Mies, miksi käytät korviksia?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:23"]
Onko oikealla tai vasemmalla merkitystä? Ainakin joskus vasemmassa oli ok ja oikeassa homo :D
[/quote]
Meilläpäin se oli taas toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"]
Korvarengas miehellä on vanha homon merkki.
[/quote]
Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä?
[/quote]
Tuskin ketään haittaa, jos luullaan motoristiksi. Mutta jos luullaan julkihomoksi, voi syntyä kiusallisia tilanteita.
[/quote]
Aikana, jolloin tuo homoseksuaalien korvakorutapa alkoi, homot olivat piilossa. Homous oli sairaus ja synti, eikä sitä kuuluteltu syrjinnän pelossa. Korvikset olivat tapa viestiä "salaa" muille homoille. Nykyisin tilanne on eri, seksuaalivähemmistöjen tilanne on paljon parempi eikä yhteiskunta enää painosta pysymään kaapissa. Joten tuo tapa on jäänyt unholaan, eivätkä nuoren ikäpolven LGBT-ihmiset välttämättä edes tiedä siitä, saati hanki korvakoruja.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:23"]
Onko oikealla tai vasemmalla merkitystä? Ainakin joskus vasemmassa oli ok ja oikeassa homo :D
[/quote]
Hauskaa! Missäpäin? :D
Meilläpäin se oli taas toisinpäin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"] Korvarengas miehellä on vanha homon merkki. [/quote] Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä? [/quote] Korkkarit ovat alunperin hutsun merkki.
[/quote]
Korkokengät kehitettiin alunperin armeijan käyttöön, ratsuväen kengiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"] Korvarengas miehellä on vanha homon merkki. [/quote] Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä? [/quote] Korkkarit ovat alunperin hutsun merkki.
[/quote]
Korkokengät kehitettiin alunperin armeijan käyttöön, ratsuväen kengiksi.
[/quote]
Hutsut käyttivät niitä kyllä erottuakseen ihmismassasta. Muistan kun luin siitä!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"]
[/quote]
Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä?
[/quote]
Tuskin ketään haittaa, jos luullaan motoristiksi. Mutta jos luullaan julkihomoksi, voi syntyä kiusallisia tilanteita.
[/quote]
Jos joku luulisi minua homoksi korvarenkaan takia, mitä kiusallista voisi tapahtua? Homo voisi tulla iskemään, homofoobikko iskemään toisella tavalla, maailma voisi tuhoutua? Itse olen heteromiehenä seksuaalisuuteni kanssa sinut, eikä minua häiritsisi tippaakaan jos joku luulisi minua homoksi.
[/quote]
Varmaan joskus miekka ja kilpi aikakaudella. :D
Onko oikeasti miehillä vielä suurin pelko se, että joku luulee homoksi? Pienestä se on miehisyys kiinni.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]Itse miehenä haluaisin korvikset, mutta pelkään neuloja. Se paranemisvaihekin hirvittää. Miten saa nukuttua silloin, kun reikä/reijät on kipeät? Varsinki jos ottaa molempiin korviin yhtäaikaa.
[/quote]
Reiät. Rei'itys.