Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen hirveä..

Vierailija
08.05.2015 |

Minä petin avopuolisoani. 25.10. Harrastin seksiä oman avokin kanssa 24,26,27.10. Ja syrjähypyn kanssa käytimme kondomia. Mutta avopuolison kanssa ei olla käytetty. Olen raskaana ja ajatus kalvaa. Että onko voinut käydä niin että syrjähyppy olisikin tulevan lapsen isä? Jonkun laskurin mukaan raskaus olisi alkanut 26.10... Olen kamala, vihaan itseäni. Mielipiteitä isyyden mahdollisuudesta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika pieni on todennäköisyys että jos kumi on pysynyt ehjänä, niin eiköhän isä ole sun avopuolisos. Ja jos ei oo, who cares. Älä nyt helvetissä mene ainakaan kertomaan sille mitään ainakaan! 

Vierailija
2/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lähtökohta vauvan elämälle. Vanhempien parisuhde on lapsen koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisosi on isä. Sinähän käytit ehkäisyä syrjähypyn kanssa. Epäilys johtuu huonosta omatunnosta. Yritä päästä syyllisyyden tunteista eroon, se vain turhaan kalvaa sinua. Nauti raskaudesta ja pidä huolta itsestäsi.

Vierailija
4/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä provo

Vierailija
5/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Huono omatunto tässä onkin. Ja olen itse tolkuttanut itselle että isä on puolisoni. Ja en enää IKINÄ hyppää toisen sänkyyn. Ja ei en ole provo. Kumi ei ollut mitenkää ollut vahingoittunut. Ja minulla oli silloin hankala vaihe suhteessa. Kunnes tajusin että en voisi kuvitella elämää ilman minun avopuolisoa. Jos hän ikinä pettää minua, niin annan hänelle anteeksi. En voi edes kuvailla kuinka halveksun itseäni tekoni jälkee..

Vierailija
6/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:19"]

Niin. Huono omatunto tässä onkin. Ja olen itse tolkuttanut itselle että isä on puolisoni. Ja en enää IKINÄ hyppää toisen sänkyyn. Ja ei en ole provo. Kumi ei ollut mitenkää ollut vahingoittunut. Ja minulla oli silloin hankala vaihe suhteessa. Kunnes tajusin että en voisi kuvitella elämää ilman minun avopuolisoa. Jos hän ikinä pettää minua, niin annan hänelle anteeksi. En voi edes kuvailla kuinka halveksun itseäni tekoni jälkee..

[/quote]Äh, ei mitään syytä alkaa itseä moittimaan. On ihan luonnollista välillä kokeilla muitakin miehiä. Mutta tsemppiä. äläkä murehdi!

Vierailija
7/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En ole puhunut kellekkään tästä asiasta. Helpottaa edes hieman päästä purkamaan tapahtunutta. Ja en silti uskonut että olisin voinut pettää.. Ei ole ollut ikinä minun tapaistani.. Tunnen vaan niin suurta häpeää.. Ap

Vierailija
8/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma miehesi ja syrjähyppysi eivät oleellisesti eroa ulkonäöllisesti toisistaan (esim. toinen musta, toinen valkoinen.. tai toisella tummanruskeat silmät, toisella siniset) niin anna olla ja nauti raskaudestasi.

Vierailija
9/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla siniset silmät. Mutta syrjähypyn äidillä ruskeat. Voiko perittyä?Ap

Vierailija
10/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisten naisten takia miehen kannattaa tehdä lapsistaan dna-testi, vaikka sitten salaa...

No, ainakin tajuat olevasi hirveä, siitä pisteet.

Vierailija
11/13 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyä Ap

Vierailija
12/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
13/13 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla siis hankala vaihe suhteessa vain 25.10  ja 24.26ja27.10 meni hyvin kun oma ukko kelpasi peittoa heiluttamaan?