Voiko 30v nainen vielä löytää vakavan parisuhteen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis tarjota sinulle kolmekymppinen sitoutumishaluinen ja perhettä toivova mies. Jos mielenterveysongelmat eivät haittaa, niin ihan aarre olisi tarjolla.
Millaiset mielenterveysongelmat?
Diagnosointi on kesken. Jotain sen tyyppistä kuin c-ptsd, dissosiaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsia?
Ei… 10 vuotta sinkkuna menty.
Olet yksin koska jankutat täälä jatkuvasti samaa asiaa.
Häh, miksei voisi? Paremmat edellytykset sille on kuin nuorena. Ainakin itse olen huomattavasti fiksumpi, vakaampi, elämänarvoiltani kunnostautunut ja fyysisestikin paremmassa kunnossa vrt 10 vuoden takaiseen - nyt vakavassa suhteessa näin +30v (miehen löysin 29v) ja pieni lapsi. En olisi varmaan 5 v sitten edes ollut itse valmis tällaiseen vakituiseen suhteeseen ongelmineen kaikkineen (saati mitä twistejä lapset tuovat vrt kahden ihmisen välinen suhde).
Voit aina löytää omaa tasoasi huonomman miehen. Parempaa tai saman tasoista et tule saamaan, sillä miksi mies tyytyisi sinuun, kun voi aina saada nuoren 21-vuotiaan HYMYILEVÄN naisen.
Vielä kirjoittajalta nro 24: kuten joku sanoi, nauti sinkkuudesta vielä kun voit! Suuri(n) osa suhteista ikävä kyllä päätyy eroon. Pessimisti ei tarvitse olla eikä etukäteen maalata piruja seinille, mutta fakta on, että näin suurelle osalle käy. Ja siihen soppaan jos mahtuu vielä yhteistä velkaa, yhteinen asunto, yhteisiä lapsia huoltajuus- ja elatusmyllerryksineen... IKINÄ parisuhteissa ei kaikki mene, kuten suunnittelee, kellään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis tarjota sinulle kolmekymppinen sitoutumishaluinen ja perhettä toivova mies. Jos mielenterveysongelmat eivät haittaa, niin ihan aarre olisi tarjolla.
Terv Nikita Valjakkala
Jos on pakko tuollaista kysyä, niin ei voi. Katsele nyt vähän ympärillesi: ihan kaikki parisuhteessa olevat on pariutuneet jo kaksikymppisinä, ja kaikki "parittomat" 30-vuotiaat naiset on ikisinkkuja eikä kukaan heistä koskaan ole tavannut yhtäkään miestä. Aamen.
Oikeesti, menee jo niin hulluksi tämä. Ja kun tätä palstaa lukee, melkein tulee siihen tulokseen että nainen väistää ison luodin jos jättää kokonaan pariutumatta. Ne lapsetkin voi hankkia yksin ilman että hommaa miehen siihen samaan huusholliin. Koska eroon se suhde jossain vaiheessa päättyy ja sitten tapellaan kaikesta: elareista, lasten vierailuista, eksistä ja nyksistä ja omaisuuden jaosta.
Nauti sinkkuudestasi niin kauan kuin sitä kestää. Parisuhde ei todellakaan takaa onnea, se on ihan arpapeliä miten siinä käy.