Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tähkä olisi pitänyt tunnistaa maskin alta ja antaa erityiskohtelu.

Vierailija
13.01.2022 |

Lauri Tähkän ostosreissu päättyi tavallisen duunarin julkiseen nolaamiseen https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5994b8e6-c49e-4eef-9179-8554b9…

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa, tuosta kolumnin otsikosta sai kyllä kuvan että Tähkä olisi itse heilutellut julkkis-korttia henkkareiden sijaan ja öykkäröinyt vartijalle että eksä tiedä kuka mä oon. Mutta tuon juttuun lainatun ig-päivityksen perusteella Tähkä itse on ainakin tuossa tekstissä ottanut kantaa henkkareiden vaatimiseen. En sitten tiedä oliko Tähkän pointtina tosiasiassa se ettei tunnetuilta henkilöiltä saisi kysyä henkkareita, vai että koko sääntö on typerä, mutta rehellisyyden nimissä tilanteessa mokasi jutun perusteella kyllä kauppias selittelyineen, kuten jutun loppupuolelta kävi ilmi.

Ehkä vähän turhaan nostettu otsikkoon Tähkä, joka ei ainakaan jutun perusteella nyt käyttänytkään "Etsätiedäkukamäoon-korttia" joka tuntui kuitenkin loppukaneetin perusteella olevan koko kirjoituksen pointti. Se kyllä oikeasti voi hyvin Suomessa, mutta ehkä vähän oudon esimerkin kautta nostettu esiin, jossa ongelmana oli enemmänkin huono johtaminen ja vastuun sälyttäminen työntekijän niskaan. Sekin voi Suomen asiakaspalvelukulttuurissa oikein hyvin, että anteeksi ei pyydetä yrityksen joustamattomien sääntöjen, vaan asiakaspalvelijan "pelisilmän puuttumisesta" yms - siitäkin olisi voinut kirjoittaa.

Jep, mielestäni Tähkä kritisoi tätä passisekoilua eikä sitä ettei häntä tunnistettu julkkikseksi.

Taas eräskin liike menetti maksavan asiakkaan turhan passin takia.

Vierailija
22/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä ei ole tuon miehen oikea nimi. Varmasti tämäkin on ollut aiheuttamassa hämminkiä.

Miten niin? Koronapassissa on ihmisen oikea nimi, ei sinne millään taiteilijanimellä edes pääse, hetun mukaanhan nämä menee. Lauri Tähkä on täysin samanlainen kaduntallaaja kuin muutkin ihmiset. Olisi hakenut ne henkkarit, vai onko niissä kenties joku kolmas nimi tällä maailman tähdellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niistä silmistä voi erehtyä. Juttuhan muuten jotui siitä, että järkkärit eivät tienneet hänen oikeaa nimeään.

Silmistä? En ainakaan minä tiedä, millaiset ovat Lauri Tähkän silmät. 😂 En tunnistaisi edes Dannyä silmistä, ja se on sentään oikea julkkis.

Vierailija
24/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo onneton luullut, että esittäytymällä Lauri tähdäksi ja näyttämällä korona passin, missä oikea nimi hänet olisi pitänyt päästää asioimaan. Henkkarit mukana, kuten muillakin, kummassakin dokumentissa oikea nimi. Taivas näitä peräkylän pikkujulkkuja.

Vierailija
25/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä ei ole tuon miehen oikea nimi. Varmasti tämäkin on ollut aiheuttamassa hämminkiä.

Miten niin? Koronapassissa on ihmisen oikea nimi, ei sinne millään taiteilijanimellä edes pääse, hetun mukaanhan nämä menee. Lauri Tähkä on täysin samanlainen kaduntallaaja kuin muutkin ihmiset. Olisi hakenut ne henkkarit, vai onko niissä kenties joku kolmas nimi tällä maailman tähdellä.

👍👍👍

Vierailija
26/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkä toi tämän jutun julki tasan siksi, ettei julkisuuteen ehdi leviämään Seiska-juoruja mahdollisesta myymälävarkauden tms asiattoman käytöksen epäilystä. Tuo Levin johtaja antoi sitten ihan oman tvistinsä koko juttuun. 😂

Vierailija
27/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEKÖ TE TIEDÄ, KUKA MINÄ OLEN!!!!!

Vierailija
28/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo onneton luullut, että esittäytymällä Lauri tähdäksi ja näyttämällä korona passin, missä oikea nimi hänet olisi pitänyt päästää asioimaan. Henkkarit mukana, kuten muillakin, kummassakin dokumentissa oikea nimi. Taivas näitä peräkylän pikkujulkkuja.

Hulluinta on, että Jarkko Suon pitää omasta mielestään olla Lauri Tähkä. Jos ei olisi, ei olisi tätä ongelmaakaan.

Vierailija
29/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluinta on, että Jarkko Suon pitää omasta mielestään olla Lauri Tähkä. Jos ei olisi, ei olisi tätä ongelmaakaan.

Jatkan vielä. Pertti Nipa Neumann muutti nimensä virallisesti Niemisestä Neumanniksi. Miksei tää Suo/Tähkä voi muka tehdä samaa? Ainakin tämän jälkeen pitäisi, kun nyt noin vaikeaa on.

Vierailija
30/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa, tuosta kolumnin otsikosta sai kyllä kuvan että Tähkä olisi itse heilutellut julkkis-korttia henkkareiden sijaan ja öykkäröinyt vartijalle että eksä tiedä kuka mä oon. Mutta tuon juttuun lainatun ig-päivityksen perusteella Tähkä itse on ainakin tuossa tekstissä ottanut kantaa henkkareiden vaatimiseen. En sitten tiedä oliko Tähkän pointtina tosiasiassa se ettei tunnetuilta henkilöiltä saisi kysyä henkkareita, vai että koko sääntö on typerä, mutta rehellisyyden nimissä tilanteessa mokasi jutun perusteella kyllä kauppias selittelyineen, kuten jutun loppupuolelta kävi ilmi.

Ehkä vähän turhaan nostettu otsikkoon Tähkä, joka ei ainakaan jutun perusteella nyt käyttänytkään "Etsätiedäkukamäoon-korttia" joka tuntui kuitenkin loppukaneetin perusteella olevan koko kirjoituksen pointti. Se kyllä oikeasti voi hyvin Suomessa, mutta ehkä vähän oudon esimerkin kautta nostettu esiin, jossa ongelmana oli enemmänkin huono johtaminen ja vastuun sälyttäminen työntekijän niskaan. Sekin voi Suomen asiakaspalvelukulttuurissa oikein hyvin, että anteeksi ei pyydetä yrityksen joustamattomien sääntöjen, vaan asiakaspalvelijan "pelisilmän puuttumisesta" yms - siitäkin olisi voinut kirjoittaa.

Jep, mielestäni Tähkä kritisoi tätä passisekoilua eikä sitä ettei häntä tunnistettu julkkikseksi.

Aah, taas yksi denialisti saatiin mukaan tähänkin keskusteluun. 🥱

Vierailija
31/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks itse en päivityksestä löytäny sitä kohtaa missä olis erityiskohtelua kaivannut? Lähinnä ihmetteli maailmantilannetta...

Vierailija
32/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, taas yksi denialisti saatiin mukaan tähänkin keskusteluun. 🥱

Mikä denialisti? Koronan viime vuonna sairastanut, en tosin passipelleile missään.

Vierailija
33/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kamerat sammuu todellinen luonne tulee esiin, myös Laurilla.

Vierailija
34/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vartialta on pyydetty johdon puolelta anteeksi. Hän on tehnyt työnsä hyvin ja bonus paikallaan.

Lauri taas, miksi maksaa tuollaisen kuulemisesta, ihme nillittäjä?

Vierailija
35/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset osaa taas lukea omiaan. Tähkä kritisoi systeemiä, ei sitä että hänelle ei annettu erityisvapauksia.

Vierailija
36/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka.

Vierailija
37/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän toimittaja Puljujärvellä on Tähkää vastaan kun tekstin sävy noin pilkkaava ja ilkamoiva? Hotla ihan syystäkin huolissaan Tähkän kohtelusta kun someseuraajat voivat pahastua. Liike-elämä, etenkin matkailubisnes, on yhä riippuvaisempi somevaikutrajista.

Vierailija
38/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset osaa taas lukea omiaan. Tähkä kritisoi systeemiä, ei sitä että hänelle ei annettu erityisvapauksia.

Systeemiä? Ai siis että maailmassa on valtava koronapandemia ja sitä yritetään kaikin tavoin suitsia? Jaa-a, miksiköhän? 🤔

Vierailija
39/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän toimittaja Puljujärvellä on Tähkää vastaan kun tekstin sävy noin pilkkaava ja ilkamoiva? Hotla ihan syystäkin huolissaan Tähkän kohtelusta kun someseuraajat voivat pahastua. Liike-elämä, etenkin matkailubisnes, on yhä riippuvaisempi somevaikutrajista.

Matkailubisnes samoin kuin kaikki muukin bisnes loppuu siihen kun ihmiset eivät enää tule niihin, koska a) ovat koronasta sairaita b) pelkäävät tulevansa koronasta sairaiksi. Silloin ei influenssereillä ole paljoakaan influenssiä, vaikka miten yrittäisivätkin.

Vierailija
40/42 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte, mutta järjestysmies voi tulkita sääntöjä hieman laveammalla otteella kuin diktatuurivaltion turvallisuuspoliisi. Mistä helvetistä tämä suomalaisten sääntöuskovaisuus oikein juontaa?

bäää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi