Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provojen provo?

Vierailija
09.05.2015 |

Millainen henkilö olisi AV:lla provojen provo? Tuli tuosta "näitä ammatteja halveksun" -ketjusta mieleen. Täällähän on ollut semmoisia vakikirjoittelijoita, jotka ovat lypsäneet AV-mammojen kollektiivista piilotajuntaa, esim. Stella80 ja Muru. Mutta millainen olisi tämä arkkityyppi vuonna 2015? Varmaankin ainakin 25-vuotiaana tuplamaisteri, lukuisia eri urheiluharrastuksia, ulkomailla asunut - mitä vielä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä wt-kirjoituksia tehtaileva trolli ole luonut itsestään hyvinkin elitistisen kuvan? Mies 29v. tietenkin. Ammattivalittaja ei ikävä kyllä taida olla trolli.

Vierailija
2/4 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:11"]

Eikös täällä wt-kirjoituksia tehtaileva trolli ole luonut itsestään hyvinkin elitistisen kuvan? Mies 29v. tietenkin. Ammattivalittaja ei ikävä kyllä taida olla trolli.

[/quote]

Mä ajatttelin, että me voitais itse keksiä se provojen provo :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili herra K. Porukka provosoituu aina, mutta kumma kyllä, tyyppi kykenee myös asialliseen keskusteluun. Musta se on tosi kieroa, K osoittaa pelottavaa älykkyyttä ja manipulointitaitoja.

Vierailija
4/4 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:11"]

[/quote]

Mä ajatttelin, että me voitais itse keksiä se provojen provo :)

Ap

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi