Mistä johtuu että muuten tosi hoikka vartalo mutta peppu isohko??
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siitä että älykkyysosamäärä on pieni. Niin.
Itseasiassa tutkimusten mukaan isoperseiset naiset tekee älykkäämpiä lapsia kuin pieniperäiset ja kun älykkyys periytyy äidiltä niin täytyy vetää johtopäätös, että ison peräsimen mukana tulee myös korkeampi älykkyys.
Okei, eli tietämyksesi mukaan mensan jäseneksi pääsee kun perseen ympärysmitta on yli 130 senttiä. Tämä selvä.
Tutullani on ihan hillitön takapuoli ja on päässyt mensan jäseneksi, eli ehkä niin.
Yritä kestää! Kaltaisesi tuottavat kuitenkin niin paljon positiivista energiaa tähän maailman.
Istumisesta, kultaseni, istumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siitä että älykkyysosamäärä on pieni. Niin.
Itseasiassa tutkimusten mukaan isoperseiset naiset tekee älykkäämpiä lapsia kuin pieniperäiset ja kun älykkyys periytyy äidiltä niin täytyy vetää johtopäätös, että ison peräsimen mukana tulee myös korkeampi älykkyys.
Älykkyys ei periydy vain äidiltä vaan myös isältä.
Toki feministien tietitoimisto sanoo muuta.
Isoperseiset ei harrasta liikuntaa. Pyöräily on tehokkain perseen kaventaja. Kurvit sinänsä kuuluu sukupuoleen.
Mä kyllä harrastan paljon liikuntaa, vaikka onkin aika iso. Oikeastaan lähinnä treenaan peppua.
Ootkos kuullut synnyttäjän lantiosta, muusu?
Mä oon myös hoikka ja isohko peppuinen. Treenaan sitä toki vielä isommaksi, sillä pidän siitä, miten kohteliaita etenkin tummemmat miehet ovat minulle.
Mulla on myös niin, että kilot kerääntyy peppuun ja rintoihin. Kädet ihan ohuet ja vatsa litteä. Peppu ja tissit kasvoi isoksi jo teininä.