Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä isä osaa-sarja, olen nyt pari kertaa katsonut kuin pyörii uusintoja ja tuo perhehän on ihan hirveä isälle!

Vierailija
13.01.2022 |

Miten lapsena tämä oli muka niin hauska!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille! Miehet on sikoja!

Vierailija
2/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillinen suomalainen perhe. Ei ole miehillä helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta vittuilua :D 

Vierailija
4/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla hiekkaa perseessä?

Vierailija
5/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös oli ihan normaalia vielä 80-90-luvulla. Ei silloin ihmiset olleet niin herkkiä kun oli oikeitakin ongelmia.

Vierailija
6/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä olisi mustaihoinen tai jonkin vähemmistön edustaja niin sarja olsi ajat sitten laitettu hyllylle. Valkoisen heteromiehen mollaaminen on puolestaa Ylen agendan mukaista,

Vierailija
7/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsena ettei tuo sarja ollut hauska silloinkaan. Karseaa perheenjäsenen kohtelua.

Vierailija
8/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan ei ymmärretty mitään henkisen väkivallan päälle, ei välitetty kiusaamisesta ja ihmisten ymmärrys psykologian päälle oli olematon. Nyt kun noita katsoo niin nehän on lähinnä surullisia kuvauksia sairaasta perhedynamiikasta mistä löytyisi luentomateriaalia psykologian laitokselle loputtomiin. Vinkkinä jollekin opiskelijalle että tehkää nyt joku lopputyö näistä suomalaisista "perhehuumorin" helmistä.

Vierailija
9/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja masensi mua lapsena, just hahmojen nihilismin takia.

Vierailija
10/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat sarjat tuohon aikaan oli miesten uhritarinoita. Pulmuset toinen esimerkki.

Vierailija
11/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on näytelmää. Ei totta.

Vierailija
12/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset on nykyään niin vatun herkkiä.🤔

Vierailija
13/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee sarjasta ihan oma isäni mieleen .D Emme tosin äidin kanssa olleet hänelle yhtä inhottavia, vaikka äidiltä monesti menikin hermo ja koko kerrostalo varmaan kuuli kireän "MaRTTII!"- huudahduksen. 

Vierailija
14/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainhan teinit v""uilee vanhemmille! Ja kun ajattelee isän jatkuvaa turailua joka  käy ilmi alkumusiikin soidessa,niin ei ihme että vaimon pinna katkeaa.

Vierailija
15/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi hyvä sarja 🤗

Vierailija
16/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se isäkin kauhea esim silloin kun lähetti muut lentokentälle ja itse "sairaana" jäi kotiin ryyppäämään.

Vierailija
17/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut ihan sama mieleen. Mutta sitten olen muistanut että tollasta se elämä ennen oli, aina jotain vi..lua, ja sitä pidettiin normaalina. Ilmankos sitä on niin alemmuuden tuntoinen kun ei ole tajunnut että dissaaminen oli normaalia eikä kohdistunut pelkästään minuun. Ja olen 60 luvulla syntynyt ja silloin lapsille naurettiin ja pilkattiin ihan avoimesti. Ja ylipäätään kaikille ihmisille oltiin vi..sia.

Vierailija
18/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo isähän on selvästi kilttimies!

Vierailija
19/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli ja on hauska sarja. Katsottiin aina yhdessä koko perhe. Meidän perheessä puhutaan keskenään aika samalla tavalla ja kaikella rakkaudella tietenkin.

Vierailija
20/38 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on ihan yhtä kauheita kaikki toisilleen

Mut se on mitä on ja uskon että noin voi kasvaa sitkeämpiä selviytyjiä elämään kuin kuplamuoviin käärityistä herrantertuista

... mut on se aika karua katsottavaa, mut naurattaa silti tai ehkä just siitä syystä. Se on kuitenkin fiktiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan