Tarvitsen mekon lapsen ylioppilasjuhliin ja olen epätoivoinen
Olen koko talven etsinyt itselleni mekkoa, tuloksetta. Nettikaupat koluttu, ulkomaanreissultakaan ei löytynyt.
Nyt hyvät vinkit kehiin missä kannattaisi käydä vaikkapa Helsingissä. Ei hörsöjä&blingblingiä eikä kotelomekkoa (erittäin harvoin istuu mun kropalleni)
Kommentit (56)
Tilaa Ellokselta joku Espritin mekko. Olen saanut oikein hyviä mekkoja sieltä.
Stockmannilta löytyy varmasti tällä hetkellä juhlamekko jokaiselle. Niin paljon siellä niitä on. Ralph Laurenilla, Sandilla, Andiatalla paljon ihania. Myyjät osaavat auttaa :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:44"]
Esim. tämä olisi kaunis:
https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/malpa-mekko-042209-550
Toi roikkuu kammottavasti ja mallin kengät on mekkoon täysin sopimattomat.
[/quote]
Ap varmaan katselee jotain halppis 'design'rytkyjä. Kunnon vaatteet ei kelpaa.
Mitä pahaa jakkupuvussa on? Ihmettelee 25 v.
Oletko jo katsonut Asos-nettikaupan valikoiman?
Siellä "dresses for weddings" osiossa on aivan valtavasti ihania, ylppäreihin sopivia mekkoja. :)
Itse asiassa Stockmann taitaa olla koluamatta. Esim linkin mekko on kaunis ja aika ajaton mutta kauhean värinen =)
ap
Kekäle ja Halonen kierretty, joku kiva löytyi mutta ei ollut enää kokoa
Mulla on aina visio mitä haluan ja sit iso tilaus Zalando ja Nelly, aina on löytynyt. Ja uusi tilaus mikäli ei ekalla kerralla löydy. Lasten ylppäreihin pukeutuisin tyylikkääseen jakkupukuun tai kotelomekkoon tai juhlavasta materiaalista tehtyyn polvipituiseen mekkoon.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:44"]
Esim. tämä olisi kaunis:
https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/malpa-mekko-042209-550
Ihan kiva mutta melko arkinen ja minä näyttäisin tuossa maatalon emännältä.
[/quote]
Tuo Sandin mekko on kaunis, mutta mielestäni ei tarpeeksi juhlava lapsen yo-juhliin äidin päälle? Kovin tyttömäinen, mutta ikääsi en kyllä huomannut.
Onko Muotikuu ja Annabella käyty? Entä ByMarja?
Sandin mekko kävisi ylioppilastytölle, ei äidille.
Ja tuo Marimekon on hellemekko, ei missään nimessä arvokkaisiin juhliin!
Lohdutukseksi: Ei kukaan ole sinun koltustasi kiinnostunut. Terv. Toinen abin äiti
Itse käytän nettikauppoja mielummin, koska mukavampi sovittaa kotona rauhassa, oikeiden asusteiden kanssa. Tsemppiä etsintään. Toivottavasti löydät The mekon.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:57"]
Tuo Sandin mekko on kaunis, mutta mielestäni ei tarpeeksi juhlava lapsen yo-juhliin äidin päälle? Kovin tyttömäinen, mutta ikääsi en kyllä huomannut.
[/quote]
Meidän ylioppilas ei halua kovin juhlavia juhlia =)
Olen 38v, en ihan tyttö enää mutta ihan hyvin säilyneeksi mainittu. Toi Sandin mekko on liian lyhyt minulle, polvipituinen haussa.
Joku kysyi mitä vikaa on jakkupuvussa, periaatteessa ei mitään mutta minua itseäni jakkupuhu jäykistää ja ahdistaa, en tykkää. Jakku yksinään kevyemmän mekon kanssa ok
Kekäle tai halonen. Löytyy vaatteet aina.
N38