Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pelkäät tartuntoja pysy poissa ihmisten ilmoilta

Vierailija
13.01.2022 |

Kiitos

Muut saa elää

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon haudallesi kukkia. Sinisiä? Punaisia?

Vierailija
2/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä se etäkoulu, niin onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Minulla on oikeus jatkaa elämääni kuten ennenkin ja yhteiskunnan, sekä muiden ihmisten tehtävä on suojella minua.

Vierailija
4/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko palkkani?

Vierailija
5/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pelkää jatka elämääsi niin kuin haluat

Vierailija
6/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti hyvä neuvo niille, joiden ei tarvitse käydä lähitöissä ja joilla ei ole kotona asuvia kouluikäisiä lapsia. 

Vierailija
7/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelun tarpeessa kirjoitti:

Päinvastoin. Minulla on oikeus jatkaa elämääni kuten ennenkin ja yhteiskunnan, sekä muiden ihmisten tehtävä on suojella minua.

Trolli.

Vierailija
8/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään ei voi eristäytyä, jos on duunissa käytävä. Sinne kuljen bussilla, joka ruuhka-aikaan on täynnä maskittomia työhönmenijöitä ja koululaisia. Siellä töissä on oltava tasan klo 8:00. En omista autoa, joka isossa kaupungissa on myös tarpeeton.

En pelkää koronaa sen enempää kuin influenssaa tai vaikka tulirokkoa. Jälkitaudit saattavat olla kuitenkin melko ikäviä tällaiselle "keuhkovammaiselle" kuten monille muillekin.

Vaikeaa astmaa sairastavan on vaikea hengittää ja oireita on säännöllisestä lääkityksestä huolimatta. Kun on kerran keuhkokuumeen kokenut, ei halua uusintaa.

Elintavat eivät ole astmaa aiheuttaneet enkä ole ylipainoinen. Ihan nyt varmuuden vuoksi kannattaa tämä aina mainita, koska en halua laihdutuskehotuksia tai syyllistämistä elintavoista, jotka ovat kyllä kunnossa. Meillä kroonisesti sairailla kun on tapana pitää itsestämme huolta.

Eikä ole sitä perunakellariakaan. Puolisokin käy töissä.