Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelu ja miehen mökötys

Vierailija
13.01.2022 |

Jäin opintovapaalle vakituisesta työsuhteesta ja aloitin lähihoitajaopinnit. Ennen opiskelupäätöstä puhuin miehen kanssa ja hän oli tukevalla kannalla. Nyt olen opiskellut 3kk ja mies mököttäny puolet siitä ajasta:/ On mustasukkainen, mököttää jos opiskelen illalla enemmän ja muutenkin on nyt todella raskas ihminen. Vihjailee vähän väliä oisko vanha työpaikka kuitenkin mukavampi. Ei nyt oikein kestä meidän elämän muutosta. Toki mulle tulee vuorotyö entisen päivätyön tilalle mutta kun rakastan tulevaa työtä. Työharjoittelussa on tunne vahvistunut. En ole enään mikä epävarma pikkulapsi päätösteni kanssa vaan kohta nelikympoinen aikuinen nainen.
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia kun tasainen arki muuttuu johonkin muuhun?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsimies. Rasittava. Sanoisin että murjotus loppuu tai.

Vierailija
2/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon SIKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"enään"

Ilmiselvää lähihoitaja-ainesta

Mä olen lähihoitaja enkä koskaan kirjoita noin. Ärsyttää tuo lapsellinen lähihoitajien pilkkaaminen ja tyhmänä pitäminen. En mä ainakaan ole mikään tyhmä vaan ihan normaalilla järjellä varustettu ihminen joka tekee tärkeää työtä vanhusten tehostetussa palveluasumisessa. Siitähän vasta poru nousisi jos kukaan ei niitä vanhuksia hoitaisi.

Vai olenko mä eri asia kun olen myös ylioppilas ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. :D 

Vierailija
4/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Juu olen kans huomannut että lähihoitajia ei arvosteta ollenkaan. He tekevät arvokasta työtä. Jokainen meistä tulee vanhaksi ja hoidettavaksi moni joutuu. Ja juuri niiden sairaanhoitajien ja lähihoitajien.

Ja p.s Noihin sanoihin ja kirjoitustapoihin tällä palstalla kyllä osataan tarttua. Muistetaan kuitenkin että meitä on monia murteen puhujia ja kirjoittajia. Kirjoitusvirheitä tulee myös ja niihin tartutaan eikä muisteta varsinaista asiaa. Lapsellista.