Suosittele älypuhelinta! Tai paljasta edes omasi
Hakusessa kestävä ja halpa älypuhelin peruskäyttöön. Arvioitavia ominaisuuksia on kamera ja sen laatu, akun kesto ja yleinen kestävyys esim. tippuessa yms. Mikä puhelin itselläsi on ja oletko ollut tyytyväinen?
Kommentit (7)
Mulla on Lumia 635 eli ns. halpis-Lumia. Akun kesto on mun mielestäni ihan hyvä (käytän pääosin puhelimen nettiä enkä mitään tablettia, läppäriä tai pöytäkonetta), mutta kamera on aika heikkolaatuinen. Ei ole etukameraa. Tippuessa on tullut kuoreen pieni säro (oli vähän isompi kolaus), mutta ihan hyvänä pysynyt eikä näytössä mitään naarmuja vaikka taapero sitä käsiinsä saadessaan tiputellut. En välttämättä ostaisi enää uudelleen, vaikka peruskäyttöön ihan soveltuva mun mielestä jos ei mitään parasta laatua halua. 8gb muisti on valmiina ja saa halutessaan ostaa muistikortin lisäksi. Maksoin siitä 125e ja saa varmasti halvemmalla nykyään.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:37"]
Mulla on Lumia 635 eli ns. halpis-Lumia. Akun kesto on mun mielestäni ihan hyvä (käytän pääosin puhelimen nettiä enkä mitään tablettia, läppäriä tai pöytäkonetta), mutta kamera on aika heikkolaatuinen. Ei ole etukameraa. Tippuessa on tullut kuoreen pieni säro (oli vähän isompi kolaus), mutta ihan hyvänä pysynyt eikä näytössä mitään naarmuja vaikka taapero sitä käsiinsä saadessaan tiputellut. En välttämättä ostaisi enää uudelleen, vaikka peruskäyttöön ihan soveltuva mun mielestä jos ei mitään parasta laatua halua. 8gb muisti on valmiina ja saa halutessaan ostaa muistikortin lisäksi. Maksoin siitä 125e ja saa varmasti halvemmalla nykyään.
[/quote]
KORJAAN. Siis Lumia 630
Sony Xperia Z2
- 20,7 megapikselin kamera eli TODELLA hyvä
- akku kestää useita päiviä, ellei puhelinta käytä taukoamatta. lisäksi useita mahdollisia virransäästövaihtoehtoja, joita voi kytkeä päälle tarvittaessa
- kestänyt ainakin tähän mennessä tippumisen, ei mitään säröjä
- vedenkestävä, kestää 30 min 1,5m syvyydessä
- pölynkestävä
SAMSUNG Galaxy S5. Ei valittamista!
Harmi että lumia 520:a ei myydä enää. Se oli hyvä ja halpa
Nexus 4