Mies, miksi käytät korviksia?
Kommentit (49)
Sama perustelu, miksi nainen käyttää korviksia. Ei ole sukupuolella eroa, lävistys mikä lävistys.
Jäin sinne 80-luvulle, mutta kasari on kuulemma muodissa nyt joten eipä haittaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:02"]Olen mies 44 v ja mulla on korvissa 5 mm putket koska ne on makeet ja kaipaan jotain särmää muuten konservatiiviseen italialaistyyppiseen pukeutumiseeni. Minulla on myös tatsloja mm fullsleevet ja käytän usein mustaa tai sinistä kynsilakkaa.
[/quote]
Vittu mikä neiti. Oliko vielä pitkät hiuksetkin! :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]Itse miehenä haluaisin korvikset, mutta pelkään neuloja. Se paranemisvaihekin hirvittää. Miten saa nukuttua silloin, kun reikä/reijät on kipeät? Varsinki jos ottaa molempiin korviin yhtäaikaa.
[/quote]
Hui
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"]
Korvarengas miehellä on vanha homon merkki.
[/quote]
Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä?
[/quote]
Tuskin ketään haittaa, jos luullaan motoristiksi. Mutta jos luullaan julkihomoksi, voi syntyä kiusallisia tilanteita.
[/quote]
Jos joku luulisi minua homoksi korvarenkaan takia, mitä kiusallista voisi tapahtua? Homo voisi tulla iskemään, homofoobikko iskemään toisella tavalla, maailma voisi tuhoutua? Itse olen heteromiehenä seksuaalisuuteni kanssa sinut, eikä minua häiritsisi tippaakaan jos joku luulisi minua homoksi.
[/quote]
Venäjällä lähtisi henki.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"]
Korvarengas miehellä on vanha homon merkki.
[/quote]
Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä?
[/quote]
Tuskin ketään haittaa, jos luullaan motoristiksi. Mutta jos luullaan julkihomoksi, voi syntyä kiusallisia tilanteita.
[/quote]
Jos joku luulisi minua homoksi korvarenkaan takia, mitä kiusallista voisi tapahtua? Homo voisi tulla iskemään, homofoobikko iskemään toisella tavalla, maailma voisi tuhoutua? Itse olen heteromiehenä seksuaalisuuteni kanssa sinut, eikä minua häiritsisi tippaakaan jos joku luulisi minua homoksi.
[/quote]
Venäjällä lähtisi henki.
[/quote]
Ja jossain tulisi turpaan. Ja hyvä niin :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:23"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:17"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:18"] Korvarengas miehellä on vanha homon merkki. [/quote] Ja korkokengät ja sukkahousut olivat alunperin miesten vaatteita. Lahkeidenkäärimistrendi taas lähti 20-luvun motoristeilta, tulisiko siis olettaa että kaikki jotka käärivät lahkeitaan, ajavat moottoripyörällä? [/quote] Tuskin ketään haittaa, jos luullaan motoristiksi. Mutta jos luullaan julkihomoksi, voi syntyä kiusallisia tilanteita. [/quote]
Jos joku luulisi minua homoksi korvarenkaan takia, mitä kiusallista voisi tapahtua? Homo voisi tulla iskemään, homofoobikko iskemään toisella tavalla, maailma voisi tuhoutua? Itse olen heteromiehenä seksuaalisuuteni kanssa sinut, eikä minua häiritsisi tippaakaan jos joku luulisi minua homoksi. [/quote] Venäjällä lähtisi henki.
[/quote]
Venäjähän onkin ihmisoikeuksien kannalta esimerkillinen valtio, onneksi Suomessa on paljon edistyneempää.
Kyllä tällä ukolla on ainakin ollut 2 rengasta pennusta saakka. Sopii tyylii ja muutenki digaan kyl korui.
T: M32w
Samasta syystä kuin muijatkin, näyttääkseni paremmalta. Joillekin se vaan sopii toisille ei.
Olen mies 44 v ja mulla on korvissa 5 mm putket koska ne on makeet ja kaipaan jotain särmää muuten konservatiiviseen italialaistyyppiseen pukeutumiseeni. Minulla on myös tatsloja mm fullsleevet ja käytän usein mustaa tai sinistä kynsilakkaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:02"]
Olen mies 44 v ja mulla on korvissa 5 mm putket koska ne on makeet ja kaipaan jotain särmää muuten konservatiiviseen italialaistyyppiseen pukeutumiseeni. Minulla on myös tatsloja mm fullsleevet ja käytän usein mustaa tai sinistä kynsilakkaa.
[/quote]
Yäkyäkyäk miten itsetietoisen näköinen mahdatkaan olla. Kasvaisit aikuiseksi tuossa iässä!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:02"]Olen mies 44 v ja mulla on korvissa 5 mm putket koska ne on makeet ja kaipaan jotain särmää muuten konservatiiviseen italialaistyyppiseen pukeutumiseeni. Minulla on myös tatsloja mm fullsleevet ja käytän usein mustaa tai sinistä kynsilakkaa.
[/quote]
Jes! Vihdoin mies joka osaa olla oma itsensä!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"]rock äijillä on usein
[/quote]
Ja rock äijät on kuumia ;)
T.16v
Absurdi kysymys. Mies ei käytä korviksia. Transvestiitit käyttää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:08"]rock äijillä on usein [/quote] Ja rock äijät on kuumia ;) T.16v
[/quote]
Jaa, mikä niistä kuumia tekee?
Mä tykkään jos miehellä on toisesssa korvassa pieni kiiltelevä korvis. Jos tyyli on muuten nuorekas, siisti ja tyylikäs. Ja olen jo 40-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:10"]
Absurdi kysymys. Mies ei käytä korviksia. Transvestiitit käyttää.
[/quote]
Ahdas on miehen rooli nykymaailmassa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:11"]
Onko oikeasti miehillä vielä suurin pelko se, että joku luulee homoksi? Pienestä se on miehisyys kiinni.
[/quote]
Lähinnä kaappihomoilla.