Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Momoa-Bonet ero muistuttaa siitä, ettei naisen kannata ikinä ottaa nuorempaa miestä jos haluaa seurustella miehen kanssa loppuikänsä.

Vierailija
13.01.2022 |

Mies alkaa aina katsomaan nuorempia naisia kun vaimon ikä ylittää 40v ja pahenee vuosi vuodelta. Jos mies on tässä vaiheessa naista vanhempi, ei sama ongelmaa esinny samassa määrin.

Hauskan pitoon iällä ei ole väliä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, aika pitkään Brigitte Macron on ollut yhdessä huomattavasti nuoremman presidenttipuolisonsa kanssa.

Macron on homo.

Vierailija
22/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ikäero olisi sellainen, ettei löydy yhtään eronnutta paria muistuttamaan, ettei tämä voi toimia?

Kaksi satavuotiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä olen onnellinen miehestäni, joka rakastaa vanhempia naisia. En tule koskaan olemaan hänelle liian vanha.

24/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Niinkuin 90 days fiance Lisa väkisinkin menee naimisiin nuoren laulajamiehen Sojaboy Usmanin kanssa. Ikäero 20 vuotta ,puhumattakaan kultturisista eroista.

Tämä mies ei ole todellakaan muuta vailla kuin viisumia USAhan. Kohta on uudet vaimot jonossa.Lisa on vaan sisäänpääsylippu lihapatoihin USA ssa. 

Nyt luin että he ovat eronneet ja Sojaboylla uusi suhde ,Lisa myös uudelleen naimisissa parhaan kaverinsa kanssa. 

Mitäs ne20 vuotta nuoremmat thaikkuvaimot on vailla🤔

Pidän eroa thaikkunaisilla ja afrikkalaisilla. Sorry ....Toivottavasti ei ole rasistinen ajattelu.

Vierailija
25/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika moni nainen valitsisi 15 vuotta Momoan kanssa mieluummin kuin loppuelämä jonkun peruskivan vanhan ukon kanssa.

Miehille ehkä riittää, että nainen on kaunis, mutta naiset haluavat mieheltä muutakin kuin korean ulkokuoren. 

Jep, köyhät miehet älkööt vaivautuko. Paalua pitää olla, ja paljon!

Vierailija
26/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Niinkuin 90 days fiance Lisa väkisinkin menee naimisiin nuoren laulajamiehen Sojaboy Usmanin kanssa. Ikäero 20 vuotta ,puhumattakaan kultturisista eroista.

Tämä mies ei ole todellakaan muuta vailla kuin viisumia USAhan. Kohta on uudet vaimot jonossa.Lisa on vaan sisäänpääsylippu lihapatoihin USA ssa. 

Nyt luin että he ovat eronneet ja Sojaboylla uusi suhde ,Lisa myös uudelleen naimisissa parhaan kaverinsa kanssa. 

Pidän eroa thaikkunaisilla ja afrikkalaisilla. Sorry ....Toivottavasti ei ole rasistinen ajattelu.

Siis jos nuorempi afrikkalaistaustainen mies on naisen kanssa, niin se hakee vain o l es ke lu lupaa, mutta jos nuorempi afrikkalaistaustainen nainen on miehen kanssa, niin se on rakkautta?

Kommenttisi kertoo vain, miten tyhmiä te miehet olette. Lupaus nuoresta pllusta saa sekaisin.

Vierailija
27/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ei. Samalla lailla ne ajattelevat vaaleista miehistä: kaikki kelpaa, kunhan vain on iso kasa dollareita/euroja/puntia tilillä. Köyhien miesten ei kannata vaivautua.

Vierailija
28/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Siis jos nuorempi afrikkalaistaustainen mies on naisen kanssa, niin se hakee vain o l es ke lu lupaa, mutta jos nuorempi afrikkalaistaustainen nainen on miehen kanssa, niin se on rakkautta?

Kommenttisi kertoo vain, miten tyhmiä te miehet olette. Lupaus nuoresta pllusta saa sekaisin.

Älä välitä, ei se ole tarpeeksi rikas kuitenkaan. Raha se on aina, mikä ratkaisee.

Vierailija
29/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika moni nainen valitsisi 15 vuotta Momoan kanssa mieluummin kuin loppuelämä jonkun peruskivan vanhan ukon kanssa.

Mä voisin antaa oikean käteni yhdestä yöstä Jasonin kanssa.

Vierailija
30/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin antaa oikean käteni yhdestä yöstä Jasonin kanssa.

Mitä Jason sun kädellä tekis?

Vierailija
31/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Äitini oli 10 vuotta isääni vanhempi. Liitto päättyi äitini kuolemaan. 30 vuotta olivat naimisissa. Eli kunnes kuolema heidät erotti.

Vierailija
32/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, aika pitkään Brigitte Macron on ollut yhdessä huomattavasti nuoremman presidenttipuolisonsa kanssa.

No tuo nyt ei olekaan terve kuvio muutenkaan. Macronilla teinistä asti pakkomielle opettajatätiin.

Vierailija
33/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kannata ottaa itseään vanhempaa miestä. Riski joutua kaltoinkohdelluksi on suuri.

Vierailija
34/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän toimii molempiin suuntiin. Kyllä minäkin väkiselläkin haaveilen nuoremmasta miehestä kun oma mies harmaantuu ja kyvyt hiipuu. 

Vierailija
35/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin alle kahdessa vuodessa minua 8 vuotta vahnemmista existäni, niin ei se vanhempi ikä mitään pysyvyyttä takaa.

Sinulla oli siis samaan aikaan kaksi miestä, jotka olivat molemmat sinua 8 vuotta vanhempia?

Vierailija
36/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä.vtuttaa aina, kun naisilla on nuorempi mies?

No kun se tuo niin ilmi sen, ettei vanha mies enää kykene. Moni nainen ei ikinä pääse kokeilemaan nuorempaa miestä. Se ero on ihan hirveä vanhempiin verrattuna. Jos pidät seksistä, ota nuorempi mies, jos et, niin vanhempi.

Vierailija
37/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde saattaa kestää, mutta kyllä se mies jossain vaiheessa alkaa vieraissa käydä.

Naisen tietäen tai tietämättä.

Vierailija
38/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin alle kahdessa vuodessa minua 8 vuotta vahnemmista existäni, niin ei se vanhempi ikä mitään pysyvyyttä takaa.

Sinulla oli siis samaan aikaan kaksi miestä, jotka olivat molemmat sinua 8 vuotta vanhempia?

Kyllä. Polyamorinen suhde kaksosten kanssa.

Vierailija
39/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naisen kyllä kannata ottaa reilusti vanhempaakaan miestä jos haluaa viettää yhteisiä vuosia vielä omassa eläkeiässäkin. Toki se vanhempi mies ei ala katsella nuorempia vaan se puskee jo horsmaa.

Se plusmiinus 5 vuotta lienee kuitenkin se paras ikäero.

Vierailija
40/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ehkä riittää, että nainen on kaunis, mutta naiset haluavat mieheltä muutakin kuin korean ulkokuoren. 

Jep, köyhät miehet älkööt vaivautuko. Paalua pitää olla, ja paljon!

No lähinnä kyllä ajattelin omaa nuoruuttani ja omaa miestäni. On hän komea, mutta ei se komeus ihan liittoon asti riitä. Mieheni on myös ihanin ihminen, jonka olen tavannut ja se sitten jo riittikin.