamaan osakekirjalla heitä päähän ja kirjoittaisi tussilla otsaan että "tarpeeton ihminen". Aivan sama paljonko Nordean nettipankit takkuilevat ja toimiiko nettipankki ylipäänsä ollenkaan, tai aivan sama mitä älyttömyyksiä johto laukookaan, niin asiakas on vaan iloinen ja kiitollinen että juuri Nordea viitsii ottaa vastaan hänen mitättömät roposensa.
Minä olen vaihtanut pankkia tämän kusipään takia. Ei se pankin vaihtaminen nyt niin vaikeaa ole, kuka tuollaisen mulkun juttuja jaksaa kuunnella. Sietäisi saada kunnolla selkäänsä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:28"]Mutta Wahlrooshan on oikeassa. Tosin itse väittäisin, että 85-90% ihmisistä on tietämättömiä, ehkä juuri tyhmäksi lueteltavia. Oikeasti iän myötä on vain tajunnut, että ihmiset on yleisesti umpityperiä, kliseisiä ja vailla omaa ajattelua. Ihan koulutettukin väestö.
[/quote]
Osakeyhtiölaki sanoo, että yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa omistajille. Osta Nordean osakkeita, hyvä osinkotulo
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:22"]Ootko ajatellut, että printtaisitte hallituksenne pj:n kootut lainaukset?
[/quote]
HAHA! Nämä on hyviä!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:44"]
Minä olen vaihtanut pankkia tämän kusipään takia. Ei se pankin vaihtaminen nyt niin vaikeaa ole, kuka tuollaisen mulkun juttuja jaksaa kuunnella. Sietäisi saada kunnolla selkäänsä.
[/quote]
Sinä siis et ymmärrä hänen juttujensa sisällöstä mitään?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:28"]Mutta Wahlrooshan on oikeassa. Tosin itse väittäisin, että 85-90% ihmisistä on tietämättömiä, ehkä juuri tyhmäksi lueteltavia. Oikeasti iän myötä on vain tajunnut, että ihmiset on yleisesti umpityperiä, kliseisiä ja vailla omaa ajattelua. Ihan koulutettukin väestö. [/quote] Osakeyhtiölaki sanoo, että yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa omistajille. Osta Nordean osakkeita, hyvä osinkotulo
[/quote]
Totta. Voittoa tavoittelematon osakeyhtiö on lainvastaista toimintaa!
Osakeyhtiölaki
I OSA
YLEISET PERIAATTEET, PERUSTAMINEN JA OSAKKEET
1 luku
Osakeyhtiön toiminnan keskeiset periaatteet ja lain soveltaminen
5 §
Toiminnan tarkoitus
Yhtiön toiminnan tarkoituksena on tuottaa voittoa osakkeenomistajille, jollei yhtiöjärjestyksessä määrätä toisin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:28"]Mutta Wahlrooshan on oikeassa. Tosin itse väittäisin, että 85-90% ihmisistä on tietämättömiä, ehkä juuri tyhmäksi lueteltavia. Oikeasti iän myötä on vain tajunnut, että ihmiset on yleisesti umpityperiä, kliseisiä ja vailla omaa ajattelua. Ihan koulutettukin väestö.
[/quote]
Kuten myös Wahlroos itse...
En minä ainakaan osaa Wahlroosia edes yhdistää Nordeaan, vaan ennen kaikkea Sampoon. Toisekseen kerrankin Nalle puhui asiaa.
Vähän vaikeeta saada muista pankeista kämppälainan korkoa joka lähenee nollaa (euribor3kk, ns vanha lainakanta) ja lähtömarginaali 0.3 ja 0.35...kummasti lyhenee vauhdilla lainat ja jää sijoituksiinkin mukavasti ylimääräistä.
Nallen haastattelu oli 100% asiaa. Erittäin hyviä mielipiteitä. Erityisesti Suomea uhkaava HC:n kuihtuminen on otettava vakavasti. Kuka älykäs ja järkevä eteenpäinkatsova nuori ihminen haluaa jäädä valtioon, jossa sanotaan lähtökohtaisesti 1) sinulle ei ole töitä koska AY-mafia on niin päättänyt 2) jos saat töitä ja menestyt niin et tienaa riittävästi nettorahaa koska valtio tietää sinua paremmin miten rahat tulee käyttää 3) sinulla ja jälkeläisilläsi ei tule olemaan ikinä mitään mahdollisuutta vauraustua työtä tekemällä.
Tämähän on sama kuin kuoleman tuomio nuorelle ihmiselle. Seurauksena on varmasti että Human Capital siirtyy rajojen ulkopuolelle. Ja Suomen negatiivinen spiraali kiihtyy.
Sitäpaitsi mitä ihmeen oikeudenmukaisuutta se on että paremmintienaavia verotetaan enemmän?
Eläkeläisten muita kovempi verottaminen on ikärasismia.
Muita paremmintienaavien kovempi verottaminen on rasismia tulojen perusteella.
Suomi on tekopyhä ja pahasti diskriminoiva valtio, etenkin tavallisten keskituloisten ja sitä paremmin toimeentulevien omien kansalaisten osalta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:27"]
[/quote]
Onks tää joku vanha viesti kun tuon hiekka sloganin se heitti jo vuosikausia sitten? Ei kai mikään uusi juttu.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:45"]
Nallen haastattelu oli 100% asiaa. Erittäin hyviä mielipiteitä. Erityisesti Suomea uhkaava HC:n kuihtuminen on otettava vakavasti. Kuka älykäs ja järkevä eteenpäinkatsova nuori ihminen haluaa jäädä valtioon, jossa sanotaan lähtökohtaisesti 1) sinulle ei ole töitä koska AY-mafia on niin päättänyt 2) jos saat töitä ja menestyt niin et tienaa riittävästi nettorahaa koska valtio tietää sinua paremmin miten rahat tulee käyttää 3) sinulla ja jälkeläisilläsi ei tule olemaan ikinä mitään mahdollisuutta vauraustua työtä tekemällä.
Tämähän on sama kuin kuoleman tuomio nuorelle ihmiselle. Seurauksena on varmasti että Human Capital siirtyy rajojen ulkopuolelle. Ja Suomen negatiivinen spiraali kiihtyy.
[/quote]
Näin on .. vuosikausien työllä rakentaa jo monta taloa ilman varkaita.
ei oo reiluu ei