Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Momoa-Bonet ero muistuttaa siitä, ettei naisen kannata ikinä ottaa nuorempaa miestä jos haluaa seurustella miehen kanssa loppuikänsä.

Vierailija
13.01.2022 |

Mies alkaa aina katsomaan nuorempia naisia kun vaimon ikä ylittää 40v ja pahenee vuosi vuodelta. Jos mies on tässä vaiheessa naista vanhempi, ei sama ongelmaa esinny samassa määrin.

Hauskan pitoon iällä ei ole väliä.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa vain, niin 20+ mimmejä alkaa löytymään kainalosta.

Vierailija
2/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö Momoa siis vieraissa? Nuorempaa höyläämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että aika moni nainen valitsisi 15 vuotta Momoan kanssa mieluummin kuin loppuelämä jonkun peruskivan vanhan ukon kanssa.

Vierailija
4/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika moni nainen valitsisi 15 vuotta Momoan kanssa mieluummin kuin loppuelämä jonkun peruskivan vanhan ukon kanssa.

Miehille ehkä riittää, että nainen on kaunis, mutta naiset haluavat mieheltä muutakin kuin korean ulkokuoren. 

Vierailija
5/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin alle kahdessa vuodessa minua 8 vuotta vahnemmista existäni, niin ei se vanhempi ikä mitään pysyvyyttä takaa.

Vierailija
6/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ehkä riittää, että nainen on kaunis, mutta naiset haluavat mieheltä muutakin kuin korean ulkokuoren. 

Eiköhän momoalla ole ihan kiva persoonallisuus.

Vierailija
7/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, näin on!

Vierailija
8/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korea ulkokuori ei sulje pois sisäistä kauneutta. Ja naisetkin toivovat mieheltä sitä komeaa ulkonäköä.

9/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin 90 days fiance Lisa väkisinkin menee naimisiin nuoren laulajamiehen Sojaboy Usmanin kanssa. Ikäero 20 vuotta ,puhumattakaan kultturisista eroista.

Tämä mies ei ole todellakaan muuta vailla kuin viisumia USAhan. Kohta on uudet vaimot jonossa.Lisa on vaan sisäänpääsylippu lihapatoihin USA ssa. 

Nyt luin että he ovat eronneet ja Sojaboylla uusi suhde ,Lisa myös uudelleen naimisissa parhaan kaverinsa kanssa. 

Vierailija
10/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vain kade.

Vierailija
11/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Niinkuin 90 days fiance Lisa väkisinkin menee naimisiin nuoren laulajamiehen Sojaboy Usmanin kanssa. Ikäero 20 vuotta ,puhumattakaan kultturisista eroista.

Tämä mies ei ole todellakaan muuta vailla kuin viisumia USAhan. Kohta on uudet vaimot jonossa.Lisa on vaan sisäänpääsylippu lihapatoihin USA ssa. 

Nyt luin että he ovat eronneet ja Sojaboylla uusi suhde ,Lisa myös uudelleen naimisissa parhaan kaverinsa kanssa. 

Mitäs ne20 vuotta nuoremmat thaikkuvaimot on vailla🤔

Vierailija
12/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiväthän nuo kuitenkin olla yhdessä 16 vuotta. Aika iso osa liitoista päättyy tuohon mennessä, oli ikäeroa tai ei. Ja kaikista avioliitoista (Suomessa) päättyy erooon vajaat 40 %.

Vierailija
13/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä.vtuttaa aina, kun naisilla on nuorempi mies?

Vierailija
14/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on biologinen fakta kuten sekin, että naiset jahtaavat samoja alfa-uroksia.

Vierailija
15/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla miehen kanssa loppuelämänsä, ei kannata valita miestä, joka laittaa sut paksuksi ollessaan kihloissa toisen kanssa. Jason Momoa on saattaen vaihdettava petturi.

Vierailija
16/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtiväthän nuo kuitenkin olla yhdessä 16 vuotta. Aika iso osa liitoista päättyy tuohon mennessä, oli ikäeroa tai ei. Ja kaikista avioliitoista (Suomessa) päättyy erooon vajaat 40 %.

Niin ehti, juuri siihen asti kunnes naisesta tuli "liian vanha". Näin käy usein. Jokainen toki valitsee puolisonsa itse, mutta ei pidä ihmetellä jos mies käyttäytyy kuten sen odotetaan käyttäytyvän.

Vierailija
17/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, aika pitkään Brigitte Macron on ollut yhdessä huomattavasti nuoremman presidenttipuolisonsa kanssa.

Vierailija
18/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

So? Minkäs takia ne nu8remmat, köyhistä maista tulevat naiset 8travat jonkun j u n t in puolisokseen? Oisko öööö o l e s k e l u l u va n takia?

Vierailija
19/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on biologinen fakta kuten sekin, että naiset jahtaavat samoja alfa-uroksia.

No sitten ei teidän muisten miesten kannata tehdä mitän muuta kuin ryhtyä eunukiksi tai mgtow , mitä olette mainostaneet.

Vierailija
20/83 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehti, juuri siihen asti kunnes naisesta tuli "liian vanha". Näin käy usein. Jokainen toki valitsee puolisonsa itse, mutta ei pidä ihmetellä jos mies käyttäytyy kuten sen odotetaan käyttäytyvän.

Naisesta tulee liian vanha joka parisuhteessa, jos nyt tuosta lähdetään. En ajatellut naida eläkevaaria varmistaakseni, että "kelpaan" siihen asti, kunnes mies kupsahtaa (eli kun ukko on 80 ja minä 50). Jos mä en ole haluttava kun ikää tulee lisää, niin eipä se ihmissuhde sitten ollut minkään arvoinen.