Minkä suomalaisen katoamistapauksen haluaisit eniten ratkeavan? Itse toivon, että vuonna 1988 Piikkiössä kadonnut Piia löytyisi elossa.
Käytännössä Piia olisi ollut jollakin vankina niin kuin maailmalla on paljastunut tällaisia tapauksia. Ties vaikka hänellä olisi lapsia vangitsijan kanssa.
Mutta Piia ehtisi vielä näkemään iäkkään isänsä ja tietysti isä näkisi tyttärensä ja mahdolliset lapsenlapsensa.
Kommentit (38)
Kaikkien toivoisi ratkeavan. Muutama on jäänyt mieleen, kuten noin 65v. kampaaja Helsingistä. Jäljet päättyivät Helsingin keskustaan. Ja sitten jossain Kouvolan tai Mikkelin seudulla kadonnut mies, oli menossa tuttujensa kesämökille omien sanojensa mukaan, auto löytyi myöhemmin muistaakseni Kouvolasta.
Toivoisin, että Rasmus löytyisi elossa. Surettaa, vaikka en häntä tuntenutkaan. Olen varma, että poliisit suojelee tässä toisiaan.
Niitä on paljon mutta mainittakoon Maarit Haantie. Hänen omaisilleen, varsinkin tyttärelleen, asia on ollut todella raskas ja heille soisi sen, että Maarit löytyisi ja läheiset pääsisivät viimein jättämään hänelle hyvästit.
No kaikki tietysti saisivat selvitä, mutta Antti Hanhivaaran katoamistapaus on itseäni eniten askarruttanut. Erittäin todennäköisesti murhattu, mutta haluaisin tietää mitä tarkasti on tapahtunut ja myös viranomaisten toiminta on ollut tässä varsin erikoista eli kaikki sekin saisi selvitä.
Ei liity katoamisiin, mutta muutoin Kirkkonummen kolmoissurma 90-luvulta saisi kyllä myöskin selvitä. Sitä juttua on tutkittu aivan älyttömästi, mutta ei ole vain selvinnyt jostain kumman syystä. Murhatun miehen veli on muuten hyvä ystävä tunnetun rikosylikomisarion kanssa vieläpä.
Haluaisit että se löytyisi jostain mökistä missä sitä on rais kattu 35 vuotta päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit että se löytyisi jostain mökistä missä sitä on rais kattu 35 vuotta päivittäin?
Kai sekin kuolemaa parempi vaihtoehto on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko? Kuolema vai 35 vuotta elämää, joka on pelkkää kärsimystä? Olen itse 42-vuotias, ja 35 vuotta edustaa suunnilleen koko sitä osaa elämästäni, jonka pystyn jollakin tavalla muistamaan. Valitsisin kuoleman kerran kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko? Kuolema vai 35 vuotta elämää, joka on pelkkää kärsimystä? Olen itse 42-vuotias, ja 35 vuotta edustaa suunnilleen koko sitä osaa elämästäni, jonka pystyn jollakin tavalla muistamaan. Valitsisin kuoleman kerran kerrasta.
Niin kauan kuin olet elossa on toivoa. Jälkikäteen voi viisastella tietysti.
Bodom kiinnostaa kuten muut vanhat. Toki toivoisin Mielummin, että tuoreimmat tapaukset ratkaistaisiin joilla omaisia elossa.
Riina Mäkisen ja Milla Aron tapaukset.
Kauneimmat ja nuorimmat tytöt päätyivät Knessentin ja Mossadin seksileluksi.
Mun vasemman sukan katoamisen haluaisin selvittää.
Tekikö se oharit.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on paljon mutta mainittakoon Maarit Haantie. Hänen omaisilleen, varsinkin tyttärelleen, asia on ollut todella raskas ja heille soisi sen, että Maarit löytyisi ja läheiset pääsisivät viimein jättämään hänelle hyvästit.
Kenelleköhän läheisen katoaminen ei muka ole raskas asia?
Vierailija kirjoitti:
Riina Mäkisen ja Milla Aron tapaukset.
Eikös tuo Milla ole jo löydetty kuolleena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. VALOJA PÄÄLLE!
Kuollut se on niinkuin tää Pernajan tyttö joka se huumemies lahtasi ja piilotti mikä lie nimi oli. Poliisi tietenkin ei tee mitään ja antaa palkinnon huumemiehelle kun eihän se ny mitään tehny koko yön kuin nukkui vaan ja poltti auton.