Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin maksaminen perseestä?

Vierailija
09.05.2015 |

Eikö Netflixiä tosiaan voi maksaa muulla kuin luottokortilla? Olen 19v opiskelija eikä minulla ole mitään tarvetta luottokorteille. Pitää kai sitten jatkaa warettamista, kun mun rahat ei kelpaa. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. r-kioskilta saa netflix-lahjakortteja. Ei tarvita luottokorttia niitä käyttämällä.

Vierailija
42/48 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xzx kirjoitti:

Ehkä ongelma tässä oli että sinne pitää pistää kortin numerot? Itellä on ainaki se ongelma että en syötä korttieni numeroita mihinkään mistä hakkerit ne voi käydä hakemassa.

Mutta selvittelenpä tuon paypal ja elisa lompakon, joten kiitos niistä.

Kiinnostaisi tietää, mitä ikäluokkaa nämä "en syötä nettiin mitään pankkitietojani tai korttieni tietoja ikinä" -tyypit ovat. Jotenkin luulen, että jotain lähelle kuuskymppisiä tai yli? Eikö jokainen joka vähääkään mitään nykyajan menosta ymmärtää, tiedä jo että milloin on aivan täysin turvallista maksaa netissä ja millloin ei. En tajua tuollaista ylitsevuotavaa vainoharhaa nettiin ja tietotekniikkaan liittyen. 

T. nainen 39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 12.10.2017 tuli taas 27.06 euroa lasku. Nää netfexin porukat pitäs lähettää oikeuteen. .ja tuomita. .Olen soittanut ja lupasivat perua. .mutta hehän ryöstävät meikäläistä. .se 1minutti jonka näin netfeksiä jatkuu laskun merkeissä. .helvettiin netfexin. .

Vierailija
44/48 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo kirjoitti:

Elkää menkö lankaan se 1kk.ilmainen. .mutta sit alkaa ongelmat. Laskua tulee ja päättymään ei saa millään. .Itse katsoin 1minutti ja se on tullut kalliiksi. ..

On se ihme jos tv.n ostaa tulee tää netfexin mukaan. .Säästä mut tästä saatanan nexfix. Ongelmasta

Vierailija
45/48 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mita "warettaminen" tarkoittaa?   t.ulkosuomalainen

Hemmetin turkulaiset

Vierailija
46/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en itsekään tilaa jotain kuppasta Netflixiä kun pitää syöttää kortin numerot. Jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin mun puolesta saa olla. En koskaan ole maksanut/ostanut netistä noin mitään palvelua enkä maksa jatkossakaan.

Vierailija
47/48 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

xzx kirjoitti:

Ehkä ongelma tässä oli että sinne pitää pistää kortin numerot? Itellä on ainaki se ongelma että en syötä korttieni numeroita mihinkään mistä hakkerit ne voi käydä hakemassa.

Mutta selvittelenpä tuon paypal ja elisa lompakon, joten kiitos niistä.

Tämän takia en itsekään tilaa jotain kuppasta Netflixiä kun pitää syöttää kortin numerot. Jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin mun puolesta saa olla. En koskaan ole maksanut/ostanut netistä noin mitään palvelua enkä maksa jatkossakaan.

Vierailija
48/48 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

That´s what i mean

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi