Mies, miksi käytät korviksia?
Kommentit (49)
Korvarengas miehellä on vanha homon merkki.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"]rock äijillä on usein [/quote] Ja rock äijät on kuumia ;) T.16v
[/quote]
Jaa, mikä niistä kuumia tekee?
[/quote]
Googleta Andy Biersack ja sitten mieti uudelleen. Mies makuja on erilaisia, mä rakastan rokkaripoikia..
-16v, jolla poikaystävänä pitkähiuksinen rokkaripoika joka käyttää kajalia :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"]rock äijillä on usein [/quote] Ja rock äijät on kuumia ;) T.16v
[/quote]
Jaa, mikä niistä kuumia tekee?
[/quote]
Googleta Andy Biersack ja sitten mieti uudelleen. Mies makuja on erilaisia, mä rakastan rokkaripoikia..
-16v, jolla poikaystävänä pitkähiuksinen rokkaripoika joka käyttää kajalia :)
[/quote]
Tai Andy Sixx, molemmilla löytyy. Suosittelen katsomaan.
Onko oikealla tai vasemmalla merkitystä? Ainakin joskus vasemmassa oli ok ja oikeassa homo :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"]
[/quote]
Korvarengas on yök, mutta pieni kiiltelevä nam.
Hyvät naiset ja herrat, tässä kuvassa on maailman komeimpia miehiä:
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:30"]Hyvät naiset ja herrat, tässä kuvassa on maailman komeimpia miehiä:
:D Ei vittu!
Nainen, miksi käytät korviksia?
Miksi, perusteluja.
Miksei miehet saisi käyttää korviksia? Mun mielestä näyttää kivalta. :)
t. heteronainen 31 v.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"]rock äijillä on usein
[/quote]
Ja rock äijät on kuumia ;)
T.16v
[/quote]
yhdys sanat taas eivät ole kuumia, mutta ne ovat tarpeen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"]rock äijillä on usein
[/quote]
Ja rock äijät on kuumia ;)
T.16v
[/quote]
yhdys sanat taas eivät ole kuumia, mutta ne ovat tarpeen.
[/quote]
Ps. Haluaisin korvismiehen. Mutta mieheni ovat aina ÄIJJJJIÄ neljällä j:llä eivätkä "mitää vitun korviksii" käytä NII.
[/quote]
Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä?
Miksi kurujen käyttö on sukupuolittunutta? Eläinkunnassa uroot koreilee ja naaraat on harmaita tai vähemmän näyttäviä. Esimerkkinä vaikka riikinkukko ja leijona.
No kait miehet saa käyttää koruja sii kuin naisetkin. Mikä tässä aloituksessa oli pointtina? Miehillä on kans eri tyylejä pukeutumisessa yms eikä yhtään huononna miestä. Käyttää jos tykkää. Miksi luulet?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"]
[/quote]
Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä?
[/quote]
Tuskin ketään haittaa, jos luullaan motoristiksi. Mutta jos luullaan julkihomoksi, voi syntyä kiusallisia tilanteita.
Itse miehenä haluaisin korvikset, mutta pelkään neuloja. Se paranemisvaihekin hirvittää. Miten saa nukuttua silloin, kun reikä/reijät on kipeät? Varsinki jos ottaa molempiin korviin yhtäaikaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
Korkkarit ovat alunperin hutsun merkki.
Mulla on siis lävistykset ei varsinaisia korviksia. Olen vanha starba ja pidän pukuja ja kauluspsitoja mutta lävärit ja tatskat yms sopii hyvin niiden kanssa. Tykkään pitää paitaa auki niin et mun kaula- ja rintatatskat näkyy.