Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan kannabista

Vierailija
09.05.2015 |

Se vaan on monessakin mielessä niin hyvä laisä alkoholille. Jos haluat saada entisetään lisää menoa illanviettoon, joku vahvasti sativa-pitoinen kannabis oli oiva "boosti" alkoholille. Meno oli taattu kun yhdistää nunnon sativaa alkoholin.

Mutta sitten kun ilta kääntyi laskuun, kunnon indica-savut ovat omiaan rentouttamaan oloa kunnes sammut sohvalle illan päätteeksi.

Molemmat tavat - ja varsinkin yhteiskäyttö alkoholi + sativa + indica - takaavat, ettei krapula ole todellakaan niin paha kuin pelkä alkoholia nauttimnalla. Vaikka alkoholi on kannabista voimakkaampi huume, kannabis omiaan on aivan omiaan lisäämään alkoholin efektiin ja sen lisäksi heikentämään alkoholin vieroitusoireita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Indica? Ai helpompi kestää krapula, kun painaa illan lopuksi Jonsua?

Vierailija
2/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 05:13"]

Mikä Indica? Ai helpompi kestää krapula, kun painaa illan lopuksi Jonsua?

[/quote]

Ehdottomasti. Kunnon indica-savut todellakin loiventaa seuraavan aamun dartraa - ja ero on todellakin huomattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli

Vierailija
4/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 05:23"]

Seliseli

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/mieli/2015050819312111_md.shtml

Vierailija
5/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 05:25"]

Seliseli

[/quote]

Huolehtikaa ihmiset mielenterveystänne ja/tai maksakaa siitä edes yhden konsultaation verran pätevälle osaajalle. Minulle määrätty terveyskuslääkärin "piristävä lääke" olisi ohjeen mukaan otettuna ollut hengenvaallinen. Vaikuttavan aineen määrä meni aivan väärin. 25 muuttui 125:ksi. Onneksi apteekissa farmaseutti korjasi tilanteen.

http://www.iltalehti.fi/mieli/2015050819312111_md.shtml

[/quote]

Vierailija
6/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli

[/quote]

Mulla on sentään käytännön kokemusta. Sulla ei selvästikään ole.

Vierailija
7/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrisen hoidon kelvotomuuden tähden työkyvyttömyys eläkkeellä. Pahin töppäys oli kun hoitikokouksessa Harjavallassa psyk sairaanhoitaja Mikko mölläytti niin Petri kun olet harkinnut sitä itsemurhaa. Vaimoni kalpeni. Niin Txxxa sinä et tätä tainnutkaan tietää. 9kk päästä puolisoni ilmoitti hakevansa eron. Potilaskertomuksrssa ei ole mitään merkintää tästä moläytyksrstä eikä moläyttäjän nimeä mainita missään. Minkäänlaista tukea emme saaneet. En myöskään 7 vuoden aikana minkäänlaista terapiaa. Alun alkain menin työpaikkakiusaamisen tähden psyk juttusille. Psykiatri Sanna Mattila totesi "ei sinua ole kiusattu" , vaikka mulla todisteita oli paljon. Niistä hän ei ollut kiinnostunut missään vaiheessa hoitoani. Eikä kukaan muukaan psyk polilla.

Vierailija
8/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua estää muu kuin itse. Pistä turautellen jos mieli tekee.