Provojen provo?
Millainen henkilö olisi AV:lla provojen provo? Tuli tuosta "näitä ammatteja halveksun" -ketjusta mieleen. Täällähän on ollut semmoisia vakikirjoittelijoita, jotka ovat lypsäneet AV-mammojen kollektiivista piilotajuntaa, esim. Stella80 ja Muru. Mutta millainen olisi tämä arkkityyppi vuonna 2015? Varmaankin ainakin 25-vuotiaana tuplamaisteri, lukuisia eri urheiluharrastuksia, ulkomailla asunut - mitä vielä?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:11"]
Eikös täällä wt-kirjoituksia tehtaileva trolli ole luonut itsestään hyvinkin elitistisen kuvan? Mies 29v. tietenkin. Ammattivalittaja ei ikävä kyllä taida olla trolli.
[/quote]
Mä ajatttelin, että me voitais itse keksiä se provojen provo :)
Ap
Pedofiili herra K. Porukka provosoituu aina, mutta kumma kyllä, tyyppi kykenee myös asialliseen keskusteluun. Musta se on tosi kieroa, K osoittaa pelottavaa älykkyyttä ja manipulointitaitoja.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:11"]
Eikös täällä wt-kirjoituksia tehtaileva trolli ole luonut itsestään hyvinkin elitistisen kuvan? Mies 29v. tietenkin. Ammattivalittaja ei ikävä kyllä taida olla trolli.
[/quote]
Mä ajatttelin, että me voitais itse keksiä se provojen provo :)
Ap
[/quote]