Mistä johtuu että muuten tosi hoikka vartalo mutta peppu isohko??
Kommentit (51)
Geeneistä, ruokavaliosta ja liikunnasta.
Varmaan siitä että älykkyysosamäärä on pieni. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Läskistä perseessä
Mutta muuten hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskistä perseessä
Mutta muuten hoikka?
Muualla vähemmän läskiä.
Tää on ihan karmeeta kun yläosa on kokoa XXS mutta perse ja reidet kuin DDR kiekonheittäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tutkimusten mukaan isoperseiset naiset tekee älykkäämpiä lapsia kuin pieniperäiset ja kun älykkyys periytyy äidiltä niin täytyy vetää johtopäätös, että ison peräsimen mukana tulee myös korkeampi älykkyys.
Lihaksista se johtuu. Toisilla on h6vät lihskset syntyjään, toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Geeneistä, ruokavaliosta ja liikunnasta.
Lisään vielä, että hyvistä geeneistä.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tutkimusten mukaan isoperseiset naiset tekee älykkäämpiä lapsia kuin pieniperäiset ja kun älykkyys periytyy äidiltä niin täytyy vetää johtopäätös, että ison peräsimen mukana tulee myös korkeampi älykkyys.
Okei, eli tietämyksesi mukaan mensan jäseneksi pääsee kun perseen ympärysmitta on yli 130 senttiä. Tämä selvä.
Istunut liian paljon holvikaaresi alla.
Onko muita ketä etoo niin paljon löysä häpykummun nahka että sen nähdessään vetää huosut takas ylös. Mä oon 2 kertaa tehny ton. Ihan Super ällöä. Yleensä löytyy pulla mahan alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap:n äiteellä ei sitten kovin iso takapuoli oo ollut. Perustuen näihin jatkuviin kuiviin ja mitäänsanomattomiin aloituksiin. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita ketä etoo niin paljon löysä häpykummun nahka että sen nähdessään vetää huosut takas ylös. Mä oon 2 kertaa tehny ton. Ihan Super ällöä. Yleensä löytyy pulla mahan alta.
Pitko vai korvapuusti?
"Megasmus Persekmus" latinaksi, tunnetaan myös yleisesti viitteellä megaberse, on harvinainen geenimutaatiosairaus. Tunneituimpina oireina lähinnä vastakkaisen sukupuolen lisääntynyt agressiivinen seksuaalinen kiinnostus, sekä kohonnut verenpaine ruumiin alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan karmeeta kun yläosa on kokoa XXS mutta perse ja reidet kuin DDR kiekonheittäjällä.
No, kiitos vaan... Todellakaan en voi enää laihduttaa kun olen jo alipainoa. Mutta peppu on vaan iso.
Entä muuten hoikka ja timmi,mut läski kertyy mahan seudulle? Kun saisi sen läskin tonne perzepuolelle....
Se johtuu harjoittelusta. Se paikka vahvistuu, mitä treenaa. Papua käsivarteen saa yhdenlaisella harjoittelulla, takapään harjoitteluhan on istumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kiitos vaan... Todellakaan en voi enää laihduttaa kun olen jo alipainoa. Mutta peppu on vaan iso.
Voi sua ihmisparkaa. Moni varmasti tukee sua tuossa ongelmassa, hoikka ja isopeppuinen nainen.
Joitan se elämä läpsii molemmille poskille.
Läskistä perseessä