Netflixin maksaminen perseestä?
Eikö Netflixiä tosiaan voi maksaa muulla kuin luottokortilla? Olen 19v opiskelija eikä minulla ole mitään tarvetta luottokorteille. Pitää kai sitten jatkaa warettamista, kun mun rahat ei kelpaa.
Kommentit (48)
Mulla on debit-kortti ja ihan hyvin toimii Netflix, Spotify ja HBO sillä. Mitään luottokorttia tarvitse.
Electron kelpaa. Luottokorttikenttään elecronin numerot. Mulla ainakin ollut jo vuoden ilman ongelmia.
Ap ei taida tietää/tajuta että debit ja electron käyvät myös kun sivulla puhutaan vaan "luottokortista", teknisesti kuitenkin molemmat näkyvät ja ovat kuten luottokortti.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:15"]Netflix pyytää luottokorttia tai paypalia, ei mitään muuta vaihtoehtoa. Missä kohtaa olen tyhmä trolli?
[/quote]
No käytä visa electronia,debittiä tai sitä paypalia.Missä ongelma?Ymmärryksessä???
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:20"]
(...) Ongelmia tulee vasta sitten, jos humputtelen pankkitilin tyhjäksi. :)
[/quote]
Miten voi olla niin surkea rahan käyttö että tili menee koskaan edes lähellekkään nollaa?
[/quote]
Sarkasmitutkassa ilmeisesti häikkää? Onnittelut viestin olennaisimman osan löytämisestä ja alleviivaamisesta. ;)
Pidän nettikäyttöön varatulla tilillä vain sen verran rahaa, mitä on pakko. Unohdan ehkä kerran vuodessa siirtää sinne jonkun laskun ja sitten pitää vähän säätää.
Electronilla mä ainakin sain maksettua
Voi. Mulla lähtee tililtä suoraan joka kk. Visa Electronilla kirjauduin sinne.
Menin sinne Nettiflixin sivuille ja pyytää luottokorttia tai paypalia. Voisin verkkopankista maksaa jos se olisi ollut vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:08"]
Menin sinne Nettiflixin sivuille ja pyytää luottokorttia tai paypalia. Voisin verkkopankista maksaa jos se olisi ollut vaihtoehto.
[/quote]
Syötä sinne vaan electronin numerot. Tosin sulla ehkä pitää olla se maksuominaisuus käytössä, jonka voit aktivoida verkkopankista.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:06"]
Eikö Netflixiä tosiaan voi maksaa muulla kuin luottokortilla? Olen 19v opiskelija eikä minulla ole mitään tarvetta luottokorteille. Pitää kai sitten jatkaa warettamista, kun mun rahat ei kelpaa.
[/quote]
Tekosyy toi warettaminen. Käteiselläkö se pitäisi sitten pystyä maksamaan vai?
Se on kuukausimaksullinen katkeamaton palvelu. Ainoa käytännöllinen keino on luottokortti. Jos se maksettaisiin esim. pankkisiirrolla niin Netflix jotuisi katkeamaan aina kerran kuussa, lähettämään laskun sinulle, vahvistamaan että olet sen maksanut ja sen jälkeen taas avata sinun tilisi. Eihän siinä ole mitään järkeä.
Sitä paitsi se maksaisi sinulle monta kertaa enemmän koska pelkkä laskutuslisä olisi enemmän kuin koko Netflixin kuukausi hinta per kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:10"]Onko ap todella näin tyhmä vai onko tämä trolli?
[/quote]
Se on 19v pisssis.Se selittää tyhmyyden.
Netflix pyytää luottokorttia tai paypalia, ei mitään muuta vaihtoehtoa. Missä kohtaa olen tyhmä trolli?
Mää sain laskulle,Tanskan netflixin sivuilta löytyy linkki. Kestää viikon verran tulla lasku, noin viikko meni maksetusta laskusta kun aukesi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:15"]Netflix pyytää luottokorttia tai paypalia, ei mitään muuta vaihtoehtoa. Missä kohtaa olen tyhmä trolli?
[/quote]
Perusta PayPal-tili, ei oo vaikeaa. Tilille voi siirtää rahaa verkkopankista.
Mä olen tehnyt Netflixin (ja aika monen muun palvelun) kanssa sillä tavalla, että maksan PayPalilla, mutta siten, että rahat lähtevät pankkitililtä. PayPal-tilillä ei ole ikinä ollut yhtään "saldoa" ja hyvin harvoin sinne erikseen kirjaudun. Ongelmia tulee vasta sitten, jos humputtelen pankkitilin tyhjäksi. :)
jos sen yrittää maksaa paskapalilla se vaatii luottokorttia
netflix on perseestä ei kaikilla voi olla luottokorttia
vittu mitä paskaa
Elisa lompakko on jees. Siellä voi luoda virtuaaliluottokortin (mastercard), jolle voi määritellä voimassaoloajan ja käyttörajan. Käyttö veloitetaan Elisa Lompakko -tililtä, jonne täytyy ensin siirtää rahaa omalta pankkitililtä; tämän tilin saldoa enempää ei voida veloittaa. Siis prepaid-luottokortti. Ei tarvitse antaa oikean kortin tietoja johonkin häröön nettipalveluun, josta ne sitten vuotaa rikollisille tietomurron yhteydessä. Jokaisesta veloituksesta tulee kuitti tekstiviestinä. Kortin voi tarvittaessa mitätöidä parilla klikkauksella ja avata heti uuden. Kuukausimaksu 1-2 euroa.
paskaflix kirjoitti:
jos sen yrittää maksaa paskapalilla se vaatii luottokorttia
netflix on perseestä ei kaikilla voi olla luottokorttia
vittu mitä paskaa
Visa Electron kelpaa kyllä, siinähän lukee Visa! Ellet ole pankissa estänyt sen käyttöä nettiostoksiin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:20"]
Mä olen tehnyt Netflixin (ja aika monen muun palvelun) kanssa sillä tavalla, että maksan PayPalilla, mutta siten, että rahat lähtevät pankkitililtä. PayPal-tilillä ei ole ikinä ollut yhtään "saldoa" ja hyvin harvoin sinne erikseen kirjaudun. Ongelmia tulee vasta sitten, jos humputtelen pankkitilin tyhjäksi. :)
[/quote]
Miten voi olla niin surkea rahan käyttö että tili menee koskaan edes lähellekkään nollaa?