Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille on koko elämämme opetettu, että hainhammas on hirvein ja tyylittömin asia, mitä hiuksilleen voi tehdä. Ja nyt

Vierailija
13.01.2022 |

sitä hehkutetaankin muoti-ilmiönä, joka päässä tulee tulla nähdyksi.

Aiotko käyttää hainhammasta?

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008535653.html

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole opetettu mitään hainhampaista, vaikka olen seurannut aktiivisesti mjotia jo vuosikymmenet. Ainoa muistamani hiusjuttu on hius- ja nuturaverkot, joita pidettiin minun nuoruudessani mummomaisina.

Vierailija
2/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyylivirastossa on päätetty, että joku asia on muodissa, kunnon ihminen noudattaa tätä suositusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten oikeesti esim. Ranskassa joku komitea joka päättää, mitkä ovat seuraavan vuoden muotiväri ja tälläisiä vaatteita aletaan valmistaa? Naisten lehdille sitten ilmoitetaan, että nämä värit ovat muodissa, kansa lukee ja ostaa kuuliaisesti muotivärejä.

Vierailija
4/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten oikeesti esim. Ranskassa joku komitea joka päättää, mitkä ovat seuraavan vuoden muotiväri ja tälläisiä vaatteita aletaan valmistaa? Naisten lehdille sitten ilmoitetaan, että nämä värit ovat muodissa, kansa lukee ja ostaa kuuliaisesti muotivärejä.

Kyllä, muotivärit päätetään.

Vierailija
5/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että tuo hiusjuttu on nimeltään hainhammas, eikä minulle myöskään kukaan ole tolkuttanut, että se on tyylitön.

Vierailija
6/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut, että tuo hiusjuttu on nimeltään hainhammas, eikä minulle myöskään kukaan ole tolkuttanut, että se on tyylitön.

Minä olen nähnyt monta lehtijuttua, joissa joku muotihenkilö on todennut, että hiuksissa hän ei halua nähdä ainakaan hainhammasta. ap

Vierailija
7/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hainhampaat oli muotia joskus ysärillä, sitten ne menivät pois muodista (eli olivat tyylittömintä ikinä) ja tulivat taas muotiin. Sama tapahtui hiusdonitseille eli nyk. scrunchieille.

Vierailija
8/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hainhampaat oli muotia joskus ysärillä, sitten ne menivät pois muodista (eli olivat tyylittömintä ikinä) ja tulivat taas muotiin. Sama tapahtui hiusdonitseille eli nyk. scrunchieille.

Ja siis kyllä, käytän hainhammasta (taas) samoin kuin donitseja/scrunchieita (taas).

-ysärinuori

Vierailija
9/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt ja tule käyttämään, muodista riippumatta

Vierailija
10/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule käyttää jos on yleisesti moitittu. Kyseessä on sentään hiukset ja muoti. On tärkeää olla kuuliainen muodin suhteen. Mitä ihmisetkin muuten sanovat? Tai ajattelevat? Joku voi ajatella että kamala. Huh jos sellaista tapahtuisi!

Vierailija
11/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule käyttää jos on yleisesti moitittu. Kyseessä on sentään hiukset ja muoti. On tärkeää olla kuuliainen muodin suhteen. Mitä ihmisetkin muuten sanovat? Tai ajattelevat? Joku voi ajatella että kamala. Huh jos sellaista tapahtuisi!

Niin. Mitähän ne naapuritkin sanoo?

Vierailija
12/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen käyttänyt ja tule käyttämään, muodista riippumatta

Sama, olen käyttänyt yli 20 vuotta ja käytän edelleen. Tiedän että on ollut välillä pois muodista mutta eipä kiinnosta. Harmillista toki jos joku muotitietoinen ihminen on tämän takia yöunensa menettänyt.

Vierailija
13/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitähän ne naapuritkin sanoo?

Varmaan ulkomaillakin nauravat meille.

Vierailija
14/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on koko elämämme opetettu…what en ole koskaan kuullutkaan?!

Olen käyttänyt ja käytän edelleen satunaisesti.

Vierailija
15/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä koulussa tuo on opetettu? 

Vierailija
16/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva. Mistähän muuten löytäisi tuollaisia tosi isoja hainhampaita, kuin noissa kuvissa muutamalla? Kun on pitkä ja paksu tukka, ne normaalit ei vaan riitä. Pitäisi olla kaksi ja se kyllä näyttää typerimmältä ikinä. 

Vierailija
17/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain totaalinen idiot ti ja itsensä alentaja-lammas seuraa jotain muotia 😁😁

Vierailija
18/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä koulussa tuo on opetettu? 

Naistenlehtikoulussa.

Vierailija
19/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Mistähän muuten löytäisi tuollaisia tosi isoja hainhampaita, kuin noissa kuvissa muutamalla? Kun on pitkä ja paksu tukka, ne normaalit ei vaan riitä. Pitäisi olla kaksi ja se kyllä näyttää typerimmältä ikinä. 

Olihan tuolla yhdellä varmaan viisi.

Vierailija
20/24 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain totaalinen idiot ti ja itsensä alentaja-lammas seuraa jotain muotia 😁😁

Onneksi aloitus oli otsa rypyssä ja vakavissaan tehty.