Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä isä osaa-sarja, olen nyt pari kertaa katsonut kuin pyörii uusintoja ja tuo perhehän on ihan hirveä isälle!

Vierailija
13.01.2022 |

Miten lapsena tämä oli muka niin hauska!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku mainitsikin että tuo on vähän kuin kotimainen "Pulmuset". 

Vierailija
22/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoinen vittuilu on vaan hyväksi kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan se isäkin kauhea esim silloin kun lähetti muut lentokentälle ja itse "sairaana" jäi kotiin ryyppäämään.

Halusi vain hetken nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta. Kukapa ei joskus haluaisi eikä se isä tahallaan munannut sitä toisten reissua.

Vierailija
24/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat sarjat tuohon aikaan oli miesten uhritarinoita. Pulmuset toinen esimerkki.

Olisikohan Bundyn perhe jopa tämän sarjan tietynlainen esikuva? Tiedätkö muuten, että minkä sukuisia nämä on? Juureva lukee ovessa olevassa kyltissä, kun tarkkaan jaksot katsoo. Ei sitä koskaan kerrota kait muuten? Isälle ja äidille ei koskaan sanota etunimeä. Tyttö on Jonna ja poika Jussi.

Vierailija
25/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin sen jo lapsena, että isää ei kunnioiteta kyllä sitten yhtään. 

Vierailija
26/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin paska sarja ja on taatusti sitä edelleen.

Vierailija
27/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kotimaisissa kasari-ysärin huumoriohjelmissa on tosiaan mielenkiintoista katsella tuota perhedynamiikkaa. Katsoin itse juuri Mummoa, joka varmaan lasektaan Kyllä isä osaa -sarjan jonkinlaiseksi esiteokseksi, ja kyllä mut yllätti ja huvitti se vanhempien ilkeys ja rahanahneus siinä. Kunnon materialistinen kasarimeininki, tai siis tarkemmin sanoen parodiaa siitä. :D

Vierailija
28/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija Ernamo ja Maiju Jokinen on äiti ja tytär " oikeestikin".

Vierailija
29/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet. Lohikäärme se vaimo. Tuntemattomassa sotilaassakin ihmeteltiin kun joka ilta sama mies lauloi ma vartiossa seison näin yössä yksinäin ... eikä vaihtoa kuulu. Elämä on toisille kovaa.

Vierailija
30/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näkee miten kauan tässä "patriarkaalisessa " yhteiskunnassa on vedetty miehiä alta lipan ihan surutta. Eikä ole ainoa esimerkki, katso mitä tahansa vastaavaa sarjaa meiltä tai ukomailta.

Vierailija
31/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näkee miten kauan tässä "patriarkaalisessa " yhteiskunnassa on vedetty miehiä alta lipan ihan surutta. Eikä ole ainoa esimerkki, katso mitä tahansa vastaavaa sarjaa meiltä tai ukomailta.

Tämä on ihan tarkoituksellista ydinperheen hajottamista.

Vierailija
32/38 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarjahan tuo on! Ei ole tarkoitettu tosikoille ja muile hiekkavi**ille😁

Vierailija
33/38 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso seuraavaksi Pirreä ja Hansua miten hirveitä ne on sille naapurin miehelle.

Vierailija
34/38 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut ihan sama mieleen. Mutta sitten olen muistanut että tollasta se elämä ennen oli, aina jotain vi..lua, ja sitä pidettiin normaalina. Ilmankos sitä on niin alemmuuden tuntoinen kun ei ole tajunnut että dissaaminen oli normaalia eikä kohdistunut pelkästään minuun. Ja olen 60 luvulla syntynyt ja silloin lapsille naurettiin ja pilkattiin ihan avoimesti. Ja ylipäätään kaikille ihmisille oltiin vi..sia.

Öö, olen syntynyt 90-luvulla ja kyllä omassakin elämässäni valtaosa ihmisistä on ollut veemäisiä. Kaverit, koulututut, opettajat, opiskelukaverit, työkaverit ja satunnaiset ihmiset, joiden kanssa on joutunut asioimaan. Tuntuu, että nykyisin nuo veemäisimmät ihmiset itse ovat niitä loukkaantujia ja menevät uhriutumaan asiasta somessa.

Vierailija
35/38 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superhyvä sarja!

Vierailija
36/38 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua naurattaa edelleen, totta kai se on parodiaa ja superkärjistettyä. Mitä viihdettä se olisi että täydellisesti yhteen pelaava perhe keskustelisi pöydän ääressä tunnetaidoista? :D

Tunnistan isässä myös oman isäni piirteitä, mm. "Opetelkaa puhuun ennen ku tuutte mulle selittään" oli meillä usein kuultu lause isän suusta. Samoinhan sarjankin isä huudahtaa.

Poliittisesti korrekti sarja ei toki enää ole - katsokaa vaikka jakso jossa perhe kuvittelee lähtevänsä matkalle. Siellä pilkataan niin saksalaiset kuin... Ööööh... Eri värisetkin.

Vierailija
37/38 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson alku kun lähtee tädin luo kylään oli aika hauska

Vierailija
38/38 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on televisiosarja ja komedia! Ei mikään tosielämää kuvaava dokumentti.

Ei voi porukka olla näin herkkähipiäistä ja ymmärtämätöntä nykyään?!!

Tämä nykyajan huumorintajuton loukkaantujaporukka tappaisi lopulta kaiken hauskan ja koomisen, jos saisivat päättää mitä ihmiset katsovat.

Älkää katsoko sellaista ohjelmaa, mikä ei ole taitä varten! Antakaa muiden nauttia kelpo viihteestä ja katsokaa te "turvallista" haalea mitäänsanomatonta viihdettä. Vaikka Putousta tai sitä Tanhu Pallon lässytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan