Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu rumia naisia kauniiksi?

Vierailija
09.05.2015 |

Tällaiseen 'herrasmieheen' olen työpaikalla törmännyt. Flirttaa lähes kaikkien kanssa ja lausuu näitä imeliä kohteliaisuuksiaan vähemmän hehkeille täti-ihmisillekin jotka tietty aivan mehuissaan... Kyseessä hieman yli 30v varattu perheenisä. Mikä ajaa miehen tuollaiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus ja hyvä kasvatus, toisin kuin sinulla?

Vierailija
2/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo täti ihmiset on innoissaan, niin ei ne kehut ainakaan huonoa ole tehneet. Eri asia on sitten jatkuvat "limaisuus", mutta käsitin ettei sellaisesta ollut kyse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö sen rumuuden ja kauneuden määrität?

Vierailija
4/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa, kun mies sanoi minua useaan otteeseen kauniiksi, ja luulin hänen olevan tosissaan eikä vain sanahelinää... Ehdin jo vähän ihastuakin. Sitten huomasin, että hän käyttää samoja fraaseja kaikille 40+ kotkillekin. -ap

Vierailija
5/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta tuntuu, että nämä muut naiset ottavat tosissaan kehut. Tunnen suurta myötähäpeää heidän puolestaan ja tekisi mieli pudottaa takaisin maan pinnalle. -ap

Vierailija
6/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on sellaisia. Esim. mulle myös yksi mies on töissä jatkuvasti kehunut kauneutta vaikka olen sysiruma :D

Tunnetustihan rumimpia naisia kannattaa eniten kehua kauniiksi, kauniita naisia taas muista ominaisuuksista enemmän, vaikka älykkyydestä.

Vierailija
7/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, idiootti. Kato kun ihmiset on varustettu erilaisila aivoilla ja erilaisilla tehdasasetuksilla niin osa ihmisistä arvostaa ihan eri asioita kuin sinä. Jonkun mielestä sinä voit olla vähemmän kaunis. Terkuin yli 40v kotka.

Vierailija
8/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naispuolinen sukulainen aina kehuu vähemmän kauniita "niin nätti tyttö", eikä niistä viehkeämmistä sano koskaan mitään. En tiedä mikä, onko kateus vai haluaako nostaa rumempien itsetuntoa ja vähätellä kauniita. 

Vierailija
9/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sanoja ei enää käytetä oikein. Facebookissakin ärsyttää kun joku rumahko on vaihtanut kuvansa ja sitten kommentit on tyyliin, että kyllä olet kaunis. Sehän on suorastaan valehtelua. En itse ole mikään kaunistus myöskään, mutta en edes halua saada tota sanahelinää jos se ei ole oikeasti totta. Myös vanhempi naapurinmies imarteli mitä imelimmillä nimityksillä kaikkia naisia, kaikki oli aurinkoja ja tähtisilmiä ja muuta vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä