Tarvitsen mekon lapsen ylioppilasjuhliin ja olen epätoivoinen
Olen koko talven etsinyt itselleni mekkoa, tuloksetta. Nettikaupat koluttu, ulkomaanreissultakaan ei löytynyt.
Nyt hyvät vinkit kehiin missä kannattaisi käydä vaikkapa Helsingissä. Ei hörsöjä&blingblingiä eikä kotelomekkoa (erittäin harvoin istuu mun kropalleni)
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:44"]
Esim. tämä olisi kaunis:
https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/malpa-mekko-042209-550
Toi roikkuu kammottavasti ja mallin kengät on mekkoon täysin sopimattomat.
[/quote]
[/quote] Ei todellakaan nätti.Kirjava säkki.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:25"]
No kerro hieman minkälaista mekkoa etsit ja minkä mallinen olet?
Me voidaan ehdotella sulle kivoja mekkoja. :)
[/quote]
165/65(rasvaprosentti 22), kroppa mallia x (jonkun analyysin mukaan)
Ei mitään "sexyä" eikä mitään kiiltävää, eikä pellavaa (näyttää autossa istumisen jälkeen perunasäkiltä)
laadukas, saa maksaa
En tuon paremmin osaa kuvailla,
ap
[/quote]
Oletko käynyt Halosella? Sieltä olen löytänyt monet juhlamekkoni, vaikka aluksi epäilin ettei sieltä löytyisi minulle mitään.
Laita sellainen 60 -luvun tyylin mekko, harteille jotain ja hiukset pöyheästi.
Kuinkas vanha olet? Mietin vaan et olisko jakkupukuun jo aika siirtyä (peittää käsivarret)
Minä löysin kirpparilta omani. Oli hintalaputkin vielä kiinni.
Ompelijat tekee juuri sen, mitä haluat. Jos ei kaupasta löydy, tilaa mittojen mukaan,
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:22"]
Kuinkas vanha olet? Mietin vaan et olisko jakkupukuun jo aika siirtyä (peittää käsivarret)
[/quote]
Siirry jakkupukuun ihan itse vaan =) Mekossa voi olla hihat, hihattoman mekon päällä voi pitää huivia tai boleroa
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:22"]
[/quote]
Siirry jakkupukuun ihan itse vaan =) Mekossa voi olla hihat, hihattoman mekon päällä voi pitää huivia tai boleroa
ap
[/quote]
Ja mistään ei muka löydy?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:23"]
Ompelijat tekee juuri sen, mitä haluat. Jos ei kaupasta löydy, tilaa mittojen mukaan,
[/quote]
Tiedän, aika vaan ei enää riitä. Olin niin varma että reissusta löydän.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:22"] Kuinkas vanha olet? Mietin vaan et olisko jakkupukuun jo aika siirtyä (peittää käsivarret) [/quote] Siirry jakkupukuun ihan itse vaan =) Mekossa voi olla hihat, hihattoman mekon päällä voi pitää huivia tai boleroa ap [/quote] Ja mistään ei muka löydy?
[/quote]
Eipä ole mieleuista tullut vastaan, harvoja on tarvinnut edes sovittaa.
Netsitä en enää tilaa, eivät joko vastaa kuvaa tai sitten eivät vaan istu
Osta joku kiva "tylsä mekko" jota piristät asusteilla :)
[/quote]
Aika ei riitä mihin? Sen asun saat viikossa. Ai niin, sä asut paikkakunnalla, josta ompelijat kuoli sukupuuttoon ja 80-luvulla etkä mitenkään voi ilman autoa mennä 200 m kauemmas kodista, jos pitää sovittaa.
Jos ei netin miljoonista kaupoista ole koko talvena löytynyt, niin ei se löydy Helsingistä nytkään.
ap
[/quote]
Osta kangas ja ompele itse. Olet sitä ikäpolvea, joka vielä osaa sen taidon.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:25"]
[/quote]
165/65(rasvaprosentti 22), kroppa mallia x (jonkun analyysin mukaan)
Ei mitään "sexyä" eikä mitään kiiltävää, eikä pellavaa (näyttää autossa istumisen jälkeen perunasäkiltä)
laadukas, saa maksaa
En tuon paremmin osaa kuvailla,
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Aika ei riitä mihin? Sen asun saat viikossa. Ai niin, sä asut paikkakunnalla, josta ompelijat kuoli sukupuuttoon ja 80-luvulla etkä mitenkään voi ilman autoa mennä 200 m kauemmas kodista, jos pitää sovittaa.
Jos ei netin miljoonista kaupoista ole koko talvena löytynyt, niin ei se löydy Helsingistä nytkään.
Hei älä ny viitti! Missäs saa viikossa ompelijalla teetetyn vaatteen? Sovituksineen?
Jos ompelijalla on niin vähän töitä, en menisi sellaiselle.
ohis
ap
[/quote]
[/quote]
Ei tarvi ostaa, löytyy mutta ei mekkoa. Pääasia että poika on tyylikäs. Tulee hyvät paperit.
Voglia ja Tazzia!!!! Suomalaisen naisen vartaloon sopivia. Joko löysit mekon, ap?