miksi käytät eläinkokeilla testattuja tuotteita?
Miksi oma mukavuus oikeuttaa toisten kärsimyksen?
Kommentit (76)
Koska mitään kosmetiikkaa tai lääkkeitä ei ole olemassa testaamattomina.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:20"]
[/quote]
Ja miksi kosmetiikkaa pitäisi käyttää? Tai edes lääkeitä?
Urpot, ne ei-eläinkokeillatestatut tuotteet sisältävät aineita, joita on aikaisemmin testattu eläimillä ja todettu turvallisiksi. Itse tuotetta ei tarvitse testata sitten enää. Eikö teistä lääkkeitäkään saa testata eläimillä? Antaa vain sokkona ihmisille? Eläinkokeissa voi kuolla ehkä sata eläintä per lääke, mutta ihmisiä pelastua jopa miljoonia. Teistä niiden sadan eläimen elämä on arvokkaamåi kuin miljoonan ihmisen? HALOO KAHJOT!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:20"]
[/quote]
Ja miksi kosmetiikkaa pitäisi käyttää? Tai edes lääkeitä?
[/quote]
Mitähän kosmettiikalla tai lääkkeillä tehdään? Minä pesen, kaunistaudun ja hoidan itseni terveeksi.
Ei kiinnosta. Ennemmin testataan eläimillä kuin ihmisillä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]
Urpot, ne ei-eläinkokeillatestatut tuotteet sisältävät aineita, joita on aikaisemmin testattu eläimillä ja todettu turvallisiksi. Itse tuotetta ei tarvitse testata sitten enää. Eikö teistä lääkkeitäkään saa testata eläimillä? Antaa vain sokkona ihmisille? Eläinkokeissa voi kuolla ehkä sata eläintä per lääke, mutta ihmisiä pelastua jopa miljoonia. Teistä niiden sadan eläimen elämä on arvokkaamåi kuin miljoonan ihmisen? HALOO KAHJOT!
[/quote]
Kyllä mun mielestä jokaisen eläimen elämä on arvokas eikä se, että eläimen henki pelastaisi miljoonoonia ihmisiä oikeuta kiduttamaan ja tappamaan eläintä. Saisko sun vauvaa kiduttaa ja tappaa jos sen avulla pelastuisi miljoonia ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]
[/quote]
Mutta kuka tarvitsee kosmetiikkaa, oli se eläinkokeellista tai ei? Tai muitakaan sellaisia tuotteita?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]
[/quote]
Kyllä mun mielestä jokaisen eläimen elämä on arvokas eikä se, että eläimen henki pelastaisi miljoonoonia ihmisiä oikeuta kiduttamaan ja tappamaan eläintä. Saisko sun vauvaa kiduttaa ja tappaa jos sen avulla pelastuisi miljoonia ihmisiä?
[/quote]
Ihminen on vähän eri asia kuin eläin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:20"] Koska mitään kosmetiikkaa tai lääkkeitä ei ole olemassa testaamattomina. [/quote] Ja miksi kosmetiikkaa pitäisi käyttää? Tai edes lääkeitä? [/quote] Mitähän kosmettiikalla tai lääkkeillä tehdään? Minä pesen, kaunistaudun ja hoidan itseni terveeksi.
[/quote]
Eli sun omat mielihalut oikeuttaa kiduttamaan ja tappamaan muita?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"] Urpot, ne ei-eläinkokeillatestatut tuotteet sisältävät aineita, joita on aikaisemmin testattu eläimillä ja todettu turvallisiksi. Itse tuotetta ei tarvitse testata sitten enää. Eikö teistä lääkkeitäkään saa testata eläimillä? Antaa vain sokkona ihmisille? Eläinkokeissa voi kuolla ehkä sata eläintä per lääke, mutta ihmisiä pelastua jopa miljoonia. Teistä niiden sadan eläimen elämä on arvokkaamåi kuin miljoonan ihmisen? HALOO KAHJOT! [/quote] Kyllä mun mielestä jokaisen eläimen elämä on arvokas eikä se, että eläimen henki pelastaisi miljoonoonia ihmisiä oikeuta kiduttamaan ja tappamaan eläintä. Saisko sun vauvaa kiduttaa ja tappaa jos sen avulla pelastuisi miljoonia ihmisiä? [/quote] Ihminen on vähän eri asia kuin eläin.
[/quote]
Miten se on erilainen? Ei ole. Yhtä arvokas kuin eläin. Eläimet tuntevat samalla tavalla kärsimystä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:20"] Koska mitään kosmetiikkaa tai lääkkeitä ei ole olemassa testaamattomina. [/quote] Ja miksi kosmetiikkaa pitäisi käyttää? Tai edes lääkeitä? [/quote] Mitähän kosmettiikalla tai lääkkeillä tehdään? Minä pesen, kaunistaudun ja hoidan itseni terveeksi.
[/quote]
Eli sun omat mielihalut oikeuttaa kiduttamaan ja tappamaan muita?
[/quote]
Toki käyttäisin eläimillä testaamatonta shampoota ja hammastahnaa, mutta sellaista ei valitettavasti ole olemassa. Menneille tapahtumille kun en voi käytökselläni vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"] Urpot, ne ei-eläinkokeillatestatut tuotteet sisältävät aineita, joita on aikaisemmin testattu eläimillä ja todettu turvallisiksi. Itse tuotetta ei tarvitse testata sitten enää. Eikö teistä lääkkeitäkään saa testata eläimillä? Antaa vain sokkona ihmisille? Eläinkokeissa voi kuolla ehkä sata eläintä per lääke, mutta ihmisiä pelastua jopa miljoonia. Teistä niiden sadan eläimen elämä on arvokkaamåi kuin miljoonan ihmisen? HALOO KAHJOT! [/quote] Kyllä mun mielestä jokaisen eläimen elämä on arvokas eikä se, että eläimen henki pelastaisi miljoonoonia ihmisiä oikeuta kiduttamaan ja tappamaan eläintä. Saisko sun vauvaa kiduttaa ja tappaa jos sen avulla pelastuisi miljoonia ihmisiä? [/quote] Ihminen on vähän eri asia kuin eläin.
[/quote]
Miten se on erilainen? Ei ole. Yhtä arvokas kuin eläin. Eläimet tuntevat samalla tavalla kärsimystä.
[/quote]
Ihminen nyt sattuu olemaan korkea-arvoisempi kuin eläimet. Mutta mitäpä te ituhipit ymmärtäisittekään.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:20"] Koska mitään kosmetiikkaa tai lääkkeitä ei ole olemassa testaamattomina. [/quote] Ja miksi kosmetiikkaa pitäisi käyttää? Tai edes lääkeitä? [/quote] Mitähän kosmettiikalla tai lääkkeillä tehdään? Minä pesen, kaunistaudun ja hoidan itseni terveeksi. [/quote] Eli sun omat mielihalut oikeuttaa kiduttamaan ja tappamaan muita? [/quote] Toki käyttäisin eläimillä testaamatonta shampoota ja hammastahnaa, mutta sellaista ei valitettavasti ole olemassa. Menneille tapahtumille kun en voi käytökselläni vaikuttaa.
[/quote]
On olemassa. On sellaisia shampoita joiden ainesosia ei ole ikinä testattu eläimillä. Shampoot sisältävät mm rasvaa. Hammastahnaa on myös täysin eläinkokeetonta mm kookosöljy.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"] Urpot, ne ei-eläinkokeillatestatut tuotteet sisältävät aineita, joita on aikaisemmin testattu eläimillä ja todettu turvallisiksi. Itse tuotetta ei tarvitse testata sitten enää. Eikö teistä lääkkeitäkään saa testata eläimillä? Antaa vain sokkona ihmisille? Eläinkokeissa voi kuolla ehkä sata eläintä per lääke, mutta ihmisiä pelastua jopa miljoonia. Teistä niiden sadan eläimen elämä on arvokkaamåi kuin miljoonan ihmisen? HALOO KAHJOT! [/quote] Kyllä mun mielestä jokaisen eläimen elämä on arvokas eikä se, että eläimen henki pelastaisi miljoonoonia ihmisiä oikeuta kiduttamaan ja tappamaan eläintä. Saisko sun vauvaa kiduttaa ja tappaa jos sen avulla pelastuisi miljoonia ihmisiä? [/quote] Ihminen on vähän eri asia kuin eläin. [/quote] Miten se on erilainen? Ei ole. Yhtä arvokas kuin eläin. Eläimet tuntevat samalla tavalla kärsimystä. [/quote] Ihminen nyt sattuu olemaan korkea-arvoisempi kuin eläimet. Mutta mitäpä te ituhipit ymmärtäisittekään.
[/quote]
Ei ole korkea-arvoisempi. Ei tietenkään. Me kaikki olemme yhtä.
Koska ikävän moni ihminen on itsekäs paska eikä kykene asettumaan muiden asemaan :( tai sitten ummistetaan kokonaan silmät kärsimykseltä ja leikitään ettei sitä ole olemassa.
Siis ette ajattele ollenkaan mitä kärsimystä toimintanne aiheuttaa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:50"]
[/quote]
Mulla on isompiakin ongelmia mietittävänä omassa elämässäni. En.
Toivottavasti aloittaja ei osta itse esim. osta sitten mitään kenkiä ja vaatteita ketjuliikkeistä. Lapsityövoiman tukeminen, etc.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:50"]
[/quote]
Mulla on isompiakin ongelmia mietittävänä omassa elämässäni. En.
Toivottavasti aloittaja ei osta itse esim. osta sitten mitään kenkiä ja vaatteita ketjuliikkeistä. Lapsityövoiman tukeminen, etc.
[/quote]
Siis isompia ongelmia kuin elävien olentojen kärsimys? Ei mikään ongelma ole tuon isompi. Ja joo, en todellakaan osta ketjuliikkeistä. Kuka ostaa kaiken sen tiedon jälkeen mitä epäeettisyydestä on tullut esille?
nosto