Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pian synnytyksen jälkeen uudelleen raskautuneet

Vierailija
09.05.2015 |

Milloin ja miten huomasit olevasi raskaana? Oliko kuukautiset ehtineet alkaa? Itsellä päälle 3kk synnytyksestä ja nyt pelottaa, että uudelleen tärppäsi sillä huomasin itselläni oireen, joka ollut vain esikoista odottaessa. Ei todellakaan ole voimia uuteen raskauteen heti perään :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt yksi alle 2-vuotias taapero ja 3 kk vauva. Meillä irtosi kortsu kesken kaiken ja huomattiin vasta liian myöhään asia. Menkkoja ei ole vielä alkanut ja vauva täysimetyksellä. Toivottavasti en tullut raskaaksi, koska en tiedä jaksaisinko vielä kolmatta pientä tähän, enkä toisaalta haluaisi aborttiakaan tehdä.

Vierailija
2/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi kuukautta tasan vanhimpien poikien ikäero. En imettänyt, eikä kuukautisetkaan olleet alkaneet.. Olin vain niin tolkuttoman väsynyt ja  jatkuva pahoinvointi paljasti tilanteen.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa aivo pieru..ei siis tasan kaksi kuukautta vaan yksitoista kuukautta..tosi tehokkaaksi olisi mennyt..tätä tämä kevät teettää..

Vierailija
4/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uudestaan raskaana esikoisen ollessa 4kk vanha.. Esikoisesta ensimmäinen oire oli pahoinvointi suihkussa ja rintojen arkuus, huomasin nämä samat oireet tosiaan pojan ollessa 4kk vanha ja tiesin heti olevani taas raskaana. Kuukautiset eivät ehtineet välissä alkaa ja tyhmänä ajattelin imetyksen suojaavan raskaudelta.. Noh, testi tosiaan oli positiivinen ja olin kauhuissani.. En olisi millään jaksanut uutta raskautta, enkä varsinkaan toista lasta koska ensimmäinenkin koliikkivauvana oli todella haastava.. Kävin yksityisellä ultrassa ja selvisi että raskaus oli mennyt kesken rv9.. Luonto taisi hoitaa asian minun puolestani koska tuskin olisin aborttia pystynyt enää tekemään.. Nyt esikoisen ollessa 2v odotan toista lasta ja nyt on voimaa ja aikaa antaa uuden vauvan tulla perheeseemme. Tsemppiä!

Vierailija
6/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lähes sama homma, eli vauva ollut haastava ja nyt helpottaa, mutta hitto jos sitä on raskaana. Täytyy tehdä heti testi. Itsellä sektio takana js lääkäri neuvoi odottamaan vuoden ennen seuraavaa raskautta. Tosin kuulemma kohtu on valmis uuteen raskauteen, jos raskaaksi pystyy tulemaa. Hitto pitää alkaa käyttää tuplaehkäisyä eikä käyttäytyä kuin vastuuton teini :(
Ap

Vierailija
7/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kunnolla enää muista, siitä on aikaa 15v. Olin parikymppinen ja esikoinen oli 4kk kun huomasin uudelleen samoja oireita; rintojen arkuus niistä ensimmäinen. Imetin vain satunnaisesti, mutta yhtään en muista menkkoja... kuinka olivat tai tulivat, vai olivatko edes.
Meillä esikoinen myös koliikkilapsi, mutta silti olin iloinen raskaudesta. Toinen syntyi, kun esikoinen vähän vajaa 1v1kk. Vauva-aika meni sumussa. Valitettavasti myös kakkonen oli vaikea vauva. Lisäksi meille tuli lapsen isän kanssa vielä erokin vähän ennen synnytystä.
Kaikesta huolimatta siitä selvittiin! Aikoinaan ajattelin, etten jaksa, olen hullu jne. Nyt 35-vuotiaana, kahden ihanan teinin (kohta 16 ja 15v) äitinä, en voi katua. Mahtavia, fiksuja lapsia.
Voimia sinulle ap!

Vierailija
8/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, tein pos.testin kun esikoinen 5kk ja ihan tarkoituksella pieninikäero. En tajua teitä jotka n*ssii ilman ehkäisiyä mutta ei halua lasta. Tai pienten lasten äitejä jotka abortoi terveen lapsen. Tai niitä jotka haluaa 15 vuoden,ikäeron lapsilleen.

Vierailija
9/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 06:08"]Olen ollut, tein pos.testin kun esikoinen 5kk ja ihan tarkoituksella pieninikäero. En tajua teitä jotka n*ssii ilman ehkäisiyä mutta ei halua lasta. Tai pienten lasten äitejä jotka abortoi terveen lapsen. Tai niitä jotka haluaa 15 vuoden,ikäeron lapsilleen.
[/quote]

No ei tässä kukaan vielä mitään ole abortoimassa, mutta välillä harkintankyky saattaa pettää. Hienoa että itse olet täydellinen, etkä tee virheitä. Sitähän mä kysyin.
Ap

Vierailija
10/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni.

Vierailija
11/11 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 05:46"]

En kunnolla enää muista, siitä on aikaa 15v. Olin parikymppinen ja esikoinen oli 4kk kun huomasin uudelleen samoja oireita; rintojen arkuus niistä ensimmäinen. Imetin vain satunnaisesti, mutta yhtään en muista menkkoja... kuinka olivat tai tulivat, vai olivatko edes. Meillä esikoinen myös koliikkilapsi, mutta silti olin iloinen raskaudesta. Toinen syntyi, kun esikoinen vähän vajaa 1v1kk. Vauva-aika meni sumussa. Valitettavasti myös kakkonen oli vaikea vauva. Lisäksi meille tuli lapsen isän kanssa vielä erokin vähän ennen synnytystä. Kaikesta huolimatta siitä selvittiin! Aikoinaan ajattelin, etten jaksa, olen hullu jne. Nyt 35-vuotiaana, kahden ihanan teinin (kohta 16 ja 15v) äitinä, en voi katua. Mahtavia, fiksuja lapsia. Voimia sinulle ap!

[/quote]

Hei, mun elämä on kulkenut tismalleen samoja ratoja! Sillä erotuksella, että molemmat lapset olivat "helppoja" vauvoja. Olen niin onnellinen lapsistani ja vaikka alku olikin raskasta, niin hienon elämän olemme onnistuneet rakentamaan. Kaikkea hyvää sinulle "kohtalotoveri" :)