Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin maksaminen perseestä?

Vierailija
09.05.2015 |

Eikö Netflixiä tosiaan voi maksaa muulla kuin luottokortilla? Olen 19v opiskelija eikä minulla ole mitään tarvetta luottokorteille. Pitää kai sitten jatkaa warettamista, kun mun rahat ei kelpaa. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hyväksy Netflix Visa Electron korttia ja eipä Nordean sivuilla löydy sen nettimaksamisen muokkaustakaan, jossa on-off mahdollisuutta vaikka veikkaus onkin hyväksyttynä?

Monessa nettipalvelussa lukee Visa ja erikseen Visa Elecron eli asiassa on jokin merkitys? Netflixin vaihtoehtona vain Visa ilman lisänimikettä...

Joskus vuosia sitten olen samaisella Visa Electron-kortillani tehnyt nettiostoja ja toiminut, joten asetukset on silloin aikoinaan tehty nettikäyttöönkin mahdolliseksi. Nyt ei mistään ilmene Nordean tililläni että voiko sitä käyttää netissä muuallakin kuin veikkauksen sivuilla?

Selkeä ja helppo maksuasia tehty järjettömän hankalaksi? Netin piti helpottaa elämää eikä olla jatkuva haitta...

Itse en tarvitse kk-maksullista luottokorttia mihinkään tarpeeseen, maksan palveluista tasarahan suoraan tililtä ilmanvälikäsien tilintekoa!

Vierailija
22/48 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olisin ostanut palvelun,en periaatteesta laita luottokortin numeroa verkkoon

koskaan.pankin kautta kyllä olisin maksanut.toisaalta miksi pitää ilmoitaa tilitiedot

kerran kuukausi on ilmainen.kuukauden jälkeen voi maksaa mikäli haluaa jatkaa

palvelua.miettikääpä sitä,onko koira haudattuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tuhlaisi senttiäkään mihinkään netflixeihin ja vastaaviin palveluihin.

Vierailija
24/48 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin eikö ole todellakaan muita vaihtoehtoja

Vierailija
25/48 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä tuhlaisi senttiäkään mihinkään netflixeihin ja vastaaviin palveluihin.

Itseänihän se ei kiinnosta vittuakaan ja ketjun aiheenakin taisi olla maksutavat eikä se, aiotko sinä käyttää niihin rahaa.

Vierailija
26/48 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:06"]

Eikö Netflixiä tosiaan voi maksaa muulla kuin luottokortilla? Olen 19v opiskelija eikä minulla ole mitään tarvetta luottokorteille. Pitää kai sitten jatkaa warettamista, kun mun rahat ei kelpaa.

Tekosyy toi warettaminen. Käteiselläkö se pitäisi sitten pystyä maksamaan vai?

Se on kuukausimaksullinen katkeamaton palvelu. Ainoa käytännöllinen keino on luottokortti. Jos se maksettaisiin esim. pankkisiirrolla niin Netflix jotuisi katkeamaan aina kerran kuussa, lähettämään laskun sinulle, vahvistamaan että olet sen maksanut ja sen jälkeen taas avata sinun tilisi. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Sitä paitsi se maksaisi sinulle monta kertaa enemmän koska pelkkä laskutuslisä olisi enemmän kuin koko Netflixin kuukausi hinta per kuukausi. 

Ja vitut. Voi maksaa vaikka vuoden etukäteen, jos ei ole kaltaisesi tyhjätasku.

Vierailija
27/48 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä jotka heittävät elämänsä hukkaan jotain Netfixiä katsellen.

Vierailija
28/48 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Olen nyt yrittänyt 6kk laajentaa mieltäni erilaisilla psykedeeleillä ja meditaatiolla ja en vieläkään kunnolla tajua, mutta kerran tuli pieni välähdys ja luulin tajuavani... ei se olikin ovikello. En aio luovuttaa, olen hyvin lähellä valaistumista ja kohta löydän netflixin viisikulmaisen sinisen hohteen, joka on tarkoitettu tuomaan katselemisen havainnointiin oikeanlaista valoa ja siitä seuraa luonnollisesti netflixin katsomisen tajuaminen. Yksi juttu vielä. Jos trollaat trollaa kunnolla!

Vierailija
29/48 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt, että voi myös electronilla maksaa. Vaihdoin electronin tiedot ja ainakin tallennus toimi. Näkee sitten elokuussa meneekö veloitus läpi. Toivottavasti niin ei tarvitse tuonne luotolle sitä ottaa..

Vierailija
30/48 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Täällä haahuileminen on paljon ylevämpää ja sivistävämpää.

Vierailija
31/48 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Täällä haahuileminen on paljon ylevämpää ja sivistävämpää.

Jep, kun joku täällä julistaa ettei tajua jotain... ei todellakaan yllätä.

Vierailija
32/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää menkö lankaan se 1kk.ilmainen. .mutta sit alkaa ongelmat. Laskua tulee ja päättymään ei saa millään. .Itse katsoin 1minutti ja se on tullut kalliiksi. ..

Vierailija
33/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo kirjoitti:

Elkää menkö lankaan se 1kk.ilmainen. .mutta sit alkaa ongelmat. Laskua tulee ja päättymään ei saa millään. .Itse katsoin 1minutti ja se on tullut kalliiksi. ..

Eivätköhän kaikki sen ymmärrä, että vain ensimmäinen kuukausi on ilmainen, jotta palvelua voi ensin kokeilla maksamatta. Jatkossa veloitetaan kuukausimaksu, ellet itse peru Netflixiä. Peruminen on  helppo tehdä netissä, ja sen jälkeisiltä kuukausilta ei tietenkään enää veloiteta.

Vierailija
34/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo kirjoitti:

No ei kyllä tule mitään laskuja, kun kyseessä on suoraveloituspalvelu. Peruminen onnistuu helposti ja nopeasti oman Netflix-profiilin kautta klikkaamalla peruuta jäsenyys -kohtaa. Ei ole sen vaikeampaa, trolli.

Vierailija
35/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie soitin netfix,iin ja katottiin numerilla että se päättyy,,mutta ei auta,EI AUTA,,laskuu tulloo,,nyt kohta lähen paikan päälle selvittämään tilanteen,,olispa se karpo ohjelma..

Vierailija
36/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt meiltä maksaisitko netflixin perseestä.

Vierailija
37/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita "warettaminen" tarkoittaa?   t.ulkosuomalainen

Vierailija
38/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko ikinä televisiota viihteen takia? Kuunteletko radiota? Luetko kirjoja tai lehtiä? Pelaatko pelejä? Käytkö leffassa? Heität elämäsi hukkaan!

Vierailija
39/48 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi maksaa iha normi kortilla ku laittaa sen numeron sinne. Ei siihen mitään luottokortteja tarvi hyvä ihminen...

Vierailija
40/48 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma tässä oli että sinne pitää pistää kortin numerot? Itellä on ainaki se ongelma että en syötä korttieni numeroita mihinkään mistä hakkerit ne voi käydä hakemassa.

Mutta selvittelenpä tuon paypal ja elisa lompakon, joten kiitos niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi