Tarvitsen mekon lapsen ylioppilasjuhliin ja olen epätoivoinen
Olen koko talven etsinyt itselleni mekkoa, tuloksetta. Nettikaupat koluttu, ulkomaanreissultakaan ei löytynyt.
Nyt hyvät vinkit kehiin missä kannattaisi käydä vaikkapa Helsingissä. Ei hörsöjä&blingblingiä eikä kotelomekkoa (erittäin harvoin istuu mun kropalleni)
Kommentit (56)
Entäs nämä?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:01"]
Lohdutukseksi: Ei kukaan ole sinun koltustasi kiinnostunut. Terv. Toinen abin äiti
[/quote]
Tiedän =) ja ellen mitään löydä, voin asustaa vanhan hyvinistuvan kotelomekkoni uudelleen. Mitään hätäostoksia en eio tehdä
Tai tää?
Ted Bakerillä on kivoja kolttuja.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:44"]
Esim. tämä olisi kaunis:
https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/malpa-mekko-042209-550
Toi roikkuu kammottavasti ja mallin kengät on mekkoon täysin sopimattomat.
[/quote]
[/quote]
No, hanki paremmat kengät.
Kiva kun maatalon emäntäkin pääsi taas kommentteihin mukaan. Siis mikä on, kun pitää halveksia jotain ammattikuntaa juntin, tyylittömän ja ilmeisesti ruman näköiseksi :(
T. maatalon emäntä, se supertyylittömästi ja mauttomasti pukeutunut kai sitten!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:42"]
Kiva kun maatalon emäntäkin pääsi taas kommentteihin mukaan. Siis mikä on, kun pitää halveksia jotain ammattikuntaa juntin, tyylittömän ja ilmeisesti ruman näköiseksi :(
T. maatalon emäntä, se supertyylittömästi ja mauttomasti pukeutunut kai sitten!
[/quote]
Älä välitä, maatalon emännät ovat sympaattisia.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:23"]
Ompelijat tekee juuri sen, mitä haluat. Jos ei kaupasta löydy, tilaa mittojen mukaan,
[/quote]
Aika ei riitä mihin? Sen asun saat viikossa. Ai niin, sä asut paikkakunnalla, josta ompelijat kuoli sukupuuttoon ja 80-luvulla etkä mitenkään voi ilman autoa mennä 200 m kauemmas kodista, jos pitää sovittaa.
Jos ei netin miljoonista kaupoista ole koko talvena löytynyt, niin ei se löydy Helsingistä nytkään.
Tiedän, aika vaan ei enää riitä. Olin niin varma että reissusta löydän.
Hei älä ny viitti! Missäs saa viikossa ompelijalla teetetyn vaatteen? Sovituksineen?
Jos ompelijalla on niin vähän töitä, en menisi sellaiselle.
ohis
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onko MarjaK sinusta huonolaatuinen liike? Jos on valmis maksamaan, saat Suomessakin asusi parissa päivässä. Jos et maksa, ompelutyö tehdään, kun ehditään.
Kekäleen perusteella et asu pk-seudulla. Järjestät nyt itsellesi shoppailupäivän Helsingissä. Aloita Stockmannilta, kierrä kaikki mainitut Andiata, ByMarja jne. Tutki osoitteet ja reitit etukäteen. Varmasti löytyy istuva kieleisesi mekko asusteineen, jos vain jaksat sovittaa ahkerasti.
Ylioppilashan siellä on pääosassa, kunhan vieraalla on jotain siistihköä päällä. se riittää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:23"]
Ompelijat tekee juuri sen, mitä haluat. Jos ei kaupasta löydy, tilaa mittojen mukaan,
[/quote]
Aika ei riitä mihin? Sen asun saat viikossa. Ai niin, sä asut paikkakunnalla, josta ompelijat kuoli sukupuuttoon ja 80-luvulla etkä mitenkään voi ilman autoa mennä 200 m kauemmas kodista, jos pitää sovittaa.
Jos ei netin miljoonista kaupoista ole koko talvena löytynyt, niin ei se löydy Helsingistä nytkään.
Tiedän, aika vaan ei enää riitä. Olin niin varma että reissusta löydän.
Hei älä ny viitti! Missäs saa viikossa ompelijalla teetetyn vaatteen? Sovituksineen?
Jos ompelijalla on niin vähän töitä, en menisi sellaiselle.
ohis
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onko MarjaK sinusta huonolaatuinen liike? Jos on valmis maksamaan, saat Suomessakin asusi parissa päivässä. Jos et maksa, ompelutyö tehdään, kun ehditään.
[/quote]
MarjaK:sta en tiedä mutta mulla on yksi byMarjan mekko enkä sitä mitenkään erityisen laadukkaana pidä. Olen siis itse koulutukseltani ompelija vaikka en sitä työtä teekään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:21"]
Olen koko talven etsinyt itselleni mekkoa, tuloksetta. Nettikaupat koluttu, ulkomaanreissultakaan ei löytynyt.
Nyt hyvät vinkit kehiin missä kannattaisi käydä vaikkapa Helsingissä. Ei hörsöjä&blingblingiä eikä kotelomekkoa (erittäin harvoin istuu mun kropalleni)
[/quote]
Teetä ompelijalla! Mä en ikinä löydä kaupasta mitään, siksi teetän. Ei edes ole niin kallista kuin luulisi.
Tilaa Köyliöstä kotimainen Kainon neulemekko. Itse olen aivan ihastunut näihin, ovat juhlallisia!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:03"]
Itse käytän nettikauppoja mielummin, koska mukavampi sovittaa kotona rauhassa, oikeiden asusteiden kanssa. Tsemppiä etsintään. Toivottavasti löydät The mekon.
[/quote]
Ihan hullu työ sit palautella niitä sopimattomia mekkoja ja odotella rahoja takaisin. Huh, mieluummin yhden päivän täsmäisku kaupoille ja se on siinä.