Omituisin provo, jonka olet palstalle kynäillyt?
Mä avasin kerran ketjun tyyliin otsikolla "apua jääkö alapääni tällaiseksi???", jossa selitin miten repesin synnytyksessä ja nyt alapää näyttää kauhealle.
Omituisen tästä tekee se, että olen päälle kolmekymppinen mies, ei lapsia, en ole ollut synnytyksessä eikä mulla ole mitään lääketieteellistä koulutusta.
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:57"]
Valehtelin että eräällä peruspoliitikolla on pieni... Todellisuudessa se oli keski kokokoinen. Ketju poistettiin aika nopeasti, mutta ehti samaan aikamoisen paskamyrskyn. Olen muuten mies ja juhlakuntoisen näin kännissä saunassa
[/quote]
ja näemmä kännissä taas kun et osaa kirjoittaa vai oletko perus suvakki.
[/quote]
pysy sinä vellipers erossa mu känneistä kohta aukee toinen pullo kosanderia ja sitte hallitus saunaan toivottavasti täälä kertaa ei tarvi ihaill kenenkää kaluja. Ja ihan kunnon suomalinen oon ja äänestin PS ja äänestän jatkossaki, ei tarvi täne tulla vittuilee. Ja kylähä niitä kyrpiäki kattelee jos on semmosia kunnon pokeleffa kankia mitää tavallista ei haksa ku itelläki on semmonen ja sen tuijoteluu on vähä kyllästyny. Ja vittu turha tulla mullemaukoo laita aika ja paikka niin katotaa kuka o kännissä ja kuka ilma hampaita.
[/quote]
Vielä muutama siivu lisää niin pääset hampaistasi ihan itse. Varo kiuasta.
Mä olen joskus kirjoittanut tänne sellaisista ihmissuhdedraamoista, jotka ovat jääneet omalta osalta selvittämättä mutta jotka vaivaavat edelleen ja ovat sellaisia, ettei niitä voi asianomaisten kanssa enää edes ottaa puheeksi koska aikaa on kulunut liikaa. Ihan omaa päätäni järjestelläkseni olen kynäillyt jotain vaikka ne eivät ole ottaneet kauheasti tulta alleensa. Kamalaa silti ajatella, että olen elänyt sellaisia asioita läpi eikä ketään oikein koskaan kiinnostanut olemiseni joille yritin niistä kertoa - alaikäisenäkin :(
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:36"]
Valehtelin että eräällä peruspoliitikolla on pieni... Todellisuudessa se oli keski kokokoinen. Ketju poistettiin aika nopeasti, mutta ehti samaan aikamoisen paskamyrskyn. Olen muuten mies ja juhlakuntoisen näin kännissä saunassa
[/quote]
[/quote]
pysy sinä vellipers erossa mu känneistä kohta aukee toinen pullo kosanderia ja sitte hallitus saunaan toivottavasti täälä kertaa ei tarvi ihaill kenenkää kaluja. Ja ihan kunnon suomalinen oon ja äänestin PS ja äänestän jatkossaki, ei tarvi täne tulla vittuilee. Ja kylähä niitä kyrpiäki kattelee jos on semmosia kunnon pokeleffa kankia mitää tavallista ei haksa ku itelläki on semmonen ja sen tuijoteluu on vähä kyllästyny. Ja vittu turha tulla mullemaukoo laita aika ja paikka niin katotaa kuka o kännissä ja kuka ilma hampaita.
[/quote]
Vielä muutama siivu lisää niin pääset hampaistasi ihan itse. Varo kiuasta.
[/quote]
:DDD
Sellaisen kun "Ärsyttää!Mummi hankki dildon."
Meni jotenkin niin, et syön itse jäätelöä, mut en anna lapselle. Ketjun aikana paljastin, et lapsi on joku kolmikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:47"]
Mä avasin kerran ketjun tyyliin otsikolla "apua jääkö alapääni tällaiseksi???", jossa selitin miten repesin synnytyksessä ja nyt alapää näyttää kauhealle.
Omituisen tästä tekee se, että olen päälle kolmekymppinen mies, ei lapsia, en ole ollut synnytyksessä eikä mulla ole mitään lääketieteellistä koulutusta.
[/quote]
Taisin vastata tuohon provoon. No, ei se hukkaan mennyt koska meitä on monta jotka on revennyt pahasti synnytyksessä ja todella miettii jääkö alapää tällaiseksi, palaako pidätyskyky ja onko joskus vielä seksielämää :/ tai onhan sitä, mutta nauttiiko itse vielä joskus.
[/quote]
ylösen Mattiko se siinä? :) miten parveketalkoot etenee?
Löytyispä noi teidän keskustelut jostain :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:52"]
[/quote]
Tossa on miun jäätelöprovo Xd : http://www.vauva.fi/keskustelu/4424372/ketju/syon_itse_jaateloa_mutta_en_anna_lapselle
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:55"]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4451901/ketju/arsyttaa_mummi_hankki_dildon
[/quote]
Hahaha :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:52"]
[/quote]
Tossa on miun jäätelöprovo Xd : http://www.vauva.fi/keskustelu/4424372/ketju/syon_itse_jaateloa_mutta_en_anna_lapselle
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:51"]
[/quote]
Taisin vastata tuohon provoon. No, ei se hukkaan mennyt koska meitä on monta jotka on revennyt pahasti synnytyksessä ja todella miettii jääkö alapää tällaiseksi, palaako pidätyskyky ja onko joskus vielä seksielämää :/ tai onhan sitä, mutta nauttiiko itse vielä joskus.
[/quote]
[/quote]
[/quote]