Voi jukolauta tätä selluliittia!
Aargh, pääseekö tästä eroon?! Ihan kamala sellulöllö iski alakroppaan, se alkoi kun tulin raskaaksi. Synnytyksen jälkeen oon näyttänyt ihan kamalalta... Lapsen syntymästä on nyt 2 vuotta.
Painan saman verran kuin ennen raskautta, olen lievästi ylipainoinen. Ennen raskautta vaan olin ihan sileä ja jotenkin... kimmoisampi :D
Elämäntavat noin muuten on suht samanlaiset, syön kyllä terveellisemmin (liikaa kuitenkin) ja liikunkin päivittäin.
Mietin laihduttamista... mutta jääkö ne muhkurat vaikka paino tippuisikin?
Kommentit (17)
Tiukassa se on. Bmi18 ja rasvaprosentti suunnilleen sama, muhkurat on ja pysyy.
Pääsee eroon. Sokerittomalla ja vähähiilarisella. Ja luonnollisesti pienentämällä rasvaprosenttia. Oma kokemus.
Niin kauan kun olet ylipainoinen niin ne muhkurat varmaan pysyy. Kannattaisi llaihduttaa
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:13"]Laihdutus, sali, juoksu.
[/quote]
Oot onnekas jos on tehonnut. Mä olen kaiken lisäksi nuori (parikymppinen), juoksen ja käyn salilla, molempia aktiivisesti. Ja laihdutan, bmi tosin jo alle 19. Selluliitti vaan pysyy! Kivalta näyttää kun on hoikka ja täynnä muhkuroita.....yyyh. :( oon Khan epätoivoinen.
Eiköhän sitä sitten vaan pidä alkaa laihduttelemaan... jospa se edes vähän auttaisi. Karppasin jonkun kolme kuukautta talvella, mutta mulle se ei oikein sovi. Ihan kamala nälkä oli koko ajan ja paino vaan nousi, vaikka luin kyllä aiheesta paljon ja menin ihan "ohjeiden mukaan". Iho kyllä oli muuten paremmassa kunnossa kuin koskaan.
Taidankin lähteä lenkille :)
Ap
Muista juoda paljon vettä. Ei mikään ihmekeino mutta pitää aineenvaihdunnan paremmin käynnissä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:13"]Laihdutus, sali, juoksu.
[/quote]
Oot onnekas jos on tehonnut. Mä olen kaiken lisäksi nuori (parikymppinen), juoksen ja käyn salilla, molempia aktiivisesti. Ja laihdutan, bmi tosin jo alle 19. Selluliitti vaan pysyy! Kivalta näyttää kun on hoikka ja täynnä muhkuroita.....yyyh. :( oon Khan epätoivoinen.
[/quote]
Tarkista ruokavalio. BMI ei kerro rasvaprosenttia, vaikka ei se tietenkään korkea voi olla.
Super SaltBalans ja selluliitti saa kyytiä
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:22"]
Eiköhän sitä sitten vaan pidä alkaa laihduttelemaan... jospa se edes vähän auttaisi. Karppasin jonkun kolme kuukautta talvella, mutta mulle se ei oikein sovi. Ihan kamala nälkä oli koko ajan ja paino vaan nousi, vaikka luin kyllä aiheesta paljon ja menin ihan "ohjeiden mukaan". Iho kyllä oli muuten paremmassa kunnossa kuin koskaan. Taidankin lähteä lenkille :) Ap
[/quote]
Karppaamalla ei ole nälkä. Ja siinä mennään omien tuntemusten mukaan, ohjeet ovat vain avuksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:44"]Tiukassa se on. Bmi18 ja rasvaprosentti suunnilleen sama, muhkurat on ja pysyy.
[/quote]
Käy kysymässä pro ana sivustolta. Mun ohje on, että lopeta syöminen ja jos syöt jotain oksenna se.
selluliittipylly se kävellessä hylly
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:22"]
Eiköhän sitä sitten vaan pidä alkaa laihduttelemaan... jospa se edes vähän auttaisi. Karppasin jonkun kolme kuukautta talvella, mutta mulle se ei oikein sovi. Ihan kamala nälkä oli koko ajan ja paino vaan nousi, vaikka luin kyllä aiheesta paljon ja menin ihan "ohjeiden mukaan". Iho kyllä oli muuten paremmassa kunnossa kuin koskaan. Taidankin lähteä lenkille :) Ap
[/quote]
Karppaamalla ei ole nälkä. Ja siinä mennään omien tuntemusten mukaan, ohjeet ovat vain avuksi.
[/quote]
No kai minä itse tiedän, oliko nälkä vai ei :D ihmiset on erilaisia, toisilla se rasva pitää kylläisenä ja toisilla ei. Lopetin siihen, kun paino vaan nousi (jouduin syömään ihan liikaa kulutukseen nähden) vaikka heikotti ja vatsa kurni koko ajan.
Ap
Oikein karppaamalla ei ole nälkä. Kokeile pehmeämpää paleota, jossa syöt kasviksia rajatta. Yleensä jo viljatuotteiden pois jättäminen auttaa. Selluliitti on valitettavasti myös perinnöllistä, eli on tosi hoikkiakin, joilla se vaan istuu sitkeästi.
Kuntosali on tasoittanut mulla muhkuja etu- ja sivureisistä. Takaa on vielä pahat. Pitäisi varmaan lisätä aerobista liikuntaa ja syödä enemmän rehuja.