Käy sääliksi julkkiksia...
Julkisuuden henkilöillä ei mahda olla helppoa. Koko ajan arvostellaan. Ihmisiä nekin vaan ovat. Se että on kerran tai kaksi vilahtanut julkisuudessa ei kai oikeuta kaikkia haukkumaan? Harmittaa. Ei tarvitse aina haukkua!
Kommentit (7)
Itsepä julkisuutta hakevat vaikka millä keinoin kestäkööt seuraukset, suurin osa julkuista jonnijoutavia tyhjäntoimittajia.
Niinpä... Ja menet vaikka ravintolaan niin varmasti kokkikin tietää, kenelle ruoka tulee... Sen perusteella kuinka psyko kokki on ja miten paljon mahdat häntä vituttaa, saat sinne sitten pieniä ekstramausteita joukkoon...
sama on sitten vaikka jos joudut sairaalaan rai vanhana hoitokotiin jne, sielläkin tavikset sitten ottavat kuumottavia etuoikeuksia repostella sun asioilla keskenään ja kusta vaikkka sun muroihin.
Kyllähän ne tietää,mitä tekevät. Julkisudesta voi myös poistuaja sen voi todellakin tehdä ihan totaalisesti. Mun tuttu on 90-luvun 7-päivää vakiokamaa ja pysyy vaan pois kutsuvieraspippaloista tai ei anna kuvata. Ihan rauhassa saa olla. Tekee nykyään normityötä ja naimisissa ei-julkkiksen kanssa. Netissä kiertää edelleen jotain paskajuttuja, mutta mitäs siitä. Kukaan ei muista,joten ei googleta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 04:14"]
Kyllähän ne tietää,mitä tekevät. Julkisudesta voi myös poistuaja sen voi todellakin tehdä ihan totaalisesti. Mun tuttu on 90-luvun 7-päivää vakiokamaa ja pysyy vaan pois kutsuvieraspippaloista tai ei anna kuvata. Ihan rauhassa saa olla. Tekee nykyään normityötä ja naimisissa ei-julkkiksen kanssa. Netissä kiertää edelleen jotain paskajuttuja, mutta mitäs siitä. Kukaan ei muista,joten ei googleta.
[/quote]
Hyvä :)
Älä turhaan sääli, ei mua ainakaan ne jutut haittaa! Olen mieluummin tulisesti rakastettu ja vihattu kuin ihan jees josta ei ole mitään sanottavaa.
On julkisuutta ja on julkisuutta. Seiskan suttuiset tirkistelykuvat tuskin on sitä mistä kukaan elämäänsä haluaisi löytää. Antakaa siis julkkisten olla rauhassa.